przemo gt napisał(a):
Tak ta srubka przy przepustnicy reguluje, jak narazie skutkuje i przynajmniej mi nie gasnie bo podwyzszone ma obroty do 1200 na benzynie i gazie. Co do elektrozaworu byc moze jest to rozwiazanie. tego jeszcze nie sprawdzalem.
Bylem ostatnio u gazownika z usterka niedzialajacy wskaznik gazu i powiedzial mi ze jest jebniety elektrozawor. czyli to moze byc to.
Czy filtr paliwa i powietrza moga sie przyczynic do zalwania? bo nie byly dawno wymieniane
1. Filtr paliwa zabity syfem da mniej paliwa czyli zubozy mieszanke
2. Filtr powietrza zabity syfem wzbogaci miesznke paliwowo powietrzna i moze zalewac i duzo spalać
Jaki masz kod silnika? W 2.2 zeby regulowac ta srobke to przeba wpiąć sie miernikiem w obwod zaworu dodatkowego powietrza. Wtedy sie to reguluje do danej wartosci i silniczek jak ni emam innych bolaczek to bieg jałowy ci trzyma jakl ta lala. A jak krecisz na wariata to beda ci obroty skakały. Sprawdz tez odme mi w tamtym roku pękła podczas mrozów, w 2.2 jest dość długa i kręta, nazbierało się wilgoci i mróz zozsadził. Jednak jestem nadal zadania aby odłaczyc gaz i ustawiac wszystko na benzynie. Dopiero jak benzyna bedzie okey, wtedy dobrze da sie wyregulowacd gaz innaczej nie dojdziesz co i jak. Jest to moja praktyka z wieloma autami i roznymi silnikami.