.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:07:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 b5 AHU brak mocy
PostNapisane: 20.lut.2011 11:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam! nabylem niedawno auto jak w temacie i mam z nim problem- brak mocy!
nie jest to jakis notlauf tylko poprostu slabo ciagnie - mam golfa 2 1.6 td to w porownaniu z nim audi stoi w miejscu :)
Zrobilem na szybko loga z cisnieniem doladowania
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_35832.html
za bardzo sie nie znam ale wyglada na to ze turbo nie pompuje.
Jak poznac czy to nie jest wina np dziury w dolocie??
Grzebalem wczoraj przy n75 i byl chyba zle podpiety, ja podpiolem go tak:
wejscie kolo wtyczki do rury ssacej przed turbo, wyjscie z boku do wastergate, a wyjscie z dolu do skorupy turbiny - jest to prawidlowe??
Po co wogole podpina sie tam podcisnienie z przed turbiny?
moze wieczorem uda mi sie zrobic jeszcze logi gr 8 i 10 - czy cos jeszcze trzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 11:54:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dologuj 008, 010 dynamiczne...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 23:03:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
zrobilem te logi co chciales
gr 8
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_35997.html
gr 10
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_35998.html
gr 11
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_35999.html
i jeszcze gr 3 w bs czy egr dobrze dziala
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_36000.html
co co mi powiecie? z takich niepokojacych objawow to zauwazylem ze jadac na tempomacie auto caly czas szarpie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 02:39:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sty.2011 18:22:38
Posty: 20
Lokalizacja: Radom/Przysucha
masz nie szczelność w dolocie, pomacaj cały obieg od turbo do kolektora ssącego, powinno gdzieś być spocone olejem miejsce, tam będzie nie szczelność


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 09:54:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Rury dolotowe sa nieszczelne.... prawdopodobnie na laczniku przed kolektorem dolotowym...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 10:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
hmm tak podejzewalem! obmacalem lacznik i waz od ic do tej plastikowej rury i tam jest sucho - a od spodu to jest problem bo nie mam garazu a na polu -10! czym moze grozic jazda z taka dziura?
Moze byc wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssacym bo akurat tam mam upackane od oleju ale moze to byc wyciek tez z pod pokrywy zaworow!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 18:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
hehe jednak Wasza diagnoza jest trafna - znalazlem dziure w dolocie i to wlasnie na tym laczniku gumowym co laczy kolektor z plastikowa rura. Da sie jakos zalatac zeby dojezdzic do wyplaty - jak sie domyslam to jazda na tak mocno wkrecajacym sie turbo nie jest zbyt zdrowa dla niego.
ile w ogole kosztuje ten kawalek gumy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 10:26:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ronuch napisał(a):
hehe jednak Wasza diagnoza jest trafna - znalazlem dziure w dolocie i to wlasnie na tym laczniku gumowym co laczy kolektor z plastikowa rura. Da sie jakos zalatac zeby dojezdzic do wyplaty - jak sie domyslam to jazda na tak mocno wkrecajacym sie turbo nie jest zbyt zdrowa dla niego.
ile w ogole kosztuje ten kawalek gumy??


w ASO w granicach ~ 100 zł jak dobrze pamietam ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 10:37:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
spanky napisał(a):
ronuch napisał(a):
hehe jednak Wasza diagnoza jest trafna - znalazlem dziure w dolocie i to wlasnie na tym laczniku gumowym co laczy kolektor z plastikowa rura. Da sie jakos zalatac zeby dojezdzic do wyplaty - jak sie domyslam to jazda na tak mocno wkrecajacym sie turbo nie jest zbyt zdrowa dla niego.
ile w ogole kosztuje ten kawalek gumy??


w ASO w granicach ~ 100 zł jak dobrze pamietam ...


Można dobrać coś w sklepie z częściami do ciągników - nie żartuje i nie traktuje tego jako druciarstwo.

Gumowe elementy w tych sklepach są zbrojone - bardziej wytrzymałe jak te z ASO i co ciekawe kosztują blisko 10 PLN ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 20:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
oki dzieki jutro podskocze do takiego sklepu moze cos dobiore :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 22:21:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No zbrojone moze i są.
Trzeba pamietac ze guma w tym elemencie musi byc olejoodporna.
Ta z ASO jest.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 22:37:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
przemik napisał(a):
No zbrojone moze i są.
Trzeba pamietac ze guma w tym elemencie musi byc olejoodporna.
Ta z ASO jest.


Ta z rolniczego także jest w dodatku jest o wiele grubsza i jest poprostu bardziej wytrzymała jak z ASO - przetestowane.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2011 19:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
gume kupilem dalem cale 5 zl zobaczymy jak sie bedzie jezdzic!
na jaka wartosc ustawic ststyczny kont wtrysku w ahu. W tdi timing nie mam wyboru mojej motorowni a kat pewnie jest do poprawki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2011 21:46:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ronuch napisał(a):
gume kupilem dalem cale 5 zl zobaczymy jak sie bedzie jezdzic!
na jaka wartosc ustawic ststyczny kont wtrysku w ahu. W tdi timing nie mam wyboru mojej motorowni a kat pewnie jest do poprawki?

AHU jest bliźniakiem 1Z i AFN jeśli chodzi o te sprawy.
Celujesz tuż powyżej środkowej linii, w moim AHU mam ustawione na 60 jednostek i zimą strach dotykać kluczyka w stacyjce ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 05:02:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
no chyba sie uporalem z dziura w dolocie bo autko odzyskalo vigor! teraz zostaje mi ustawic statyczny kat wtrysku!
Chcialbym zrobic taka wieksza diagnostyke motoru wiec jakie logi zrobic zeby okreslic jego stan?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 07:34:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
tu masz nominalne parametry silnika :

http://translate.google.pl/translate?js ... _Main.html


co i jak tu :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 14:44:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W tym silniku potrzebujemy:
Statyczne - 000,001,003,004,007,013
Statyczne Basic Settings - 000,003,004
Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 14:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
porobilem logi tyle ze tylko statycznie bo wczoraj troszke wypilem wiec dynamiczne innym razem.
gr 000
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37559.html
gr 001
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37562.html
gr 003 tu jest tez w bs bo zapomnialem zmienic nazwe
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37564.html
gr 004
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37561.html
gr 007
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37560.html
gr 013
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37563.html
gr 000 w bs
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37566.html
gr 004 w bs
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_37565.html
jedno co wiem to mam chyba termostat do wymiany bo auto mialo ledwo 80 a gorny waz do chlodnicy byl juz cieply


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 15:59:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Termostat wyglada podejrzanie.
Po wykonaniu dynamicznych zaloguj znow 007.
Kat wtrysku dobry.
EGR - OK
Dawka jalowa - OK
Daweczki korekcyjne - widywalem lepsze... ale tragedii nie ma.
Dawaj dynamiczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 18:20:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
jutro postaram sie zrobic dynamicznie i wrzuce

Dopiero dzis udalo mi sie zrobic logi dynamiczne
gr 000
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38077.html
gr 003
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38076.html
gr 004
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38073.html
gr 008
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38075.html
gr 010
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38074.html
gr 011
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_38078.html
gr 007 nie robilem bo jak tylko wskazowka drgnie na zegarach to gorny waz do chlodnicy robi sie cieply. w weekend bede wymienial olej to wymienie tez termostat bo tu chyba dostep jest tylko od dolu!

hmm widze ze w gropie 3 chyba nie wciislem gazu do dechy bo cos dziwnie wyglada a w gropie 11 widac ze mam niedoladowanie i chyba dlatego przeplywka pokazuje tez mniejszy przeplyw - ale dziury juz nie ma w dolocie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: