zegar wielkie dzięki.
Lecz po Tw. logach 011D
czyli: w grupie 011D na czerwono sa logi z katem, na czarno bez.
http://zegar.eu.interii.pl/logi/2011-03-01.xls
Widać bardziej poprawą pracę po wywaleniu kata, u mnie może podobnie odbiera but opór i w wartościach mierzonych z katem, jak u Ciebie, lecz az tak nie jest ze powyżej 2000rpm dostaje 2539,4 mBar. wysokiego [OB] do np. 1,800mBar aż do 3000rpm.
Więc jak z innych postów o Turbo i katach i CF
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, można wywnioskować jedno jak Meszrum napisał
diesel naturalnie przyspieszając, nie ma w naturze "opór buta na 100%" więc wciskając go miarowo moim zdaniem T bardziej się zbiera co powinno być odczuwalne w elastyce przy spokojnej jeździe. Co do CF nie zgadzam się, że regenerowane VP44 są obdarzone z natury odbiegającym od normy... Widziałem z 4 VP44, które po regeneracji miały ~17,5 - 19 CF [AKE]. Nie widziałem za to ~27 po reg. więc to nie jest sprawą samej regeneracji, lecz pewno jej sztuki, dawcy, zakladu.
Zegar wyniki z logów u Ciebie są sprzeczne z tym co mi radzisz, bo odczucia z jazdy to nie to samo co prawidłowe trzymanie ciśnienia i dla samej długo wietrzności T...Więc zrobie 011D na 4 ce jak i na 5ce klarowne. Czy aby nie już przyszla pora na wyciecie katów.
Sam Paweł z MR Motors stwierdził, że jest ok lecz ciut odbiega od normy po ''dupohamowni", który jezdził setkami jak nie tysiacami 2,5 V6. Poza tym sam odczułem lekką tęmpote od 1,5 RPM. Może i robie z igly widly, jak Przemek zauwazyl.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Postaram sie to rozwiazac.
pozdrawiam.