.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 18:15:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [audi a8 d2 3.7+lpg] nie pali na wszystkie gary
PostNapisane: 31.gru.2010 14:03:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2010 13:53:12
Posty: 39
Witam mam problem z moja audi a8 2002rok 3.7+lpg ostatniego czasu na mrozie auto jak odpalałęm rano nie chodziło na wszystkie gary trzeba było zgasić i znowu odpalić no iak juz załapała to juz normalnie chodziła ale teraz juz wogole nie zapala znacza podejrzewam Świece lub cewki... aha i swiece jak odkrece to jest zalana... prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 16:07:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
sprawdź kolego czy masz w ogóle iskrę.
możliwe, że moduł zapłonowy się wypluł...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 16:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2010 13:53:12
Posty: 39
iskra jest na każdej świecy ale jest dziwna bo jest taka biaława...
no i swiece mam nie wiem jak to określić(z podwójną iskra dwa sa te preciki co daja iskre) i u mnie tak dziwnie to daje raz na jednym 4 razy na drogim i tak skacze ta iskra...tak powinna byc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 17:33:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Iskra moze sobie skakać po elektrodach ale powinna mieć niebiesko - fioletowy kolor i przeskakiwać z wyraznym trzaskiem.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 18:06:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2010 13:53:12
Posty: 39
no właśnie wiec co sugerujesz? przypuszczasz od czego zacząc szukanie? co mogło sie zepsuć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 12:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
podepnij vaga - 30 sekund i wszystko bedzie jasne.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 14:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.cze.2007 19:12:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kołobrzeg
Minelo juz tyle czasu.. jakie rozwiazanie tego problemu? Czyzby faktycznie modul zaplonowy?

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 17:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
sebamac-kg napisał(a):
Minelo juz tyle czasu.. jakie rozwiazanie tego problemu? Czyzby faktycznie modul zaplonowy?


Posta wyżej masz podana jak na tacy odpowiedź na twój problem.

Potem weź się za szukanie z użyciem wyrażenia "Wypadanie zapłonów"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: