.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:28:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.5 AFB Prośba o pomoc w ustawieniu kąta wtrysku
PostNapisane: 17.cze.2011 20:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Witam. Jestem po wymianie hydrauliki, rozrządu itp. Oczywiscie silniczek pracuje równo i cicho, ale troche kiepsko pali na rozgrzanym silniku. Według mnie i pewnie Was też to wina kąta wtrysku(z tego co wiem po wymiane rozrządu to normalka)

Nagrałem filmik jak to mniej więcej u mnie wygląda, a wygląda chyb niezbyt dobrze. http://www.youtube.com/watch?v=KiA4nkgadQc

Według mnie jest zle-a stwierdzam po tym że sa za niskie obroty na BS a po drugie auto głośniej pracuje na EARLY

Oczywiście wiem jak przestawić kąt- tylko nie wiem w którą strone i iak duże ma być to przesunięcie-za pomoc z góry dziękuje.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 21:31:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Moze najpierw sprawdz ustawienie jakie jest... poprosimy logi statyczne 004 i 007 oraz 004 Basic Settings.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 22:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt wtrysku jest poprawny.
być może sam rozrząd jest ustawiony nieprawidłowo.

zrób komplet statycznych i BSy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2011 12:42:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Co do ustawienia rozrządu to dałbym głowę obciąć- sprawdzałem z 3 razy- ale może coś przeoczyłem.
Logi

Log (0 - 000,000)
Log (1 - 018)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 011)
Log (4 - 004,004,004)
Log (5 - 007)
Log (6 - 001)
Log (7 - 013)
Log (8 - 014)

W 004 Bs nie wiem czy dobrze zrobiony

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 14:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wygląda na OK [można się spierać o ustawienie rozrządu, ale to nie ma wpływu na akurat rozruch w tym przypadku].
często się zdarza, że po wymianie bebechów pojawia się problem z rozruchem. dlaczego? jest kilka teorii, z których i tak nic nie wynika...

co do rozruchu - jeżeli jest utrudniony, to spróbuj zwiększyć dawkę startową [rozruchową]. zrobisz to w ten sposób:
silnik WYŁĄCZONY > zapłon WŁĄCZONY > VC > 01-Engine > Login - 11 > wpisujesz Login* > Adaptation - 10 > Channel Number: 05 > w oknie New Value wpisujesz 33768 [możesz wpisać wyższą, lecz większość sterowników tego silnika dopuszcza maks. 33768] > Test > Save > Done, Go Back > zamknij VC > wyłącz zapłon > odczekaj minutę.

włącz zapłon > VC > 01-Engine > Login - 11 > wpisujesz Login* > Adaptation - 10 > Channel Number: 05 > Read > sprawdzasz czy nowa dawka została zapisana > jeżeli tak, wyłączasz wszystko i możesz uruchomić silnik.

*Login
do Twojego samochodu będzie pasować jeden z poniższych:
26231, 26232
26241, 26242
26251, 26252
26261, 26262
26281, 26282
po każdym nieudanym logowaniu należy wyłączyć zapłon, poczekać chwilę i spróbować ponownie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 17:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Dziękuje ci meszrumie!
Zaraz ide kombinować. Wieczorem napisze czy jest lepiej

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 18:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Napisze krótko

meszrum po raz kolejny pomogłeś w ogarnięciu mojego badziewia. Auto pali teraz od razu

WIELKIE DZIĘKI

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: