maccthepimp napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Jak masz Nivo to kupuj płyn z ASO (jeżeli sprawne nie powycinane) jak zwykłe wspomaganie to zielony Febi.
cena jest chyba mniej więcej ta sama, ale dlaczego jak jest nivo to brać z aso a nie zielony febi, tak z ciekawości pytam
Wiesz kiedyś miałem okulara i tam te.z były różne markowe pełnowartościowe zamienniki, a jak był kombi (tak każdy miał Nivo) to niestety był przykaz lać tylko to co fabryka zaleca, z numeru koło zakrętki. W Nivo zwyczajnie nie ma co robić oszczędzać na 50 pln, tylko lać to co fabryka przewidziała. Wymianę też najlepiej zrobić "rotacyjnie" czyli palisz motor, zdejmujesz przelew ze zbiornika, wkładasz wąż do pustej butelki i jak się kończy w zbiorniczku, nalewasz cały nowego płynu, jak się przepompuje to dodaj jeszcze z litr i układ się wypłucze nie zapowietrzy, nic nie pójdzie na pusto i nie spier;;;rozszczelnisz żadnego połączenia skręcanego.