Neos97 napisał(a):
nie wiem o co kaman z tymi ze na wolnych obrotach nie ma mocy Bo na postoju nie wiem czy ma moc czy nie bo wkręca sie ładnie do max obr
to byla mala ironiozlosliwosc
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
- chodzi o to ze masz logi dajace obraz pracy silnika na idle a chcesz znac przyczyne dlaczego czasem przy bucie.... oczywiscie musisz zrobic logi dynamiczne takie, najlepiej z momentem jak auto dostaje dola...
co do tej regeneracji sterownika.... jezeli sa slady ciecia kabli od elektroniki do elektrozaworow (takie 2 kable wychodzace z puchy elektroniki wchodzace gdzies w "blok" pompy) to poszli na latwizne i wymieniali tranzystor (wtedy log 001 moze byc niemiarodajny)... jezeli wymieniali elektronike i robili "kalibracje" (jakies 2 kola) to log 001 jest miarodajny i generalnie wierze ze swoja robote wykonali poprawnie ale to oznacza ze kompletnie dla Ciebie bez sensu bo do slabej mechanicznie juz pompy nietanio przeciez reanimowali elektronike (lepiej byloby wziac druga na swapa za doplata) - ale to juz musztarda po obiedzie....
Pozdrawiam,
Przemek