.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:33:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S2 ABY niskie cisnie nie doładowania
PostNapisane: 28.lis.2010 16:41:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
jestem swierzym włascicielem S2 ABY ,nie znam dobrze tego auta a prubuje je odremontowac własnymi siłami ,pojawił się problem założyłem zegar cisnienia doładowania i ku mojemu zdziwieniu tubo ładuje tylko 0.4 bara przepatrzyłem cału układ dolotowy i wszystko szczelne , co może byc przyczyną , podpoweiedzcie coś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 16:57:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
DV, N75, czujniki stukowe, membrana WG, to tak na początek :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 17:33:33 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
ABY :D :)
Naprawdę życzę powodzenia, bo silnik zacny :D

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 18:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
N75 nie reaguje na besposrednie podłączenie pradu więc w 95%to bedzie to :d i nic innego juz nie nawali przy osiagnięciu fabrycznego cisnienia a co do odbudowy tegoż autka to dłuuuuuga droga jeszcze został gdyż autko stało trzy lata w garazu i zostało juz nadszarpnięte przez wilgoć nie mówiąc juz o poprzednim włascicielu :P ,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 23:52:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Już wiem, które auto dłubiesz... powodzenia :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 18:39:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
byłem w intercarsie i zamiennika nie maja N75 , maja podobne zawory do diesla i do 1.8T pytanie tylko czy bedzie to działało dokładnie tak samo u mnie , jesli ktoś montował ten zawór z innego autka prosba dajcie znac co i jak bo czytałem troszke o tym zaworku na róznych forach i odpowiedzi są troszką nie jasne :/ [/b]

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 18:45:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
DeS napisał(a):
Już wiem, które auto dłubiesz... powodzenia :/
czyżbys znał akurat tego pacjenta którego prubuje uzdrowić ?? po twojej kwaśnej mince czuje , że czeka mnie sporo wylanych łez i wyrwanych włosów :(

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 20:03:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
N75 możesz sobie założyć każdej turbo benzyny VAG.

Czeka Cię dużo pracy i nakładów. N75 to zapewne początek.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 19:22:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
panowie założyłem orginalny N75 i dolegliwości nie ustały jedyna poprawa jest taka , że ładuje 1.1bara ale tylko przy pierwszym ostrym dodaniu gazu aż do momentu gdy zaczynam zwalniać i spadaja obroty , hmmm cały układ dolotowy przepatrzyłem ponownie i nic , wszystko szczelne , membrana WG cała i wszystko równierz szczelne , co jeszcze mogło walnąć hmmmm

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 19:41:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jak załaduje 1.1bara to później ile ładuje? 0.4 bara?

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 20:02:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
dokładnie tak 0.4 bara i nie chce wiecej :( aby ponownie ładowało musze go zgasic i zapalic ponownie , macie jakieś pomysły na reanimacje ?? aha i wiem napewno , że chodzi tu o sterowanie N75 tylko nie wiem jakie czujniki odpowiadaja za to aby owy regulator nie wyłączał się bo tak się dzieje po tej krutkiej chwilim przyjemnosci jaką jest 1.1 bara

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 20:12:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dziura albo przepływka.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 20:45:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jop. Wg mnie dziura. Oczywiście, przepływka też może, jak jest już strasznie zmęczona życiem...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 22:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
mówiąc "dziura " macie na myśli nieszczelności czy to coś innego

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:09:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
jarro napisał(a):
mówiąc "dziura " macie na myśli nieszczelności czy to coś innego


Tak, i to sporą.

Wymienię elementy, które musisz pod tym kątem sprawdzić.

Wąż z turbo do IC, łącznie z DV.
Wąż z belki przedniej do rury nad deklem.
Łącznik gumowy rury z nad dolotu do przepustnicy.
Wężyki dostarczające powietrze do zaworu wolnych obrotów.
Wąż gumowy od przepływki do turbo.

Zakładam, że IC jest szczelne, uszczelka w belce jest na swoim miejscu.
Przepływka musi być też sprawna.

Wszystkie małe węże gumowe: do DV, do regulatora ciśnienia paliwa, do sterownika silnika - te najlepiej z miejsca wymienić na nowe - 4mm.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
i jeszcze odma.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 20:19:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
niestety moja wiedza i zapał do znalezienia usterki to zamało :/ nie obejdzie się chyba bez wizyty u specjalisty , ale zanim to zrobię mam jeszcze jedno pytanie , mianowicie ten cały N75 działa w sposób 0/1 czyli otwarty zamkniięty tyczy się to tylko krućca od podcisnienia i tu pytanie co by sie stało gdyby tak zamiast słynnego N75 wstawić zwykły trujnik i jesli się nie mylę to wtedy by pompowało tylko nie wiem jakie skutki uboczne by sie pojawiły hmmm , bez regulacji mógł by pompowac ile wlezie :D ??

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: