.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 19:16:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A100 C3 AVANT 2.3 NF] Wymiana uszczelki pod głowicą
PostNapisane: 20.maja.2011 13:54:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 08:14:34
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Witam zabrałem się za wymianę uszczelki pod głowicą w moim Avanciku i szedłem krok po kroku. Tak jak opisano w "Sam naprawiam...". Aż doszedłem do pewnego punktu mianowicie "zdjąć pasek zębaty u góry", "zdjąć z tyłu osłonę paska zębatego". Czy pasek luzuje się poprzez pompę wody? I mam drugie pytanie ponieważ tylna osłona rozrządu z tego co widzę chyba trzyma głowicę z blokiem razem. Czy może tylko mi się wydaje i ona zejdzie po zdjęciu paska, odkręceniu śrub i podniesieniu głowicy? Proszę o pomoc. Z góry dzięki.

_________________
Audi 100 c3 Avant 2.3 NF Climatronic Automat -poszła z dymem 11.11.09r.
Audi 100 C3 Avant 2.3 AAR jest i to głośne :-D
Audi S6 Avant 2.2t 20v quattro w trakcie naprawy
Wszystko bez gazu:-D Gaz jest do kuchenek:-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 19:44:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pasek mozna zsunac palcami z zebatki. a po zdjeciu zebatki odkrecisz blaszke pod nia i wszystko.
oczywiscie mam nadzieje, ze ustawienie rozrzadu ogarniasz, zeby nie pogiac zaworow i ustawic potem poprawnie na znaki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 20:04:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2011 21:08:55
Posty: 17
Lokalizacja: mazury
Kolega Lukasik poruszył ważny temat rozrządu, wiem ze mogę pisać rzeczy oczywiste ale jeśli jeszcze nie rozebrałeś rozrządu to dobrze sobie ustaw wszystkie punkty na wałku rozrządu i na wale najlepiej zaznacz za pomocą farby także swoje znaki - to ułatwi składanie, a jak zapewne wyczytałeś oznacz kredą kierunek pracy paska a najlepiej wszystkich bo później mogą "piszczeć" a w najgorszym przypadku po pewnym czasie nawet zerwać, co do poluzowania paska to jeśli dobrze pamiętam to luzuje się go za pomocą pompy wody tak jak napisałeś

_________________
Audi 100 C4 2.3 Kat AAR KE-Jetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: