grejf napisał(a):
uszczelniacz na flanszy napędu wału
zgadza sie torsen jest za skrzynia, w innym wypadku, u mnie reduktor by byl hmm pod siedzeniem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przecież napisałem - uszczelniacz
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Szczegółowe dane techniczne producenta:
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... uattro.pdf Jest to naprawdę koplania wiedzy o skrzyniach TIPTRONIC...
Poglądowy schemat skrzyni biegów dla napędu quattro
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... uattro.pdf [/quote]
Skrzynia biegów to ta część co zmienia 1,2,3,4,5, i tam nie ma torsena, jest za nią obudowa torsena i tam siedzi torsen, jest tam nawet w dokumentacji coś takiego -
5HP19FLA General Transmission Oil Filling Procedure
5HP19FLA General Differential Oil Filling Procedure
5HP19FLA General Transfer Case Oil Filling Procedure
Co jednoznacznie wskazuje, że są w tym wielkim elemencie zwanym potocznie skrzynią, poskręcanym śrubami trzy oddzielne bloki - dyferencjał, skrzynia, transfer (torsen)
hehe, moje na wierzchu
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)