Żeby było ok możesz zacząć od regeneracji , ale to nie bardzo łatwe bo zrobiło się dużo regeneratorów którzy nawet twierdzą że mają oryginalne części do tych sprężarek. Trochę mijają się z prawdą bo nie ma oryginalnych
Taka solidna regeneracja kosztuje około 1400 zł jak dobrze trafisz to i dobrze może zregenerują. W wyborze warsztatu nie daj się zwieść obietnicą gwarancji bo opowiadają pięknie , a jak przychodzi co do czego znajdują milion powodów żeby reklamacji nie uznać. Zwykle winny jest ten który montował bo to i tamto i siamto co jest zwykle bzdurą. Sprężarka to nie turbina od Tupolewa i nie ma wielkiej filozofii w montażu więc jak jest dobra to zwykle długo służy.
Sam nie mam takich doświadczeń bo unikam regeneratorów jak mogę , ale wiele się nasłuchałem o różnych rzemieślinikach i ich pomysłach na życie i prace.
Myślę że powinieneś poczekać na rady forumowiczów którzy przerobili temat i mają kogoś sprawdzonego i to nie takiej zasadzie że po regeneracji minęły dwa lata a oni przejechali 7 000 km bo tacy tez są
Nie zapominaj o tym że przyczyną dużej ilości oleju w układzie może też być zużyty silnik gdzie przez odmę olej zasysany jest do sprężarki pompowany do silnika przez ten właśnie intercooler. Problem bywa złożony i trzeba wyważyć między mieć pretensje o jakość turbo sprężarki , a pretensje do silnika...
Może przecież zdarzyć się tak że ktoś wykonana solidną regeneracje a efektu nie będzie co w konsekwencji odbije się złym echem na bogu ducha winnym warsztacie regenerującym takie sprężarki.