.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 17:56:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 ABC] Nierówna praca na PB
PostNapisane: 21.kwi.2011 16:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2010 19:06:55
Posty: 75
Lokalizacja: WaWa/S-ki
Hello
Pytanie:
Dziś z kolegą DeS`em przeVagowaliśmy moje ABCadło i mam pytanie odnośnie powiedzmy falowania obrotów na PB a odnośnie Vag pokazywał skok obrotów od 750 do 800 rpm`ów tylko to było takie powolne narastanie i spadek i tak w kółko i jedyne co zaobserwowaliśmy to odczyt z sąd lambda w tym czasie tak samo narastał i opadał z przedziałi 1.1 do 1.3 czy jakoś tak a jak przełączyliśmy na LPG to obroty utrzymywały się na poziome ok 780 rpm a odczyt z sąd był o wartości 1. Jaka może być tego przyczyna chyba że to normalne.
A i jeszcze jedno jak postoi niunia przez noc to jak rano ją zapalam to przez jakieś 2 czy 3 minutki telepie silnikiem obroty są na poziome 500 rpm i słyszę jak co jakiś czas idzie strzał w tłumiki po czym obroty się podnoszą i jest wszystko ok poza tym co opisałem wyżej.
Jakieś sugestie :?:
Vag nie wykrył żadnych błędów

pzdr

_________________
100 C4 [ABC] `94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 ABC] Nierówna praca na PB
PostNapisane: 22.kwi.2011 14:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2008 12:39:58
Posty: 37
Sprawdz sondy lambda (może być grzałka sondy) i czujnik temperatury na przewodzie chłodzniczym z tyłu silnika.

_________________
Witam serdecznie Audi-fanów i nie tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 20:49:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
U mnie było identyko , mało szału nie dostałem ,jedna odma struchlała i lewe powietrze zasysał, do tego coś na przepustnice błąd łapał (wyjmij i wyczyśc), warto rozebrać kolektor ssący i zobaczyć kierownice powietrza , jak któraś się rozleciała, wymień, albo wywal wszystkie , trochę będzie mniej czuły na gaz od dołu i zapalanie trochę dłużej kręci, ale jak jeździsz na gazie to nie ma większego znaczenia. ogólnie ABC to silnik wymagający trochę troski i zabiegów ale wszystko da się ogarnąć domowym sposobem , przy nie skomplikowanym "warsztacie".

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2011 09:50:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2010 19:06:55
Posty: 75
Lokalizacja: WaWa/S-ki
Odmę to już mogę wykluczyć bo miałem jedną pękniętą i jakiś szpec zaizolował ją więc została wymieniona.
Do kolektrora jeszcze się nie dobierałem więc zapewne czas najwyższy a co do błędów to właśnie Vag nic nie pokazywał.
Grzałka sondy hmm... nie znam jej budowy więc może coś więcej na ten temat, chociaż na przeglądzie kolo włożył czujnik w wydech i napoczątku coś mu zaszalało z wskaźnikami ale zaraz wszystko się unormowało więc mogą to być sondy :?:

_________________
100 C4 [ABC] `94


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron