Różnie to bywa z krokowcem po odpięciu wtyczki. Niekiedy silnik gaśnie, a w innym przypadku pracuje dalej, ale np zmieniają się obroty. Zależy jaka jest szczelina w krokowcu w położeniu "0-wym". Zobacz na własnej skórze odpinając wtyczkę
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
. Tak jak koledzy wcześniej pisali wtryski mogły się zapiec, albo nawet tłok sterujący w rozdzielaczu. W tym układzie zasilania obieg paliwa jest podstawą. Niestety jazda na LPG zabija ten silnik. Mam nadzieje, że się mylę. Mimo wszystko spróbuj jakoś pojeździć na PB niech się trochę układ wytryskowy wyczyści. Jeżeli to nie pomoże to poszukaj nieszczelności w dolocie. Może dostaje lewe powietrze i jest za małe podciśnienie na klapie spiętrzającej. Sprawdź DOKŁADNIE cały dolot. Jeżeli nic nie znajdziesz to zostaje Tobie szukać rozdzielacz paliwa, ewentualnie na koniec zmienić skład mieszanki na bogatszy, ale to już na koniec w żądnym wypadku nie grzeb teraz bo rozregulujesz. Jeżeli chodzi o nastawnik ciśnienia na rozdzielaczu to nie mierzy się napięcia, a prąd. Prąd czyli mA. Wtyczka musi być podpięta do nastawnika przecinasz kabel i równolegle mierzysz prąd. Jak się zmienia to znaczy ze ECU steruje. Nastawnik sprawdzamy mierząc opór. Nie pamiętam jaki musi być. W mojej ocenie musisz posprawdzać: 1) Szczelność doloty, 2) Krokowca (sprawdź czy po przekręceniu zapłonu otwiera się), czy działa 3) Ciśnienie paliwa na zasilani 4) Stan wtryskiwaczy. Po wyciągnięciu wtyczki od nastawnika nie powinien zgasnąć silnik. Jeżeli pisałeś ze na lpg chodzi to podejrzewam, że krokowiec jest sprawny, a problem dotyczy paliwa. Jest wtryskiwana mała ilość. Albo nieszczelność w dolocie, albo zapieczone wtryski lub rozdzielacz, albo na koniec niskie ciśnienie paliwa.
EDIT: Sprawdź też szczelność odmy. Aha jak nic nie pomoże to niech silnik chodzi na PB a ty delikatnie podnieś od strony filtra powietrza klapę do góry, aby dostał więcej paliwa i spróbuj wtedy nie wciskać gazu niech próbuje chodzić na obrotach jałowych.