.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.lut.2025 22:58:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2 turbo] Układ zasilania paliwa
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:27:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Po przegladnieciu forum nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi w jaki wtrysk paliwa jest wyposarzony silnik 2.2 turbo 230km. Pytam dla tego poniewaz chcilbym taki silnik zagazowac . Z tego co wiem wtrysk mechaniczny raczej wyklucza gaz. Jesli bylby to normalny w pelni elektorniczny wtrysk to mysle ze mozna by bylo taki silnik zasilic instalacja 4 generacji. Przepraszam za brak polskich znakow pisze za granicy .[/list]

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:38:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
chodzi Ci o motor 10 czy 20 zaworowy ?
10 V = KJetronic
20 V = motronic

w 10 V nie było motorów 230 konnych. Najsilniejszy o oznaczeniu 1B miał 200 kucy ale to bardzo rzadki motor. A z tego co piszesz masz motor na mechanicznym wtrysku więc 10 V skąd więc 230 kucy ?

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:53:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kolega nie powiedział jakiego auta dotyczy sprawa...

zagazować ten silnik a potem co, może jeszcze czipa wstawisz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 18:25:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Jest to silnik w AUDI S4 . Na stronie klubu widnieje w kodach silnika kilka silnikow o pojemnosci 2.2 i mocy 230KM np. Audi AAN i ABY 230 2.2 5cyl

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 19:01:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oczywiście że elektroniczny wtrysk jest.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 19:16:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Czyli zwykły układ wtryskowy jak w innym benzyniaku . Czyli można by to było zagazować

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 20:42:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
exterminal69 napisał(a):
Czyli zwykły układ wtryskowy jak w innym benzyniaku . Czyli można by to było zagazować


Jak wynika z tego forum jest to jedno z nielicznych aut, których się nie gazuje

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 21:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 23:06:21
Posty: 54
Lokalizacja: Bialystok
a kto powiedział ze tych silników się nie gazuje?
jak da się zagazować porsche 500 konne to czemu miało by się nie dać zagazować 2.2t w audi?
nie każdy kowal od LPG to potrafi ale są tacy co gazują 2.2T audi i autko jeździ tak jak powinno...

_________________
AUDI S4 C4 Avant 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 21:27:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
róbcie co chcecie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 21:39:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 23:06:21
Posty: 54
Lokalizacja: Bialystok
Leo próbuje ci tylko uzmysłowić to ze każdy możne marzyc sobie o esce, a nie każdego jest stać na tankowanie owej eski, wiec gaz jest jedynym słusznym rozwiązaniem obu tych rzeczy. Sam jestem posiadaczem eski 2.2T co prawda jeżdżę na PB ale w maju zakładam LPG i jestem w tego bardzo zadowolony... Masz gruby portfel bo jesteś z Poznania, to ciesz się i jeździj na PB ja będę jeździł na LPG tak jak wielu innych i będę z tego bardzo zadowolony...
Trochę to dziwne jak ktoś krzyczy TEGO AUTA SIĘ NIE GAZUJE!! więc moje pytanie brzmi: Jest jakiś spis aut które się gazuje a których kategorycznie nie wolno? czy to tylko wymysł ludzi których stać na benzynę, lub jeżdżą swoimi autami tylko w niedziele do kościoła?

_________________
AUDI S4 C4 Avant 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 21:43:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Autor wątku nie ma zielonego pojęcia o jakim samochodzie pisze, jakie czekają go obowiązki przy samochodzie, nie wie jeszcze czy i co kupi, ale już wie, że chce gazować. Ciekawe podejście.

Oszczędności to nie przy tych samochodach, ale nie każdy to rozumie - szkoda.

Kompleksy też zostawcie w domu. ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 22:48:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mmlody86 napisał(a):
Leo próbuje ci tylko uzmysłowić to ze każdy możne marzyc sobie o esce, a nie każdego jest stać na tankowanie owej eski, wiec gaz jest jedynym słusznym rozwiązaniem obu tych rzeczy. Sam jestem posiadaczem eski 2.2T co prawda jeżdżę na PB ale w maju zakładam LPG i jestem w tego bardzo zadowolony... Masz gruby portfel bo jesteś z Poznania, to ciesz się i jeździj na PB ja będę jeździł na LPG tak jak wielu innych i będę z tego bardzo zadowolony...
Trochę to dziwne jak ktoś krzyczy TEGO AUTA SIĘ NIE GAZUJE!! więc moje pytanie brzmi: Jest jakiś spis aut które się gazuje a których kategorycznie nie wolno? czy to tylko wymysł ludzi których stać na benzynę, lub jeżdżą swoimi autami tylko w niedziele do kościoła?


mi zupełnie nie trzeba niczego uzmysławiać, to raczej Tobie wypadałoby trochę więcej pokory nabyć. Napisałem - róbcie co chcecie, ale nie zapomnijcie napisać na forum jak pojawią się pierwsze kłopoty - a będą baaardzo szybciutko.
Od mojego portfela to już zupełnie wara, bo polecą ostrzeżenia.

Jak Cię nie stać na eskę to się jej nie kupuje a nie gazuje a potem czip wstawia bo słabe.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 06:39:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Leo napisał(a):
mmlody86 napisał(a):
Leo próbuje ci tylko uzmysłowić to ze każdy możne marzyc sobie o esce, a nie każdego jest stać na tankowanie owej eski, wiec gaz jest jedynym słusznym rozwiązaniem obu tych rzeczy. Sam jestem posiadaczem eski 2.2T co prawda jeżdżę na PB ale w maju zakładam LPG i jestem w tego bardzo zadowolony... Masz gruby portfel bo jesteś z Poznania, to ciesz się i jeździj na PB ja będę jeździł na LPG tak jak wielu innych i będę z tego bardzo zadowolony...
Trochę to dziwne jak ktoś krzyczy TEGO AUTA SIĘ NIE GAZUJE!! więc moje pytanie brzmi: Jest jakiś spis aut które się gazuje a których kategorycznie nie wolno? czy to tylko wymysł ludzi których stać na benzynę, lub jeżdżą swoimi autami tylko w niedziele do kościoła?


mi zupełnie nie trzeba niczego uzmysławiać, to raczej Tobie wypadałoby trochę więcej pokory nabyć. Napisałem - róbcie co chcecie, ale nie zapomnijcie napisać na forum jak pojawią się pierwsze kłopoty - a będą baaardzo szybciutko.
Od mojego portfela to już zupełnie wara, bo polecą ostrzeżenia.

Jak Cię nie stać na eskę to się jej nie kupuje a nie gazuje a potem czip wstawia bo słabe.


Leo kolega napisał, że stać go na eske tylko nie stać go na tankowanie, ot taki Polski paradoks :peace: jak ktoś już bardzo chce to polecam, żeby zrobić to najmniej boleśnie http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=2+2t+lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 07:54:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 23:06:21
Posty: 54
Lokalizacja: Bialystok
kolego nie napisałem ze mnie nie stać na tankowanie.... dobra nie będę kontynuował tego tematu...

_________________
AUDI S4 C4 Avant 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 07:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
dokładnie
wątek LPG a 2,2 T jest na naszym forum omawiany bardzo szeroko
nie zmienia to postaci rzeczy że 2,2 T to silniki specjalnej troski i wymagają sporo nakładów finansowych i zasobnego portfela. I nie chodzi tu tylko o PB ale o ogarnięcie sprzęta i utrzymanie go w dobrej kondycji

Jak to już ktoś na forum policzył S w 2,2 T wymaga kosztów rzędu 500 miesięcznie + paliwo. Przynajmniej w pierwszych kilku miesiącach. No chyba że nie masz tych 500 miesięcznie to wtedy okres wkładania jak w skarbonkę się wydłuża.
A jeśli motor jest zachwaszczony to już bardzo duże koszty

Poza tym z Twoim podejściem wydaje mi się że poinieneś zainteresować się raczej motorem V8 który świetnie znosi gaz

Moje porównanie :
2,2 T baletnica w ciut za ciasnych baletkach co to focha strzeli z powodu małej dziurki w dolocie czy przetartego podciśnienia
4,2 kowal co to nawet pijany czy na kacu i bez połowy osprzętu pojedzie i będzie zadowolony

a co do kosztów "funu" w 2,2 T to wystarczy spojrzeć na mój podpis

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 13:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Buba napisał(a):
Moje porównanie :
2,2 T baletnica w ciut za ciasnych baletkach co to focha strzeli z powodu małej dziurki w dolocie czy przetartego podciśnienia
4,2 kowal co to nawet pijany czy na kacu i bez połowy osprzętu pojedzie i będzie zadowolony...

:peace: dobre porownanie a ja dodam jeszcze, ze ten kowal (V8) to na dodatek lubi sobie jeszcze chlapnąć troche oleju, bo przeciez ma wysoko-oktanowe gardła. Niestety w dłuższe trasy bańkę 5 litrową trzeba ze sobą wozić. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 13:50:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
KORU napisał(a):
Buba napisał(a):
Moje porównanie :
2,2 T baletnica w ciut za ciasnych baletkach co to focha strzeli z powodu małej dziurki w dolocie czy przetartego podciśnienia
4,2 kowal co to nawet pijany czy na kacu i bez połowy osprzętu pojedzie i będzie zadowolony...

:peace: dobre porownanie a ja dodam jeszcze, ze ten kowal (V8) to na dodatek lubi sobie jeszcze chlapnąć troche oleju, bo przeciez ma wysoko-oktanowe gardła. Niestety w dłuższe trasy bańkę 5 litrową trzeba ze sobą wozić. ;)


Hmmm, z tym olejem to bym nie przesadzał, moja po 3 tys nie wzięła nic, a jako że świeżak, to i sporo funu sobie funduję, spalanie jakoś poniżej 23l średnio nie chce zejść :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 14:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Zagor chodzilo mi o te wczesniejsze wersje V8 no chyba ze ktos zrobil do porzadku silnik. Ty masz nowszej generacji wiec masz spokoj. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 00:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 23:43:58
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
KORU napisał(a):
Buba napisał(a):
Moje porównanie :
2,2 T baletnica w ciut za ciasnych baletkach co to focha strzeli z powodu małej dziurki w dolocie czy przetartego podciśnienia
4,2 kowal co to nawet pijany czy na kacu i bez połowy osprzętu pojedzie i będzie zadowolony...

:peace: dobre porownanie a ja dodam jeszcze, ze ten kowal (V8) to na dodatek lubi sobie jeszcze chlapnąć troche oleju, bo przeciez ma wysoko-oktanowe gardła. Niestety w dłuższe trasy bańkę 5 litrową trzeba ze sobą wozić. ;)


daj koledze zagazowac S-kę w końcu jak sie nie posmakuje to sie nie wie. :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 06:07:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a potem ze Audi robi ch** silniki....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: