Dzieki za odpowiedź
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Świece są czyste fakt izolator pośrodku jest lekko brązowawy a elektordy czyste. Ostatnio zauważyłem że na wolnych mam lekko zwiększone obroty ok 1000/min W sumie to nie jest olej tylko taka brązowa tłusta plama o lepkiej konsystencji no i mam wrazenie, że mam turbo w samochodzie słychać lekki gwizd poza tym jak jadę na to przy 80 na 4-kę włączam bo go muli a po trasie 20-30km przy rozgrzaniu pożądnym to bez pilowania na 3 do 130 idze . Dołączam zdjęcia z pod kolektora i świecy po przebiegu pary tysięcy
i kolektor od spodu
Jak kolektor sciągnąc czy mogę prosić o poradę, oczywiście wczesniej zrobię test i wstrzykne pod kolektor coś lotnego żeby sie upewnić. Dwa kolektory są blisko siebie i jest dosyc cięzkie podejscie a co z uszczelką zakładam na sucho? i Z jakim momentem odkręcać i co z kolejnoascią odkręcania i zakręcania?