.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:38:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 1,8S PM+LPG]Pomózcie ustawić rozrzad i zapłon
PostNapisane: 14.gru.2010 14:06:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
A wiec znak na kole rozrzadu od strony głowicy jest 3cm wyzej od lini górnej głowicy zdj1.wciecie na kole pasowym wały zgadza sie z strzałka na obudowie zdj 2.Znak 0 na kole zamachowym jest idealnie po srodku nadlewu otworu,a palec w aparacie nie wskazuje na naciecie zdj3.Pomwiedzcie jak powinno by c to wszystko zgrane aby grał rozrzad i zapłon.Dodaj ze silnik pali z 30 litrów gazu, swiece sa czarne a podczas rozruchu zimnego silnika cos sie zacina ale tylko przy właczonym zaplonie,zapalajac bez zaplonu nie zacina sie wiec to zapłon.Pasek jest sporo poluxniony obawiam sie ze mógł przeskoczyć.Prosze o wyjasnienie ustawien ale tak jak krowie na rowie:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
[Audi 80 1,8S +LPG PM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 14:17:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Ma być tak:
1) Znak na kole ZAMACHOWYM (widoczny przez okienko na obudowie sprzęgła) na punkcie (taka kreska na kole zamachowym), tłok na pierwszym cylindrze musi być w GMP (czyli na max w górze);
2) Znak na kole pasowym wałka rozrządu równo z poziomem górnej płaszczyzny uszczelki pokrywy zaworów;
3) Środek palca rozdzielacza na kresce (na obudowie aparatu zapłonowego);
4) Pasek napięty tak, żeby w najdłuższym miejscu między kółkami dał się przekręcić palcami o 90 stopni.

Ustawiasz, a później ewentualnie niewielka korekta kąta wyprzedzenia zapłonu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 14:31:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
wordeck napisał(a):
Ma być tak:
1) Znak na kole ZAMACHOWYM (widoczny przez okienko na obudowie sprzęgła) na punkcie (taka kreska na kole zamachowym), tłok na pierwszym cylindrze musi być w GMP (czyli na max w górze);
2) Znak na kole pasowym wałka rozrządu równo z poziomem górnej płaszczyzny uszczelki pokrywy zaworów;
3) Środek palca rozdzielacza na kresce (na obudowie aparatu zapłonowego);
4) Pasek napięty tak, żeby w najdłuższym miejscu między kółkami dał się przekręcić palcami o 90 stopni.

Ustawiasz, a później ewentualnie niewielka korekta kąta wyprzedzenia zapłonu.

Pozdrawiam



No tak tylko czy na kole zamachowym ma być ustawiony znak 0 czy pozioma kreska bo sa dwa znaki?

_________________
[Audi 80 1,8S +LPG PM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 15:45:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Z tego co pamiętam, to kreska. Ale może ktoś jeszcze potwierdzi, dawno tego nie składałem... Sprawdź prv, wysłałem Ci coś.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 16:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
wordeck napisał(a):
Z tego co pamiętam, to kreska. Ale może ktoś jeszcze potwierdzi, dawno tego nie składałem... Sprawdź prv, wysłałem Ci coś.

Pozdrawiam


Jednak trzeba na kole zamachowym ustawic na 0 poniewaz przy tym układzie zgadza sie naciecie na kole pasowym ze znacznikiem na obudowie kola wału.No i znalazł sie problem, pasek przeskoczył az o 3 zeby w lewa strone gdzyz niewiadomo czemu sie polzuował, zapłon ustawiłem na oko czyli właczyłem zapłon i zaczelem krecic aparatem az cyknie.Nastepnie odpaliłem i troche pokreciłem aparatem w prawo bo co nieładnie chodził.Jak załatwie lampe to ustawie dokładnie.teraz juz wiem ze te zacinanie było przyczyna zapłonu gdyz krecac przy wyłaczinym zaplonie nic sie nie zacina.Przez te zacinanie rpawdopodobnie poluzował sie pasek moze naciagacz slabo dokrecony i przeskoczył pasek.Bardzo dziekuje Tobie za informacje i za wysłany pdf.

pzdr

_________________
[Audi 80 1,8S +LPG PM]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: