.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:36:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDi BFC 2002] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 07.gru.2010 10:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Witam, chciałbym się przywitać na forum :)
Z racji tego że to również moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość, mam nadzieję ze zrobiłem wszystko dobrze.
Prosiłbym o ocenę ogólnego stanu silnika, ponieważ posiadam autko dopiero od niedawna. Właściwie nie miałem żadnych zauważalnym problemów może poza tym że silnik mógłby się żwawiej zbierać. Nie mniej jednak za wczasu chciałbym spytać czy nic nie stoi na przeszkodzie do wykonania logów dynamicznych?

STATYCZNE:
Log (1 - 000,001,003)
Log (2 - 004,007,011)
Log (3 - 013,014,018)
Basic Settings:
Log (4 - 000)
Log (5 - 003)
Log (6 - 004)
Log (7 - 011)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 10:23:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przy logowaniu byly wylaczone odbiorniki elektryczne ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 10:24:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Tak, wyłączone światła, radio, klima.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 14:02:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
śmiało - możesz zrobić dynamiczne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 16:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Oto logi DYNAMICZNE:
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 001)
Log (3 - 010)
Log (4 - 004)
Log (5 - 008)
Log (6 - 011)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 16:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wszystko OK.

jak zrobi się cieplej, to wybierz się na autostradę i przejedź 40-60km z prędkością >200km/h - powinno to zlikwidować nieco za duży overboost przy ok. 2100rpm.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 08:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Dzięki piękne za radę :) postaram się go trochę przegonić po niemieckiej banie. Wydaje mi się że poprzedni właściciel trochę za wolno autkiem jeździł.
A czy na podstawie tych danych można wnioskować cokolwiek na temat przypuszczalnego przebiegu silnika? Na zegarach mam 175tys, jest szansa że to realny przebieg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 09:10:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jest to jak najbardziej realny przebieg.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 09:49:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mesz

Czy nie wydaje Ci sie ze niepokojacym jest fakt, iz parametr CF jest na granicy ?
Stad moje pytanie o warynki w jakicg logowane bylo auto.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 10:16:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przemik napisał(a):
Mesz

Czy nie wydaje Ci sie ze niepokojacym jest fakt, iz parametr CF jest na granicy ?
Stad moje pytanie o warynki w jakicg logowane bylo auto.



tak, jest na granicy. wówczas patrzymy na 011.4d - jeżeli jest parcie na turbinę [ok. 45%], to znaczy, że pompa generuje odpowiednią ilość paliwa.
jeżeli jest odpowiednia moc, to moim zdaniem nie ma sensu drążyć tematu.

problem w tym, że 70% poliftowych V6 ma parametr CF na granicy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 13:00:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
meszrum napisał(a):
problem w tym, że 70% poliftowych V6 ma parametr CF na granicy.

co oznacza ze jest to typowa usterka "wydajnosciowa" tych pomp lub taka cecha logow vagcom natury estetycznej (probowalem to ustalic bo nastawialem sie dokldanie na takie auto z 2003 czy 2004 roku - niestety dzis to wszystko stare pierniki i cholera wie jak to bylo gdy to byly nowe auta...) - tyle, ze dodajac do tego ogranicznik na pompie na dawke o ile pamietam na 50.2 w efekcie do ugrania i to po czipie jest ok 175-max180 koni z przypadku BFC
Tutaj widac (ogr momentu) jak ogranicznik ambitne checi uziemil
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=bfc+log
(cos pewnie pare koni mozna by wiecej ugrac ale kat wtrysku chyba nie zostal ruszony...- ale jakis punkt odniesienia jest jakby myslec o czipie)

pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 17:50:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Hym, teraz mi się przypomniało że w podłokietniku mam telefon który jest w zasadzie zawsze włączony. Chociaż bierze on na tyle mało prądu że chyba nie miało to większego wpływu na odczyt?

Sprawdziłem też błędy, komputer zgłasza co następuje:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Czy to może mieć związek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 16:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Przepraszam czy pytanie jest głupie? Nikomu się nie chce? Czy nikogo niema?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 18:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kuba_rsx napisał(a):
Przepraszam czy pytanie jest głupie? Nikomu się nie chce? Czy nikogo niema?

Masz racje - nie chce sie....Tobie!!!
Czy jest cos co chcialbys wiedziec czego nie ma w watku "analiza logow - kat wtrysku"?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 19:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 10:06:36
Posty: 7
Kolego wybacz ale przejrzałem większość wątków dotyczących podstaw analizy logów, na ten niestety nie trafiłem - w każdym razie dziękuję ze nakierowałeś mnie na niego. Jednak nie każdy od razu jest w stanie przyswoić całą dostępną wiedzę dotyczącą danej tematyki, dlatego kieruję swoje pytania tutaj. Teoria to jedno a doświadczenie to drugie. Szkoda że większości userów brakuje cierpliwości na tłumaczenie szczególnie prostych spraw.
Ale nie mniej jednak dziękuję poprzednikom za poświęcenie odrobiny czasu i wiedzy na moje jak to ująłeś "nie chce ci się" - dla mnie taka pomoc dużo znaczy.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 01:05:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kuba_rsx napisał(a):
Hym, teraz mi się przypomniało że w podłokietniku mam telefon który jest w zasadzie zawsze włączony. Chociaż bierze on na tyle mało prądu że chyba nie miało to większego wpływu na odczyt?

Sprawdziłem też błędy, komputer zgłasza co następuje:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Czy to może mieć związek?


najpierw co oznacza sam błąd:
Cytuj:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal

Possible Causes :
- Fuse(s) faulty
- Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
- Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions:
- Check Fuse(s)
- Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
- Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes:
- When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
- When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
- Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.


podkreśliłem to, co uważam za źródło Twojego 668.
sprawdź stan akumulatora.

odpowiedź na pytanie o wpływ błędu na logowanie: nie, nie miało to wpływu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: