.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 18:52:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEL kilka logów do oceny przed programem
PostNapisane: 17.mar.2011 21:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam Kolegów

Dla proformy proszę o ocenę - przymiarka do lekkiego programu na stare latka...

310tkm prawdziwego przebiegu, turbo ori, EGR zaślepiony, kata nie ma.


Statyczne 01
004
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17

013
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17

Dynamiczne 01

001
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17
004
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17

008
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17

011
Obrazek
By adiaudi at 2011-03-17

Dzięki
Pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2011 01:22:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przeciez ja Ci te logi skonwertowane wyslałem.
Skad sie wziął ten bałagan.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2011 16:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Wpisz w googlu vag log a znajdziesz stronki, które pozwolą ci ładnie zaprezentować logi bez kombinowania, łącznie z wykresami.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2011 22:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Ja się chyba załamię...Byłem pewien że odwaliłem mistrzowską robotę :/
Dzisiaj zdycham po pracy, na kibel nie miałem czasu...
Panowie co jest nie tak? Inni zamieszczają na białym tle identycznie...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 13:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
W ten deseń?...

http://vaglog.vag-technique.fr/index.ph ... V&groupe=0

dyn

http://vaglog.vag-technique.fr/index.ph ... V&groupe=0
http://vaglog.vag-technique.fr/index.ph ... V&groupe=0
http://vaglog.vag-technique.fr/index.ph ... V&groupe=0
http://vaglog.vag-technique.fr/index.ph ... V&groupe=0

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Ostatnio edytowano 22.mar.2011 15:35:51 przez adiaudi, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 13:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
nie, nie chodzi o skonwertowanie logów programem CSVConv [jak chcesz pisz na PW], tych które posiadasz w c/programfiles/VagCom/Logs/. lecz pytanie czy posiadasz Exela? Jesli widzisz pliki /logs/ w .txt to spróbuj wrzucic logi na http://vaglog.rtnet.pl/.
pozdr.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 15:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Log (0 - 001)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 011)

statyczne

Log (0 - 004)

Log (0 - 013)


O to chodzi?
Jak tak to dzięki i o ocenę proszę... ;)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 18:59:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Generalnie wszystko gra.
Uklad paliwowy jest lekko zapowietrzony ale objawia sie to tylko na wolnych obrotach.
Ja bym sie nie certolił tylko robil moda.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2011 06:06:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
przemik napisał(a):
Generalnie wszystko gra.
Uklad paliwowy jest lekko zapowietrzony ale objawia sie to tylko na wolnych obrotach.
Ja bym sie nie certolił tylko robil moda.


Na jakiej podstawie wnioskujesz że układ lekko zapowietrzony (jeżeli to nie jest tajemnica)?

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2011 09:52:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zadna tajemnica....
004 stat... jesli sie myle to mnie oswiec (chyba ze to tajemnica)...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2011 11:36:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja tam (004 stat) widzę tylko dość późno ustawioną pompę (ale na granicy poprawności - wg założeń producenta).
Oczywiście dobrze by było widzieć 004 w BS że by porównać przecieki pompy przy podwyższonych obrotach i minimalnym wysterowaniu zaworu przestawiacza.
Zapowietrzenie zwykle i tak gromadzi się na szczycie pompy, więc sekcja wysokociśnieniowa prawie nigdy nie widzi powietrza. Owszem bezpośrednio po rozruchu zanim sprężymy bąbel powietrza w pompie nie działa przestawiacz (niskie ciśnienie wewnętrzne pompy) oraz dawkowanie wykazuje zawyżone wskazania (słabsze napełnienie wysokociśnieniowej sekcji spowodowane zaniżonym ciśnieniem wewnętrznym).

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2011 12:43:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pieknie to wyjasniłes.
Na dosc wysokim poziomie abstrakcji. :)
Na pewno znajdzie się jakis odsetek userów tego forum, który zrozumie o co chodzi. ;)

Do autora wątku.
Jak zajedziesz juz do Rogala, to niech sprawdzi czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony.
Tyle ode mnie. :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2011 13:03:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Sorry, starałem się jak najprościej, ale dr silnikowiec wiele określeń używa jako oczywistych...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: