.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 13:02:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B7 2.0 TDI BRD] Kilka problemów
PostNapisane: 08.kwi.2011 08:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 17:51:13
Posty: 22
Witam wszystkim szukałem na forach i nic szczególnego nie znalazłem usterkach swoim A4 B7 2.0 TDI 170 KM kod silnika BRD mam kilka problemów mianowicie jak jeżdżę ładnych parę godzin potrafi zapalić mi sie kontrolka od stanu oleju pomarańczowa oil min zgaszę odrazu silnik sprawdzam stan i jest powyżej minimum a jak postoi cala noc wskazania poziomu oleju są na 3/4 na bagnecie dolałem teraz na max i dalej paru godzinnej jeździe zapali sie kontrolka co moze być czy to czujnik poziomu czy cos poważniejszego? Dodam ze jak zgaszę silnik na ok. 2minum to kontrolka gaśnie i jest juz ok.

Drugi rzecz jest tak po nocy samochód odpalam to musze kręcić dłużej tzn ok 4-5s i w chwila zapalenia zaskakuje mam takie wrażenie jakby sie paliwo cofnęło czy to normalne jest?? wcześniej miałem passata z 2.0 tdi 140km i palenie miałem podobne a może 1 z 4 świeca walnięta jest? Dodam ze nieraz zapala idealnie tak jak na ciepłym. Świece mam pod deklem wiec trochę roboty będzie żeby sie do nich dostać

Trzecia rzecz jest taka gdy zapale silnik jak płyn w chłodnicy jest zimny do na początku chodzi ładnie równo po palu minutach słychać lekkie zakłócenia silnika ( nie równa praca ) gdy woda dojdzie do pierwszej kreski jest juz ok i tak jest jak temp jest poniżej pierwszej kreski . Może ktoś mi powiedzieć co może być przyczyna tych usterek dodam ze samochod sprowadziłem z Niemiec ma przejechane 130tys i posiada książkę serwisowa sprawdzałem i przebieg jest oryginalny miał tez ok. tysiąca temu km wymieniany jeden pompowtrysk w ASO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 09:45:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Konieczna bedzie diagnoza VAGiem/VCDS em - odczyt błedów i logowanie statyczne.

Czujnik poziomu oleju faktycznie moze swirowac.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 10:55:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Kpl. logów. Czy pompowtrysk byl wymieniany, bo ASO tak kazało po "diagnozie" i jakiej... uzasadnienie jeśli pamietasz...Świeczki w taka pogode odpadają co do tematu krecenia 4sek.
Ciekawy topick.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 15:12:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 17:51:13
Posty: 22
Pod Vagiem nie było żadnych błędów. A co do wymiany popowtrysku to jest wpis w historii serwisowej ze był wymieniany pompowtrysk. A dlaczego to nie wiem. Co do oleju to narazie czyjnik przemyłem w benzynie i włożyłem zobaczymy co teraz bedzie. jak Znowu sie zapali to myslę wymienic na drugi czujnik tylko zastanawiam sie czy kupic nowy czy używany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 15:18:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
radzik24 napisał(a):
tylko zastanawiam sie czy kupic nowy czy używany

:galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 23:57:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 23:43:58
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
przemik napisał(a):
Konieczna bedzie diagnoza VAGiem/VCDS em - odczyt błedów i logowanie statyczne.

Czujnik poziomu oleju faktycznie moze swirowac.

Pozdrawiam


kolego to dopiero poczatek twojej przygody z tym silnikiem:)

nagminnie leci instalacja od swiec zarowych jakos kabli jets porazajaco zla kable kruszeja lamia sie w palcach.Co do pompek masz cudowne siemensy.jak nie odpali auto znaczy sie napewno pompeczka co najmniej jedna do wymiany.w chwili obecnej mozna juz elektronike zrobic bo pompka nie siada mechanicznie a elektronika w nim kuleje.a tak czy inaczej musisz podjechac do kogos kto ma grupe vag na codzien.jesli jestes ze szczecina zapraszam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 00:33:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
przemik napisał(a):
Konieczna bedzie diagnoza VAGiem/VCDS em - odczyt błedów i logowanie statyczne.

Czujnik poziomu oleju faktycznie moze swirowac.

Pozdrawiam

Raczej stawiałbym na czujnik ciśnienia, gdyż ten jest monitorowany podczas pracy silnika. Czujnik poziomu może mierzyć tylko na zgaszonym silniku (i ewentualnie nie dopuścić do odpalenia), gdyż olej jest w misce, a nie w obiegu. W 2.0TDi właśnie z tym obiegiem miewa problemy ;)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 14:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 17:51:13
Posty: 22
HPT myślę ze więcej problemów nie będę miał ogólnie jestem zadowolony z samochodu. A z tego co słyszałem to ten model samochodu który mam i biorąć pod uwagę silnik 2.0 TDI to jest jeden z lepszych silników 2.0 z oznaczeniem BRD gorsze były te pierwsze oznaczenia silnikowe nie biorąc pod uwagę innych jednostek. 1.9 To Troszkie za wolne wozidełko ;) niestety do Szczecina mam grubo ponad 400 km ;/

mroova81 z tego co sie orientuje to jakbym miał padnięty czujnik ciśnienia to zapalała by mi sie czerwona kontrolka od ciśnienia a nie żółta od poziomu oleju.

Dodam tez ze jak kupiłem samochód z Niemiec przejechałem około 1000km i zrobiłem przegląd wszytki filtry i płyny wymieniłem niepokoi mnie iz w filtrze paliwa ropa którą zlałem do słoika była czarna założyłem nowy filtr przejechałem tez tak ok 1000km z czystej ciekowości sprawdziłem i tez jest czarna dodam ze tankuje tylko w ORLENIE ON VERVA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:06:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Zrob diagnostyke pompek jakie masz bip'y i korekcje, wydolnosc, wowczas zobaczymy... bez logow to gadanie.

1,9 za wolne wozidelko wobec 2,0? do A4 ? Mozemy sie machnac ze swiatel jak i na prostej... dla wyrownania masy wezme 4ech roslych chlopow... Te Tw pompki simensa tak na prawdę padają wydollnosacia [a po 70tkm moc -35%]. wobec bosha w 1,9... na modzie, a jest tak piorunsko rozwojowy ze hardkor i za grosze eksploatujesz... rozumiem pomiedzy 1,9TDI, a 2,7TDI to tak...
Kolega HTP, cię nie straszy ale takie sa fakty...
W orlenie jest suche paliwo jak diabli. Kazdy filtr sie robi czarny...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 09.kwi.2011 16:14:04 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:13:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 23:43:58
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
grejf napisał(a):
Zrob diagnostyke pompek jakie masz bip'y i korekcje, wydolnosc, wowczas zobaczymy...

1,9 za wolne wozidelko wobec 2,0? do A4 ? Mozemy sie machnac ze swiatel jak i na prostej... dla wyrownania masy wezme 4ech roslych chlopow... Te Tw pompki simensa tak na prawdę padają wydollnosacia [a po 70tkm moc -35%]. wobec bosha w 1,9... na modzie, a jest tak piorunsko rozwojowy ze hardkor i za grosze eksploatujesz... rozumiem pomiedzy 1,9TDI, a 2,7TDI to tak...
Kolega HTP, cię nie straszy ale takie sa fakty...
W orlenie jest suche paliwo jak diabli. Kazdy filtr sie robi czarny...


i to mi sie podoba podejscie z usmiechem mam pozadne auto i jestem swiadom usterek a inni tylko narzekaja:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:18:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Dla mechanikow, tak usmiech jest w czym dlubac... sasiad z dzialki kupil Q5 2,0TDI tez ma narazie usmiech i przebieg 1200km ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 23:43:58
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
u nas pan stracił uśmiech w momencie kiedy wymieniał piątą pompkę używaną w 2.0 tdi a mama mówiła Synu nie siemens a bosch:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:28:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 17:51:13
Posty: 22
grejf kolego z tym odejściem ze światełek byś sie chyba zdziwił na przyspieszenie naprawdę nie narzekam do steki wychodzi mi 8s dodam ze mam 170 konno wersję jest to oryginalna wersja nie na witamince. Jeździłem 1.9 i dlatego wiem co pisze. Jak dla mnie 1.9 tdi jest jak spacerówka. No ale nie zmieniajmy tematu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:41:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ja mam 7sek wiec spacerówka... a 170konne 2,0 ma tylko mocnejsza glowice, lecz reszta leci wydolnosc pompek zhamuj dyno, a zobaczysz. ok off top.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:57:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 17:51:13
Posty: 22
Ale ja mowie o seryjnym a nie grzebanym itp myślę ze jak bym posiedział nad swoim to tez był ładnie z niego wydusił ale powiem szczerze ze nawet o tym nie myślę wiadomo dwumasy, sprzęgła ito mogą już nie wytrzymać tyle ile seryjnie
Postaw seryjnego 1.9 to wtedy będziemy rozmawiać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 13:30:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
10 lat temu robili 1,9 SERYJNE ARL 150PS, AWX'y dlubniete po 160ps, wachlarz mocy dla 1,9 jest wszechstronny... jedno ale, po modzie dobrym 1,9 jezdzi i jezdzi nie ma problemu przy 250 - 350tkm nawet. O tym mowie, a nie o Tw. 170km, ktore trzymaja do 50tkm, potem moc ucieka... i cuda na kiju...
mam golfa 5drzwi BKC 200tkm 150ps 6 skrzynia [wersja Q] zarowke H7 wymienialem i wycieraczki. A wyposazenie 10 airbag sensory all, nie jest to golas roznica poniedzy 2,0TDI? Co ma b.suptelna elastyke [mniej wyczowalna] 15ps roznicy wiesz jezdziles kuloodpornym 116ps w serii, 1,9 ja mialem w serii 105 na dyno wyszlo 122/wszedl lekki mod na 153 i :581: / jak by popracowac 170 w zasiegu...
i tez by wolniej zdechl oryg bosh jak 2,0 170ps... Passki 2,0 TDI generalnie pękają z marszu, lub <130km/h. Przeanalizuj swoj przebieg momentu obrotowego ile trwa, ja Ci pokarze moj... :diabel:
Generalnie piszac kupil bym 1,9 B7-8 niz 2,0.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 14:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
radzik24 napisał(a):
Ale ja mowie o seryjnym a nie grzebanym itp myślę ze jak bym posiedział nad swoim to tez był ładnie z niego wydusił ale powiem szczerze ze nawet o tym nie myślę wiadomo dwumasy, sprzęgła ito mogą już nie wytrzymać tyle ile seryjnie
Postaw seryjnego 1.9 to wtedy będziemy rozmawiać


1.9TDI ARL 150KM przy przebiegach 200-300tys realna moc SERYJNYCH autek u mnie na hamowni 155-165KM

2.0TDI 16v BRD/BMR 170KM seria po przebiegach 100tys km jak ma 160KM to dobrze...przy przebiegach 200tys REALNA MOC SERYJNEGO auta to ok 140KM a nawet mniej....

Pomijam zabawe z DPF, dwumasami itd..w zupelnie seryjnych autach a o napedzie pompy oleju nie wspominam.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Odp: [A4 B7 2.0 TDI BRD] Kilka problemów
PostNapisane: 26.sty.2013 00:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2013 13:00:16
Posty: 2
Witam, mam pytanie czy udało Ci się uporać z problemem odpalania? Mam taki sam silniki i taki sam problem z porannym odpalaniem. Mam wrażenie że kiedy mam zatankowany samochód pod korek, to odpala mi bez problemu, a najgorzej pali kiedy pali się rezerwa. U Ciebie też tak jest? Będę wdzięczny za odpowiedz. Dzięki pozdrawiam. Nester

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Odp: [A4 B7 2.0 TDI BRD] Kilka problemów
PostNapisane: 26.sty.2013 09:24:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
nester997 napisał(a):
Witam, mam pytanie czy udało Ci się uporać z problemem odpalania? Mam taki sam silniki i taki sam problem z porannym odpalaniem. Mam wrażenie że kiedy mam zatankowany samochód pod korek, to odpala mi bez problemu, a najgorzej pali kiedy pali się rezerwa. U Ciebie też tak jest? Będę wdzięczny za odpowiedz. Dzięki pozdrawiam. Nester

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Jeżeli problem występuje jak auto jest na rezerwie to problem raczej leży w układzie paliwowym.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B7 2.0 TDI BRD] Kilka problemów
PostNapisane: 26.sty.2013 21:58:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Cisnienie paliwa do sprawdzenia na obu pompach...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 129 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: