.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 14:21:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [v8] Płyn do wspomagania
PostNapisane: 18.kwi.2011 21:22:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Pytanie prozaiczne. Jak zmierzyć prawidłowy stan płynu wspomagania? Nie ma tam żadnych podziałek od do. Oprócz podejrzanego pogrubienia na środku tego plastykowego patyczka. Może to to?

Jakim olejem uzupełnić ewentualny brak? Wiem, że tylko mineralnym. Ale chodzi o kolor. Mam teraz zalany jakiś czerwono-brązowy. A nie powinien być zielony?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 03:58:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
jak do V'ki to zalej febi 6162 zielony on jest.
ja latam i jest wporzadku. a ile go wlac prawie do pelna zostaw od gory pustego tak na grubosc palca.

tak mi wychodzi z mojej podzialki na zbiorniku.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 09:33:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
na zbiorniczku musi byś podziałka, albo dwie grube krechy od do albo jedna stan min a na pewno powninna być miarka przy korku od zbiorniczka i tam jest też zaznaczony max i min, przynajmniej u mnie tak jest, jeśli chodzi o płyn to często było pisane zilony mineralny, ori z serwisu albo Febi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 18:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak masz Nivo to kupuj płyn z ASO (jeżeli sprawne nie powycinane) jak zwykłe wspomaganie to zielony Febi.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 08:40:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Kolor obojętny, byle by był mineralny. Swego czasu w niemieckim ASO kupowałem hydrauliczny olej mimeralny, który miał zólty kolor :D
Ten zielony kolor z czasem lubi się zabrudzić i wygląbać jak ...nie wiadomo co.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 10:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ja mam swaga bo febi nie było

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 12:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
mały v8 napisał(a):
Jak masz Nivo to kupuj płyn z ASO (jeżeli sprawne nie powycinane) jak zwykłe wspomaganie to zielony Febi.


cena jest chyba mniej więcej ta sama, ale dlaczego jak jest nivo to brać z aso a nie zielony febi, tak z ciekawości pytam ;)

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 16:46:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Kupiony oryginał. Wchodzi 2.7 litra
Różnica w cenie między Ori a Febi 6162 3.90

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 20:36:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
maccthepimp napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Jak masz Nivo to kupuj płyn z ASO (jeżeli sprawne nie powycinane) jak zwykłe wspomaganie to zielony Febi.


cena jest chyba mniej więcej ta sama, ale dlaczego jak jest nivo to brać z aso a nie zielony febi, tak z ciekawości pytam ;)


Wiesz kiedyś miałem okulara i tam te.z były różne markowe pełnowartościowe zamienniki, a jak był kombi (tak każdy miał Nivo) to niestety był przykaz lać tylko to co fabryka zaleca, z numeru koło zakrętki. W Nivo zwyczajnie nie ma co robić oszczędzać na 50 pln, tylko lać to co fabryka przewidziała. Wymianę też najlepiej zrobić "rotacyjnie" czyli palisz motor, zdejmujesz przelew ze zbiornika, wkładasz wąż do pustej butelki i jak się kończy w zbiorniczku, nalewasz cały nowego płynu, jak się przepompuje to dodaj jeszcze z litr i układ się wypłucze nie zapowietrzy, nic nie pójdzie na pusto i nie spier;;;rozszczelnisz żadnego połączenia skręcanego.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: