1. uszczelka ASO, zmieniam zazwyczaj po każdym otwarciu pokrywy - zawsze jest w stanie idealnym
2. elementy zahaczają o pokrywę zarówno w mojej pierwszej oryginalnej obudowie, jak i nowej , też z ASO - autem jeżdżę od początku, więc
jestem pewien że nic się nie działo złego wcześniej - przebieg 405tys...
Raczej wykluczam wadę obudowy; dwie jednocześnie nie zapadłyby się; nic nie napiera na górę pokrywy...
3. odkręcenie wałka pośredniego - jakieś wskazówki? co z wtryskiwaczami i ich sprężynami? nie robiłem tego wcześniej.
na co zwrócić uwagę? jak odkręcać i co czeka mnie gdy będę chciał wałek włożyć spowrotem...
jak ścisnąć sprężyny wtryskiwaczy?
4. Jak sprawdzić zapchany kanalik olejowy? jak go odetkać w razie czego? poza tym - zapchałyby się wszystkie kanaliki jednocześnie? obudowa ma styk z dźwigienkami
na całej długości, tzn - wypiętrzyły się wszystkie trzy dżwigienki... pokrywa kolibie się równo na trzech dźwigienkach.
4A... jak smarowany jest wałek pośredni? olej idzie z jednego kanału? przez śruby? czy jest w tym wałku jakiś kanał, a może 3 kanaliki?
5. Krzywki w stanie idealnym. po moich 400tys km jest jedynie na nich wizualny ślad w torze pracy, natomiast wgłębień żadnych.
A widziałem nawet takie 0,5mm... więc pod tym względem uważam , że jest dobrze
Dziękuje za zainteresowanie
Daj znać co wymyśliłeś, będę wdzięczny za pomoc
pzdr kb