.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:21:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (100 c3 2,3 NF Bp+gaz) Problem z paleniem
PostNapisane: 25.lis.2010 18:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 13:25:22
Posty: 90
Lokalizacja: Braniewo
Problem z paleniem pojawił sie po wymianie uszczelniaczy na wtryskiwaczach (wszystkie orginalne)i po uszczelnieni dolotu.Wczesnie silniczek odpalal od strzala czasami zdazaly sie problemy na cieplym silniku ale to rzadko,w tej chwili zimny silnik pali po paru obrotach ale zaraz gasnie i za drugim razem juz chodzi ale najwiekszy problem pojawia sie gdy silnik jest juz rozgrzany wtedy ma naprawde bardzo ciezko.Plyta spietrzajaca ustawiona prawidlowo,czujnik dwupinowy podmieniony z innego auta,sonda sprawna.Podejrzewam ze problem tkwi w skladzie mieszanki i tu pojawia sie pytanie:jaka powinna byc wartosc CO ostatnio bedac na analizatorze wskazywalo 0,5-0,47.Jakie wartosci ustawic zeby byly prawidlowe?A moze problem tkwi w czyms innym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 18:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2008 16:22:05
Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
Ustaw na nowo nimbusem 3mm na rozdzielaczu skład mieszanki sprawdzając wahania napięcia na sondzie.Pozdrawiam.

_________________
Kto opanuje swoje auto,zakocha się w nim z wzajemnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 18:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ikar55 napisał(a):
Ustaw na nowo nimbusem 3mm na rozdzielaczu skład mieszanki sprawdzając wahania napięcia na sondzie.Pozdrawiam.


to nie jest dobry sposób, bo nawet jak ustawisz troche ubogo to sterownik zwiększy dawke za pomocą nastawnika, dlatego, żeby dobrze ustawić skład mieszanki trzeba robić to mierząc prąd nastawnika ciśnienia paliwa, jeśli mamy dobrze ustawiony skład mieszanki po odpięciu kostki od nastawnika obroty nie mogą spadać ani rosnąc, nawet min, trzeba ustawić dobrze w trybie mechanicznym, żeby sterownik jak najmniej korygował za pomocą nastawnika, rozgrzej auto i odepniej kostke od nastawnika, jeśli obroty wzrosną to wykręcaj śrubke a jak spadają to wkręcaj wepniej, oczywiście mówimy o 1/2, 1/4 obrotu śrubką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 19:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2008 16:22:05
Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
Zgadza się.Ja zakładałem że była wcześniejsza ingerencja nimbusem jak było różnie ze szczelnością układu dolotowego

_________________
Kto opanuje swoje auto,zakocha się w nim z wzajemnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: