.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:31:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 c5 2.5 V6] SZARPANIE NA CIEPŁYM SILNIKU
PostNapisane: 18.gru.2010 22:16:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2010 21:35:04
Posty: 4
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Witam. W ostatnim czasie w moim audi a6 c5 98r. 2.5 V6 manual pojawił się probelem w postaci wahania obrotów. Dzieje sie to tylko i wyłącznie na ciepłym silniku w granicach 1000 - 2000 obrotów i tylko podczas równej pracy silnika. Szarpanie nie jest zbytnio odczuwalne ale za to bardzo wyraźnie je słychać. Przy dodaniu gazu lub puszczeniu brak jest jakich kolwiek wahań obrotow jak równiez na biegu jałowym nie ma tych objawów. Wiem że był poruszny takm temat ale dotyczył on wówczas autoamtycznej skrzyni biegów i 1.9 jak dobrze kojarzę. W moim przypadku jest manual i felerny 2.5 TDI. Czy ma kots jakis pomysł? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2010 00:01:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ja mam - wykonaj logi statyczne

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2010 02:14:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2010 21:35:04
Posty: 4
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Nie wiem czy dobrze rozumiem pojęcie logi statystyczne ale powie tak, autko było podłączone zarówno na biegu jałowym jaki i w ruchu pod VCDS i tyle co zauwżyłem w laptopie znajomego który coś testował, że w pewnym momencie sprawdzał coś i mówił mi, że powina być jakaś tam stała wartości chyba 1,2 a w moim audi przy równej jeździe na 2 i 3 biegu między 1000 a 2000 obrotów wartość tak skakała z 1.2 na 0, 3.2 itp. Przy przyspieszaniu, zwalniania, oraz powyżej 2000 obrotów wartośc byla stała niezmiennai brak szarpania. Znajomy określił że powodem jest zawór regulacji początku wtrysku ale nie był w stanie jednoznacznie powiedzieć co mi pomoże to wyleczyć.... Podobno jeden z tranzystorów w nastawniku pompy jest za to odpowiedzialny, a dodam, że niedawno miałem problemy z pompą i m.in miałem grzebane w nastawnikum oraz był wymieniany czujnik położenia wału. Niestety nie jestem w stanie jednoznacznie określić czy to szarpanie pojawiło sie kilka dni temu czy też trwa już od dawna ponieważ teraz jakoś moje ucho zwrócio na to uwagę. Ale być może żle interpretuje sprawdznie logów statystynych. Proszę o jakąs pomoc, radę jesli miał ktoś taki przypadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2010 13:39:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie badz blondynka!
Opcja szukaj i znajdziesz bez trudu info o co chodzi... kabelek kosztuje kilkadziesiat zyla
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: prośba
PostNapisane: 23.gru.2010 18:04:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 01:03:10
Posty: 63
Lokalizacja: Zgorzelec
czy może mi ktoś powiedzieć jak wstawić obrazek, logi ?

_________________
A-6 2,5TDI 180ps quattro 2004rok silnik BAU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: prośba
PostNapisane: 23.gru.2010 18:33:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
sztachan napisał(a):
czy może mi ktoś powiedzieć jak wstawić obrazek, logi ?

logi -> obrazek: to np screenshot otwartego loga w excelu... wklejenie do programu granicznego i zapis do jpega

obrazek->internet: np www.fotosik.pl

obrazek z internetu->forum: w fotosil jest cos takiego jak "pobierz kody" i dostaniesz wtedy kawalek tekstu cos jak [img].....tutaj%20gdzies%20ladres%20www...[/img] i jak to wstawisz do posta to bedziesz mial miniaturke na forum.. od biedy kopiuj link do zdjecia bezposrednio do tresci wiadomosci i podpisuj linki by bylo wiadomo czy zdjecie to log czy moze zdjecie z wakacji
Dasz rade!
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2010 17:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2010 21:35:04
Posty: 4
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Nawiązując do poruszanego przez mnie problemu z szarpaniem audi, chcialbym dodać, że logi zostały wykonany ale nie otrzymałem jeszcze zapisu z tego na miala od znajomego. Jednak chyba będzie to mało istotne ponieważ po zalaniu ON z innego zródła i dolaniu do tego uszlachetnicza w ilości większej niz na przewidywaną dawkę, po przejechaniu ok 150 km szarpania i "wycie silnika" zaczęło się zmniejszać i obecnie po przejechaniu ok 300 km stwierdzam, że problem minął całkowicie. Wnioskuję, że była to wina ON. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: