.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 08:50:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI AVF] Problem z silnikiem
PostNapisane: 01.mar.2011 20:35:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
Witam.
Mam duzy problem z silnikiem 131 koni o oznaczeniu AVF a mianowicie. Auto przerywa przy przyspieszaniu,jadac normalnie badz przyspieszajac delikatnie wszystko jest ok,nie ma znaczenia czy auto jest cieple czy zimne. Sprawdzone byly pompowtryski na komputerze nie wyskoczyl zaden blad,wlozone byly drugie pompowtryski (tylko chyba ze 101 konnego silnika i tez przerywal) przeplywomierz i cewki tez byly wkladane drugie i to samo, turbina byla sprawdzana i jest ok,a co ciekawe po odlaczeniu turbiny auto nie przerywa normalnie jedzie tylko wiadomo nie ma takiej mocy. Mechanik juz sprawdzal chyba wszystko mowi ze tyle co komputer mozna by sprawdzic ale to chyba nie ma nic z tym wspolnego :(:

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 22:05:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Mechanicy - elektrycy ehhhhhh :D

Poczytaj trochę o diagnostyce a dalej o logach statycznych i dynamicznych.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 22:57:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
Jakis tam program wgrywal chyba nom ale powiem majstrowi i o logach tych ;p wiem ze ma tez sprawdzic komputer (tzn drugi wlozyc) ze moze to wina plyty glownej ze na cewki zle impusy wysyla czy jakos tak he

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2011 21:06:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
davcio napisał(a):
Jakis tam program wgrywal chyba nom ale powiem majstrowi i o logach tych ;p wiem ze ma tez sprawdzic komputer (tzn drugi wlozyc) ze moze to wina plyty glownej ze na cewki zle impusy wysyla czy jakos tak he


brat w pasacie AFN przeczyścił turbo, wykasował błędy i problem znikł, coś jeszcze z przepływomierzem majstrował..

kuknij jeszcze do innego mechanika, niech to zapnie pod VAGa ;)

_________________
Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
Panda 1.2 ;-D
było: Passat B5 FL awx, A6 C4 1.9 TDI, MERCEDES 814 6.o D, Golf Ǝ 1.8, Polo II, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Poldek,Łada,126P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 03.mar.2011 21:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2011 19:24:14
Posty: 9
Lokalizacja: Polska
pewnie łopatki w turbinie się przycinają. Na poczatek proponuje jazde po autostradzie przez jakies 50km. jasli nie pomoze turbo do czyszczenia. Ale wszystkie watpliwosci wyjasnia logi dynamiczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 22:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
auto bylo juz u elektryka ktory zmienial komputer sterujacy silnikiem (auto nadal przerywalo itd) byl na hamowni i stwierdzil ze sprzeglo bo kola zblokowali i ze autem szarpalo itd Teraz stoi gdzie indziej gdzie majster przejechal sie i tylko sie usmiechal ze na 99% wie co przyczyna,ze to nie sprzeglo i zrobi na sobote jak juz bedzie zrobione dam znac jesli oczywiscie usterka zostanie mi przekazana do wiadomosci (jak juz ten nie podola trzeba powaznym ludziom zaprowadzic by zrobili logi) Dodam ze byc moze przyczyna awarji jest fakt ze auto stalo z pol roku nie urzywane

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 18:32:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2011 19:24:14
Posty: 9
Lokalizacja: Polska
wiem:) przerwa na pompowtrysku, miałem to samo, wystarczy sciagnać pokrywe zaworow odpiąc wtyczki z popowtryskow, popryskać czymś do czyszczenia stykow i juz:) po tym zabiegu od pol roku przerywania nie mam. to jest godzinka pracy, Ciekawe ile Cię za to skasuja? napisz ile


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 17:34:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
Cena jest duza ae grunt ze auto juz cyka super. Tu sie zgadza co piszesz kolego bo zdejmowana byla pokrywa itd.... Tamci robili wszystko zrobili logi itd ale pompowtryski najpierw regenerowal potem ustawial i gwarancja jest wiec byc moze ze nie potrzebnie tyle tego no ale bylo minelo.

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2011 18:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2011 19:24:14
Posty: 9
Lokalizacja: Polska
pompki moża sprawdzić vagiem. są 3 grupy w blokach pomaierowych po których można stwierdzić stan pompek. ale teraz po ptakach... pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: