m3rvin napisał(a):
było logowane na 3 tip w manualu
tzn niewedzialem ze jest czip, wczoraj wrzucilem logi na fora i na jednym mi napisano ze kąt wtrysku i podłubany i to wszystko
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
a na AKP daliscie pełniejszy obraz za co wam bardzo dziekuje
![n ->](./images/smilies/013.gif)
zamierzam je doprowadzic do stanu serii+ jezeli to bedzie mozliwe
zatem masz rację, że nie generuje mocy - można powiedzieć, że ten samochód w ogóle nie jedzie. 180konne V6 ze skrzynią tiptronic rozpędza się na 3cim biegu od 2000rpm do 4000rpm w ok. 7.8 - 8s. w Twoim przypadku jest to ok. 11.5s...
jedynym wyjściem z sytuacji jest przywrócenie serii [ok. 300 - 400 PLN], a następnie wykonanie wszystkich logów ponownie. dopiero wówczas będzie można cokolwiek powiedzieć na temat ewentualnej przyczyny braku mocy bądź sprawdzenia pompy wtryskowej oraz reszty.
kwestia katalizatora, moim zdaniem, odpada - silnik nie osiągałby takiego ciśnienia doładowania przy niedrożnym katalizatorze.
dla upewnienia możesz w bardzo prosty sposób sprawdzić katalizator - należy odkręcić 3 śruby przy łączeniu wydechu za T. zrobisz to w ten sposób:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 . po rozpięciu wydechu należy zalogować dynamicznie 011. możesz się nie martwić - nie będzie głośno.
wówczas będzie wiadomo, czy wydech jest drożny, czy też nie.
Przemku,
mapy zawierają dane odnoszące się do wysterowania N75. tutaj wyraźnie N75 robi nagłą korekcję ciśnienia.
nic innego normalnie nie wpływa na takie zachowanie się N75.
poza tym, widać, że program był zrobiony jako remedium na brak mocy - ot, niechlujny gotowiec. dlatego przywołało mi to mój ulubiony warsztat - halina sopa słynie z naprawy wszystkiego poprzez ładowanie koksu.
ponadto, dwa identyczne silniki będą się inaczej zachowywać na tym samym modyfikowanym programie. program powinno się dostosowywać do stanu silnika. większość tunerów nie hamuje samochodu, nie robi logów i nie ocenia ich - jedynie ładuje gotowca i na tym kończy się usługa. co więcej, ta sama większość nie odróżnia AKE od BAU i BDH - dla nich jest to po prostu 180PS.
oczywiście są tacy, którzy to powyższe wiedzą i podchodzą do tematu zgodnie ze sztuką - lecz nie jest ich zbyt wielu.