.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:44:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 06:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Zacznij od odpowietrzenia układu zasilania paliwem zgodnie z tym tematem.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... wietrzanie

Jesli paliwo schodzi z układu to szukać trzeba nieszczelności.

I nie męcz już auta próbami odpalania na siłę i przerywaną jazdą bo uwalisz pompę...

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 08:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
takim odpalaniem na zapych i zapowietrzoną pompą vp44 szybko ją popsujesz i tak samo szybko się zniechęcisz do marki AUDI gorszego silnika wybrać nie mogłeś

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 14:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
badyl napisał(a):
takim odpalaniem na zapych i zapowietrzoną pompą vp44 szybko ją popsujesz i tak samo szybko się zniechęcisz do marki AUDI gorszego silnika wybrać nie mogłeś

proponuje nigdzie nie jezdzic autem, zakupic kabelek vagcom... doczytac jak dziala ogolnie silnik diesla, pouczyc sie diagnostyki i dopiero wtedy myslec co dalej
Ten silnik nie jest dla blondynek, nawet niedoszkolony mechanik moze go uwalic....
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 12:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
badyl napisał(a):
takim odpalaniem na zapych i zapowietrzoną pompą vp44 szybko ją popsujesz i tak samo szybko się zniechęcisz do marki AUDI gorszego silnika wybrać nie mogłeś


gadanie... jednorazowy on nie jest, a gorszego mogl wybrac 2,0 TDI.
Nie jest to auto fakt dla Jeleni, ani małpy troche zdobytej wiedzy i wiadomo ocb.
Myslisz, ze Alfy kochają tylko ze wzgledu na wyglad? ;). przygoda z motoryzacją, a nie jakies mydliny.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 17:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
grejf napisał(a):
badyl napisał(a):
takim odpalaniem na zapych i zapowietrzoną pompą vp44 szybko ją popsujesz i tak samo szybko się zniechęcisz do marki AUDI gorszego silnika wybrać nie mogłeś


gadanie... jednorazowy on nie jest, a gorszego mogl wybrac 2,0 TDI.


Już wole 2.0tdi niż wieczne problemy wałkami, drogi rozrząd, sypiące sie pompy, wtryski turbiny - w tym motorze wszystko jest na nie. Sorry za OT

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 18:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
2rafal7 napisał(a):
grejf napisał(a):
badyl napisał(a):
takim odpalaniem na zapych i zapowietrzoną pompą vp44 szybko ją popsujesz i tak samo szybko się zniechęcisz do marki AUDI gorszego silnika wybrać nie mogłeś


gadanie... jednorazowy on nie jest, a gorszego mogl wybrac 2,0 TDI.


Już wole 2.0tdi niż wieczne problemy wałkami, drogi rozrząd, sypiące sie pompy, wtryski turbiny - w tym motorze wszystko jest na nie. Sorry za OT


ja dojechałem 2.5 tdi do 280 tyś.kilometrów bez żadnych problemów na ori niezużytychch wałkach. Z tego co wiem 2.0 tdi klękają przy połowie tego przebiegu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 19:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
2rafal7 napisał(a):
Już wole 2.0tdi


Jak bys mial to 2.0 TDI to szybko bys zdanie zmienil.

Rozrzad do 2.5 TDI jest drogi? napewno nie drozszy niz do 2.7T

Pompy sie sypia? w pierwszych egzemplarzach napewno, ale pozniej je nieco poprawione i dojezdzaja 500 kkm.

Wtryski? chyba ten sterujacy :peace:

Turbina? chyba jak w kazdym silniku kiedys sie skonczy :diabel:

a co do walkow to temat rzeka..........


nie wiem po co takie gadanie, jak Twoje zdanie o V6 TDI opiera sie jedynie na opowiesciach czytanych na forum.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 20:30:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Taa, a te logi od 2,5TDi ty my posiadacze V6 i V8 wklejamy ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 20:37:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Zagor napisał(a):
ty my posiadacze V6 i V8


ze co robimy?


przeciez ja nie porownuje dizla do beznzyny w V8 !
nie wiem o co Ci chodzi

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 20:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Może nie do końca jasno się wyraziłem, ilośc postóow o problemach z 2,5TDi jest sporo większa niż z 2.0TDi, z duzym prawdopodobieństwem można założyć, że niewielka część naszych klubowiczów posiada 2.0TDI, a spora 2,5, ale tak czy inaczej, był to chyba pierwszy niewypał CCCO i to gruby :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 21:24:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
ilość postów z logami z 2.5 tdi jest większa od 2.0 tdi bo właściciele 2.0tdi nie mają co wklejać :). Tam jak jest awaria to silnik kaputt i jedyne co wklejają to nowy silnik ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2011 18:50:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zioolko napisał(a):
ilość postów z logami z 2.5 tdi jest większa od 2.0 tdi bo właściciele 2.0tdi nie mają co wklejać :). Tam jak jest awaria to silnik kaputt i jedyne co wklejają to nowy silnik ;)

fakt.... kuzynowi w passacie 2.0tdi z 2005 roku padlo cisnienie (okolo 200tys przebiegu) z wiadomego powodu... do awarii z samym silnikiem nie bylo problemu wiec sesnu logowac nie bylo... po zgonie nie bylo juz co logowac :peace:
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: