No i witam ponownie:
wrzucam filmik jak to wygląda oceńcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=rItbxHg1iIM
nadmienię, że nie dotykam pedału gazu w ogóle. Auto na początku zgasło, potem załapało, jednak telepało jak stara pralka na jednym garze (0:20). Później obroty wchodzą i spadają aż auto gaśnie (0:33). Jak się już nagrzeje, jest wszystko ok, więc podejrzewam, że to nie nieszczelności dolotu. Z jedną już zawalczyłem, wtedy nie odpalał w ogóle.
Mam dwa pytania:
Jakim sposobem wypiąć z wtyczki styki?
Czy kolor wtyczki determinuje kolor czujnika? Chodzi o to , że mam wpięty czarny czujnik temperatury (do ECU), a wtyczkę białą. Podmieniłem więc na biały czujnik (w/g ETKI dla poj bez katalizatora regulowanego) i nastał horror (kopci na czarno, trzęsie silnikiem, nie mogłem podjechać na podjazd do garażu, ostro śmierdzi nie dopalonym paliwem).