.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 02:32:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: inny TDI PD AVF - prosze o analize logow - ciezko zapala
PostNapisane: 17.lis.2010 16:16:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam! zapalilem wczoraj auto jak bylo zimne i po zapaleniu zaczol dziwnie szarpac wiec zapiolem mu vaga
gr 18 - patrzcie na te drugie bo skleilo mi log z jakims starym po wymianie pompy vacum
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_28404.html co znacza te cyfry??
gr 1 i 23
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_28403.html
gr 1 i 13
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_28400.html
po chwili pracy ok 10 min i troszke gazu dawalem i znowu logi
gr 13 i 23
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_28401.html
w gr 18 byly juz same zera. Dodatkowo wyskoczyl wtedy blad brak zaplonu na 3 cylindrze. o co tu chodzi

Dodam ze dzis zapalilem auto po calej nocy stania czujnik temp plynu pokazywal 14 stopni a w instruments 9 stopni (moze byc taka roznica??), i zapalil od dotkniecia (zawsze krecil jakies 5s i probowal zapalac ale nie umial) i korekcje i bipy byly takie jak wczoraj gdy przestal szarpac. bede bardzo wdzieczny za pomoc bo zaczya mnie irytowac to auto (passat 3bg)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 17:33:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Do sprawdzenia okablowanie pompek.
Filtr paliwa dawno zmieniales ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 17:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
okablowanie czyli wiazke w glowicy?? da sie ja w ogole wyciagnac - silnik wzdluznie? Te korekcje o bipy opadaly stopniowo ze ze na raz spadly do takiego poziomu! Filtr paliwa wymienialem jakies 4 tys temu i wymieniam zawsze co 10tys razem z olejem. co oznaczaja te liczby w gr 18


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 09:49:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Posprawdzaj wtyczki na PD - potraktowanie ich jakims kontaktem w sprayu nie zaszkodzi.
Kazda inna liczba niz 0 w grupie 018 oznacza ze cos jest nie halo.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 09:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
a moga one oznaczac np powietrze w paliwie??
Dodatkowo patrzylem na te logi i gr 18 robilem w pierwszej kolejnosci i tam byly juz same zera i w kolejnych logach bipy i korekcje dalej wskazywaly ze cos jest nie tak. Moze faktycznie lapie gdzies powietrze bo dzis poszlem go zapalic i zapalil tak jak by chcial a nie mogl (lapal ale nie umial wejsc na obroty)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 13:47:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ronuch napisał(a):
a moga one oznaczac np powietrze w paliwie??
Dodatkowo patrzylem na te logi i gr 18 robilem w pierwszej kolejnosci i tam byly juz same zera i w kolejnych logach bipy i korekcje dalej wskazywaly ze cos jest nie tak. Moze faktycznie lapie gdzies powietrze bo dzis poszlem go zapalic i zapalil tak jak by chcial a nie mogl (lapal ale nie umial wejsc na obroty)


PD sie nie odpowietrza [ukl wtryskowego], zalej srodek STP do czyszczenia wrtskiwaczy diesel [przelec trase/pojezdzij]. Potraktuj wtyki jak Przemik napisal.

Zrob logi na nowo, aha staraj sie zalac ok paliwo np. BP/SHelll.
Potem zobaczymy faktyczne logi, bo byc moze bedzie potrzebna wanna ultradzwiekowa
- http://www.naprawa-wtryskiwaczy.pl/

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 19:07:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
propo zapalania to po paru godzinach od poprzedniego palenia (gdzie chodzil moze 5 min) poszlem zapalic bo musialem jechac do roboty i tu masakra krecilem 2 razy i znowu lapal ale nie umial zaskoczyc. Potem po robocie zapalil od dotkniecia - dodam ze zawsze jak w miare krodko stoi to zapala od dotkniecia! mysle ze lapie gdzies powietrze. Jutro wymienie oring na sropbie w filtrze i podkladke miedziana na odpowietrzniku na ori czesci i zobaczymy. Kiedys robilem cos przy filtrze i jak sciaglem waz z zasilania to potem odpalil tak jak zawsze rano i do tego kupa dymu szaro niebieskiego. Co do paliwka to od kiedy mam paska to zawsze leje na shelu (na statoilu kiedys zamarzla mi ropa) a dodatek do wtryskiwaczy lalem bak temu. wiecie moze jakie ma miec cisnienie pompka w baku i czy ono ma byc podczas pracy silnika czy przed zapaleniem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2010 12:18:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Na wstepie...
w DISELKU sa w zasadzie 3 pompy paliwa:
a) 1 w baku elektryczna;
b) 1 z tylu glowicy (2 pompa) mechaniczna;
c) no i 4 POMPOWTRYSKI to tez pompy mechaniczne.
Pompa b) to pompa rotacyjna. Ona sama stanowi cos w rodzaju zaworu zwrotnego. Jesli jest uszkodzona, ropa (gnojowka ) cofa sie, i jak samochod postoi chwilke, trzeba obrocic troszke rozrusznikiem (napedza TA pompe walek rozrzadu) aby siorbnela pompa b) paliwo, i podala je na c) pompowtryski...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2010 13:22:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
ile ma wynosci rezystancja cewki pompowtrysku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2010 10:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
wczoraj wymienialem lacznik elastyczny wydechu wiec od razu zajolem sie mierzeniem wiazki pd. mierzylem na wejsciu do glowicy rezystancje cewek i wychodzilo mi jednakowo 0,8ohm, potem mierzylem przejscie kalbli od glowicy do kompa wszystko ok, i dzis jeszcze zmierzylem od kompa rezystancje cewek pd i wychodzilo 0,9ohm - cewka niby ma miec 0,5 ohm ale same kable maja dopuszczalna rezystancje 1,5ohm wiec niby wszystko ok. podczas jazdy nic sie nie pokazuje innego w gr 18 niz zera chyba ze zdejme noge z gazu to wtedy sa 4!
Zastanawiam sie czy po logach mozna rozpoznac czy nie brakuje mi paliwa na pd. Musze zmierzyc cisnienie jakie daje pompka z baku bo jak mam pelny bak to wcale jej nie slychac ajak mam blisko rezerwy to wtedy za kazdym razem. Wiem ze ta pompka ma w sobie zaworek regulujacy cisnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2010 13:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ronuch napisał(a):

Zastanawiam sie czy po logach mozna rozpoznac czy nie brakuje mi paliwa na pd. .


008Nd i 003Nd... / zasada dynamicznego pomiaru bloku [jednostek paliwa na zyczenie kierowcy] od 1,5 do 4 t RPM but 100% podloga.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2010 19:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
grejf napisał(a):

008Nd i 003Nd... / zasada dynamicznego pomiaru bloku [jednostek paliwa na zyczenie kierowcy] od 1,5 do 4 t RPM but 100% podloga.


co oznacza to Nd - czy ma to byc poprostu zwykly pomiar dynamiczny tych grop??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2010 23:09:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nd - normalny dynamiczny.
Tak chodzi i zwykly pomiar dynamiczny tych grup - wykonaj - 011,010,008,004 i 003 oraz 001 najlepiej kazdą grupe osobno.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 09:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
oki dzis porobie i wieczorem wrzuce
logi rorobione wiec wrzucam!
gr1
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29113.html
gr 3
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29111.html
gr 4
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29115.html
gr 8
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29110.html
gr 10
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29116.html
gr 11
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29112.html
i jeszcze zrobilem 18 i 23
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29114.html
ciekaw jestem co ciekawego wyczytacie :)
aha przy gr 11 wyskoczyla mi ciezarowka na moj pas pod koniec logowania i zdjolem noge z gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 13:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
O mamusiu, kto Ci takiego moda zaimplementowal, ze tak sie az wyrażę :d
Mogles od razu wrzocic dynamiczne... jak dla mnie to hardkor. Tutaj sie klania ten chipmacher, ktory to robil jak dla mnie zeby wykluczyc trzesienie ziemi do poprawy pewno mapy startowe, lub caly mod.
Tak to gania wszystko, na sztywno w miare... nie ma niedoboru, jest nadmiar...
Cze.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 13:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
grejf napisał(a):
O mamusiu, kto Ci takiego moda zaimplementowal, ze tak sie az wyrażę :d
Mogles od razu wrzocic dynamiczne... jak dla mnie to hardkor. Tutaj sie klania ten chipmacher, ktory to robil jak dla mnie zeby wykluczyc trzesienie ziemi do poprawy pewno mapy startowe, lub caly mod.
Tak to gania wszystko, na sztywno w miare... nie ma niedoboru, jest nadmiar...
Cze.


że tak się wyrażę , w którym miejscu na logach widzisz tego moda ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 13:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
:): HEHEH TO pd AVF, rzutem ost czytania ubzuralo mi sie AFN... :peace: przepraszam... [jak to bywa, w szybkim czytaniu]

ale ne zmienia to faktu, ze mapy startowe sa do update, a i jeszcze jedno kolego napisz jaki masz akumulator... ja z tymi pd przerabialem to w bolaczkach w BKC.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 14:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
grejf napisał(a):

ale ne zmienia to faktu, ze mapy startowe sa do update,


znów pudło ... :):
mapa dawki startowej w AVF nie wymaga korekty, tym bardziej ze auto ma problemy z odpalaniem zimnego silnika ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 14:39:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
czujnik temp? ciekawe jaki ma akumul. moze loche i alternator nie doladowywuje... i przy rozruchu na zimnym ma wysoki spadek, w rezultaacie kreci budą..
na alternator 140A bodajze 70ah - 80ah/ 380A, lub odwrotnie zbyt maly... i go siarczy. Powinna byc wlepa w bagazniku.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 21:31:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
w bagazniku jak sie myle bylo oznaczenie JOR czyli chyba wiekszy niz w standardzie - jutro zobacze jaki jest wsadzony, a co do altka to mam nowy regolator bo rok temu w lecie padlo ladowanie. Ogolnie problem raczej nie dotyczy pradu bo kreci bez zajakniecia i dodam ze na cieplym pali od dotkniecia.
wymyslilem ze jesli pompa vacu puszcza cisnienie z listwy pd to jutro zamlonuje na powrocie pompy zwykly zawor ktorym po zgaszeniu zamkne powort i wtedy zobaczymy jak bedzie palil!
I to w koncu jak brakuje mu paliwa czy nie podczas deptania??

Sprawdzilem przed chwila - alternator 120A
a akumlator 80ah, 700A [EN] ma nieco ponad rok


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: