.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 23:09:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 2.8 AAH] Spadające obroty
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 12:42:46
Posty: 15
Auto: BMW
Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto gaśnie na dojeżdżaniu np do skrzyżowania czy innych przeszkód z wciśniętym sprzęgłem. Wtedy obroty spadają i auto gaśnie. Nie zawsze tak się dzieje, ale na dłuższej trasie kilka razy mi zgasł. Co może być przyczyną?
Błędów brak...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:20:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
silniczek krokowy ? dzieje się tak na gazie czy na benzynie ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:24:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
mógł też się dolot rozszczelnić

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:31:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 12:42:46
Posty: 15
Auto: BMW
nie mam gazu. Gdzie jest silnik krokowy? Aha, dodam że auto stojąc na luzie kilka minut też potrafi się czasem zadławić a nawet zgasnąć. Może ma to coś wspólnego
Dolot - czyli szukac od filtra do silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

to jest silnik krokowy :)
a dalej to już szuuuukajjjjjjjjjjjjjjj!!!ka prawdę Ci powie

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 20:46:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 12:42:46
Posty: 15
Auto: BMW
Krokowy wyczyszczony, przepustnica i przepływka tez. Okazało się że kilka kabelków od podciśnienia było dziurawych wiec zostały wymienione. Teraz chociaż auto nie gaśnie na postoju jak to czasem miało miejsce. Jednak przy dojeżdzaniu na sprzęgle dzisiaj znowu mi zgasł. Jakieś sugestie? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 06:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Odłącz na próbę EVAP.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 15:49:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 12:42:46
Posty: 15
Auto: BMW
A co to ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 17:25:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
jest coś takiego jak szukajka lub google...ehh wszystko na tacy by chciał ;)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 21:06:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Zawór oparów paliwa. W A6 jest na obudowie filtra powietrza. Taki tulejowaty z rurkami po obu stronach i wtykiem elektrycznym. Osadzony w gumie.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2010 23:12:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 12:42:46
Posty: 15
Auto: BMW
Odłączone, niestety dalej auto gaśnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 06:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Dla pewności możesz jeszcze odłączyć i zaślepić wężyk przy tym zaworze od strony silnika. Pawel_olsztyn miał ten sam problem i miał podmienić krokowce, ale nie wiem z jakim efektem. Do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu (np. czy działa skracanie). Może sprawdź jeszcze, czy regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny do rurki podciśnienia. Przy puszczeniu gazu jest spore podciśnienie i może wysysać paliwo, jak regulator uszkodzony. Na próbę można tą rurkę odłączyć i zaślepić. Jakoś trudno mi coś więcej wymyślić :>

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 11:17:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 21:49:04
Posty: 75
wymień filtr powietrza, upewnij się dwa razy że dolot i jego wszystkie podłączenia są szczelne, przedmuchaj przepływomierz, sprawdź czy działa skracanie dolotu (jak napisał kolega powyżej) jeśli masz plastikową puszkę przy kolektorze ssącym (tą z napisem V6) upewnij się że jej uszczelka która nachodzi na przepustnicę - jest szczelna...

generalnie przyczyną takich objawów w 90% przypadków jest nieszczelność i zasysanie lewego powietrza do dolotu, czasem powstająjakieś małe pęknięcia na grubych wężach dolotu (tych łączących przepływomierz z przepustnicą)

jak to uszczelniasz to musisz to robić z największą starannością bo inaczej nie naprawisz ;)

a więc:
-wężyki i ich podłączenia do kontroli
-szczelność dolotu
-nowy filtr powietrza
-szczelność przy przepustnicy i na uszczelce s. krokowego
-jeśli odkręcałeś kolektor ssący to należy sprawdzić czy to on nie robi nieszczelnośći (ponowny demontaż, nowe uszczelki i montaż zgodnie z instrukcją)

i tak do zajebania ;)

powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 20:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
i jak poradziłeś sobie z tym? ja mam teraz taki sam problem, zrobiłem też wszystko o czym piszecie w postach czyli odłączony i zaślepiony wąż od EVAP, sprawdzony czujnik temp. sprawdzona przepływka, szczelność dolotu, wszystkie podciśnienia, wąż od serwa, puszka tzw. tłumik szmerów ssania, wszystko szczelne a autko jak się dobrze nagrzeje to jak wciskam sprzęgło np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gaśnie. Co to jeszcze może być poza nieszczelnym dolotem? Możliwe żeby czujnik położenia wału albo wałka gubił sygnał?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 21:24:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
sprawdź katalizatory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 20:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
dawno ich nie ma, dziś znów rozebrałem dolot, psikałem wszędzie gdzie się dało wokół kolektora, przepustnicy, węża od serwa, itp czymś palnym ale żadnej reakcji, ruszałem tez wiązką od czujnika temp. i halla też zero reakcji, pokusiłem się nawet o wyjęcie sterownika i pomierzenie sygnałów przy samym sterowniku ale też wszystkie zgodne z tym co podaje autodata, spróbuje jeszcze poszukać gumy na przepustnice od 2.3 bo podobno pasuje żeby na 100% wykluczyć tłumik szmerów zasysanego powietrza ale psikając czymś w rodzaju samostartu nie ma żadnej różnicy, sam już nie wiem co jeszcze sprawdzić. Ma ktoś jakieś pomysły?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2011 19:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2011 16:33:14
Posty: 2
w moim polo przy identycznych objawach wystarczyło wywalić metalowe zaciski na kablach WN (te trzymające świece) i problem nagle ku mojemu zdziwieniu poszedl w p... tez wymieniałem, kable świece, czyściłem przepustnice, filtry itp a rozwiązanie rozwaliło mnie na łopatki swoją prostotą ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: