.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 10:47:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 2.8 AAH problem z podciśnieniem( Falowanie obrotów)
PostNapisane: 16.cze.2011 21:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Witam wszystkich Klubowiczów.... w mojej Niuni mam problem z podciśnieniem powietrza może i się mylę Dokladnie chodzi o to że jak podłączę wtyczkę od przepustnicy silnik pochodzi 3sek i Gaśnie po odłączeniu silnik wmiarę równo pracuję. obroty potrafią dość często falować- dojerzdzając do skrzyżowania z wciśniętym pedałem sprzęgła Gaśnie ale nie zawsze... Zauważyłem że jak rano odpalam Niunie słychać syczenie spod maski jak gaszę to tak samo.. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.... i jest wstanie jakoś mi pomóc ... może jakiś schemat jak prawidłowo mają być podłączone węże od podciśnienia z Góry Dzięki Panowie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2011 21:56:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
masz LPG zamontowane ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2011 21:57:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
tak ma

Posiada sekwencje BRC

Dodam że przeplywomierz mam nowy wstawiony świece przewody filtry bez żadnych zmian po wymianach

namieszałem chodzi o wtyczkę od przeplywomierza...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 12:27:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystko wskazuje że masz cos nietak z przepływką. Znaczy się nie czyta jej wogóle a przynajmniej tak to wygląda. Bez vaga i schematów cieżko będzie Ci z tym zacząć walczyć.

p.s.
na drugi raz nie pisz kolejnego posta pod swoim jak Ci sie cos przypomni tylko edytując ostatni swój post dopisuj b się robi bałagan.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2011 00:24:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Ok.. pojechałem dziś do mechanika podłączył Vag i wykazało właśnie brak podłączenia tej wtyczki od przepływomierza żadnych więcej błędów nie ma... sprawdziłem dziś dokładnie wiąski kabli z myślą że jakiś kabelek ale jest ok... ale dostrzegłem że węzę od podciśnienia mają różną srednice jedne mają 0.4mm a pozostałe 0,5mm jutro wymienie wszystkie na 0,4 i się zobaczy co dalej Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2011 08:56:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
podciśnienie podłączone jak powinno być. nie dało to żadnej poprawy... Proszę o jakąś rade...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2011 10:44:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
silniczek krokowy sprawdzałeś?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 20:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
tak wymieniłem silniczek krokowy- używany może trefny kupiłem bo nie ma żadnej poprawy .... jest jakiś sposób by sprawdzić czy dobrze działa silniczek Krokowy..?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 21:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
w innym aucie ;)
a tak na serio. miałem podobny problem, nawet identyczny.
sprawę załatwiłem w następujący sposób:
-wymontować i wyczyścić przepustnicę
-wymontować cały kolektor ssący, rozkręcić wyczyścić, uszczelnić wszystko np. sylikonem, złożyć
-nie wiem czy wiesz, ale z przodu kolektora (pod nim) jest jeszcze jeden wąż podciśnienia. u mnie był pęknięty i najprawdopodobniej to on był winowajcą. nie zaszkodzi jednak wszystko ładnie przeczyścić i złożyć z powrotem do kupy :peace:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 21:49:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
nie kojarzę tego węża... z kolektora gdzie jest poprowadzony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wąż
PostNapisane: 10.sie.2011 21:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 16:54:54
Posty: 82
Lokalizacja: tu i tam :)
Auto: Audi
-nie wiem czy wiesz, ale z przodu kolektora (pod nim) jest jeszcze jeden wąż podciśnienia.

Kolego co to za wąż ,masz jakąś fotkę?

_________________
AAH 2.8 V6 174PS AUDI A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 04:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
fotki nie mam, zauważyłem go dopiero, kiedy demontowałem kolektor ssący...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2011 14:55:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2006 16:54:54
Posty: 82
Lokalizacja: tu i tam :)
Auto: Audi
no i mam przyczynę :)

Nie był to żaden wąż podciśnienia,żadne lewe powietrze.

Przyczyna były słabej jakości kable które gazowniki dokładali do wtryskiwaczy. ,pracował jak by na 5 garów,VAG błędów nie pokazał,jedynie z tymi sonadami,że jest lewe powietrze lub sygnał za niski.Sondy okazały się dobre.

Teraz na sekwencji autko pracuje całkiem inaczej,jest MOC :) i benzynka pięknie chodzi.

_________________
AAH 2.8 V6 174PS AUDI A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A4 2.8 AAH problem z podciśnieniem( Falowanie obrotów)
PostNapisane: 11.lis.2011 00:24:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 21:16:01
Posty: 13
Lokalizacja: Gdańsk
Witajcie... Rozwiązane moje problemy jak wcześniej opisałem je. przyczyną była gumowa uszczelka na przepustnicy która mi zaciągała powietrze lewe- do tego zmieniłem wtryski z listwą silniczek krokowy<wężyki od podciśnienia ... Posiadam schematy Podciśnienia i nie tylko jak by ktoś potrzebował


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: