.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:35:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6c5 2,5TDI AKN]-logi do oceny
PostNapisane: 12.kwi.2011 18:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Witam zrobiłem logi tak mi się bynajmniej wydaje nie wiem czy to będzie dobrze robię to pierwszy raz
Logi statyczne
grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42391.html
grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42397.html
grupa 002 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42389.html
grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42518.html
grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42511.html
grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42390.html
grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42515.html
grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42392.html
grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42394.html
grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42393.html

BSy
http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42401.html grupa 003
http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42399.html grupa 004
http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_42400.html grupa 011


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 12:53:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
dynamiczne by sie przydaly 001, 003, 004, 008, 011...
EGR już zaczyna klękać...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 17:02:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Kolego nie chce na razie pałować auta bo zwracano mi uwage na korekcje biegu jalowego w logach 013,014 nie wiem czym jest to spowodowane i jak to przywrucić do pożądku. Ostatnio był rozrząd wymieniany czy to ma związek .Chociaż nie wiem jakie były te korekcje przed wymianą ,ponieważ to był mój pierwszy raz jak robiłem logi tego auta.Tak na marginesie nie szarpie, moim zdaniem przyspiesza dobrze,z odpalaniem na zimny,ciepły nie ma problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 17:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
pablopila78 napisał(a):
Tak na marginesie nie szarpie, moim zdaniem przyspiesza dobrze,z odpalaniem na zimny,ciepły nie ma problemu.


skoro daje rade, to zrob te logi dynamiczne.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 18:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Czy mozecie narazie wypowiedzieć się na temat przedstawionych logów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 19:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 19:43:30
Posty: 17
Lokalizacja: torun
sprawdz poprawnosc ustawienia rozrzadu, pompa miala blokade ale reszta?. log 04 i 04bs.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 23:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pablopila78 napisał(a):
Czy mozecie narazie wypowiedzieć się na temat przedstawionych logów


napisano Ci, byś zrobił logi dynamiczne.
bez nich nic nie można powiedzieć.

czyżbyś pochodził z a6klubu, że boisz się dynamicznych?
...tam się wszystkiego boją :): .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 10:40:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Witam dzisiaj wrzuce dynamiczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 13:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Moje dynamiczne
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43006.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43007.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43008.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43009.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43010.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43011.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43012.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 14:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
lmm - przepływomierz niedomaga (lub odepnij tlumik za T przed katem) co warto tez spojrzeć lecz stawiał bym na lmm, tnie dawki paliwa... stad te korekcje na wtryskach i niedoładowane T.
Autko ma pewno ze 100ps ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 14.kwi.2011 15:52:57 przez grejf, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 14:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Czyli co przepływomierz jest winny że korekcje są wysokie? Można go wyczyścić czy już na dobre kaput.Byłem sprawdzić żadnej dziury nie widać ale mam pytanie jak jest przepływomierz,dalej idzie gumowa rura przy przepływce na łączeniu jest opaska zaciskowa metalowa i później ta gumowa rura idzie dalej wchodzi gdzieś tam koło turbiny i pytanie czy przy tej turbinie tez musi być taka opaska czy tylko ma być tak włożone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 15:12:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Nowoczesne diesle zeby Ci to tak kolorowo przedstawić, mają EDC – Elektronic Diesel Control coś na kształt zoptymalizowania dawki paliwa i zasysanego powietrza do optymalnej mieszanki i wybuchu w cylindrze :):
W Tw. przypadku wygląda to na niesprawny przepływomierz w log. 003Nd widać faktyczna wartość ~ 663.3, gdy zadana dla twojego silnika to < 720mg/s. Wiec juz ma nie domogi...

Czujesz niedobór duzy mocy?

Lub przytkany katalizator... temat
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211

Mozesz sprobowac czyscic przeplywomierz i powtorzyć logi 003, 008, 011 dyn.
Jezeli beda lekkie zmiany na + to lmm choc czy przyniesie efekt to zobaczymy...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 16:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Czujesz niedobór duzy mocy?

Właśnie ja nie czuje żeby mocy było mało ,jakby tyle co zawsze,chyba że ja cały czas jeździłem z taką przepływką. Sam już nie wiem kiedyś mechanik podmieniał mi przepływke ,bo miałem błąd 0575 lecz wtedy zamiana przepływki nic nie dała twierdzili że moja jest dobra i wyczyścili mi turbo bo jak mówili kierownice zapieczone i faktycznie pomogło ,błędu już nie wywalało a moc wruciła .Także nie wydaje mi się zebym miał mniej mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 16:34:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
patrzac po tym jak Ci turbo dmucha, a raczej nie dmucha nalezycie (pózno wstaje), jestem sklonny przeniesc szale na przytkany katalizator, dlatego lmm jest zanizone...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 16:46:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Więc co proponujesz zrobić ,przepływke zostawić w spokoju?
Ale mam pytanie jak jest przepływomierz,dalej idzie gumowa rura przy przepływce na łączeniu jest opaska zaciskowa metalowa i później ta gumowa rura idzie dalej wchodzi gdzieś tam koło turbiny i pytanie czy przy tej turbinie tez musi być taka opaska czy tylko ma być tak włożone.Pytam dlatego że ostatnio miałem troche robione przy aucie i może nie założyli jednej opaski i tamtędy powietrze za imo spierdziela .Nie pamiętam czy tam też była opaska to tylko moje domysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:10:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
na którym biegu były robione logi?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
na IV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zrób jeszcze 011 na 3cim.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Daj mi z 30 min.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 18:06:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
masz nawet 60min...
nie umrę do wieczora ;) .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: