.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 06:37:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.8 AAH]-nierowna praca silnika
PostNapisane: 23.cze.2011 10:07:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
Witajcie koledzy:)
mam pewien problem z moim malenstwem:D..juz przedstawiam,przedwczoraj jak wracalem z pracy silniczek zaczal nagle dziwnie pracowac tzn.jakby nie na wszystkie gary,od razu pomyslalem kabelki lub swieczki i tak sie dokulalem do domu obserwujac wszystkie wskazania zegarow,ale nic zlego sie nie dzialo..temperatura w normie,olej nie zniknal..nie patrzac na nic na drugi dzien zakupilem nowe swieczki i kabelki,wymienilem no i zaczalem mordowac moj silniczek..na poczatku mialem problemy z odpaleniem ale to moja wina jakims cudem pochrzanilem kaable:P..ale wkoncu zapalil i..dalej chodzi nie rowno,jakby nie na wszystkie gary,iskre sprawdzalem w trakcie pracy zero roznicy czyli jest,chodzi tak na paliwie i gazie..juz nie wiem co to moze byc,moze sonda padla?podpowiedzcie cos oprocz wizyty u pana z komputerem:D.moze uda sie zdiagnozowac problem.acha,plynu nie ubywa a olej jest w normie,ale mozliwe jest ze nie ma kompresji:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4 2.8 AAH]-nierowna praca silnika
PostNapisane: 24.cze.2011 15:23:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
domelek25 napisał(a):
Witajcie koledzy:)
mam pewien problem z moim malenstwem:D..juz przedstawiam,przedwczoraj jak wracalem z pracy silniczek zaczal nagle dziwnie pracowac tzn.jakby nie na wszystkie gary,od razu pomyslalem kabelki lub swieczki i tak sie dokulalem do domu obserwujac wszystkie wskazania zegarow,ale nic zlego sie nie dzialo..temperatura w normie,olej nie zniknal..nie patrzac na nic na drugi dzien zakupilem nowe swieczki i kabelki,wymienilem no i zaczalem mordowac moj silniczek..na poczatku mialem problemy z odpaleniem ale to moja wina jakims cudem pochrzanilem kaable:P..ale wkoncu zapalil i..dalej chodzi nie rowno,jakby nie na wszystkie gary,iskre sprawdzalem w trakcie pracy zero roznicy czyli jest,chodzi tak na paliwie i gazie..juz nie wiem co to moze byc,moze sonda padla?podpowiedzcie cos oprocz wizyty u pana z komputerem:D.moze uda sie zdiagnozowac problem.acha,plynu nie ubywa a olej jest w normie,ale mozliwe jest ze nie ma kompresji:/

dzis bylem u mechaniora z moim autkiem zeby sprawdzic kompresje..na4garach chodzi elegancko,ma po10 a na 2i3 ledwie3..zreszta,jak wymienialem swiece to te dwie byly wlasnie zalane a pozostale suche.i teraz pytanie czy to uszczelka miedzy cylindrami czy moze byc cos innego..np zawory padly??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2011 20:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2006 19:43:38
Posty: 115
Lokalizacja: Kietrz-opolskie
Auto: 100 c4 AAH
Nie zrzucisz glowy to sie nie dowiesz, moze byc uszczelka skoro oba gary razem maja slaba kompresje- no a 2-3 to juz "przewiew". Bedziesz widzial czy zostalo Ci coś z pierscieni i w jakim stanie jest reszta...

_________________
... a gaz jest do kuchenek... Płać i płacz przy dystrybutorze, badz fajny i miej oryginalny podpis .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2011 21:21:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
hmm..pierscionki.nie wiem,nie znam sie az tak na tym ale to chyba jakos kopcilby jakbym odkrecil korek wlewu oleju a nie ma zadnych przedmuchow no i z rury wydechowej tez nic zlego sie nie dzieje..jak pisze nie znam sie az tak moja wiedz jest czysto teoretyczna a opieram sie na slowach mechaniora dosc kumatego..pytam bo mam ogromna nadzieje,ze to tylko uszczeleczka..to byloby najmniejsze zlo:/.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2011 22:21:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przedmuch miedzy cylindrami. tam masz najmniejszą odległość miedzy sąsidującymi otworami w uszczelce.Niemniej jednak wszystko wskazuje na to że głowicę trzeba sciągnąć. Ja już proponuje sciągnąć obie , dac do uszczelnienia i dotarcia zaworów.Koniecznie kup nowe szpilki do mocowania głowic bo dokręcanie na klucz dynamometryczny na starych rozciągniętych szpilkach mija się z celem.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2011 22:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
hmm..czyli regeneracja glowicy.nowe zawory,uszczelnienia,planowanie itd..a jaki orientacyjny koszt takiej zabawy? moze ktos wie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2011 08:35:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A po co nowe zawory i uszczelniacze?,jak nie brał oleju, palił na wszystkich to wystarczy zebrć brud z przylgni głowicy, sprawdzić czy jest prosta , i poskładać wszystko od nowa, poza tym ja bym tej drugiej głowicy nie ściągał, jak szczelna to po co tam majstrować?Jak masz narzędzia i trochę pojęcia to sam to zrobisz,dzień roboty, jak nie to ze 300-400 pln jesteś lżejszy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2011 09:58:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2006 19:43:38
Posty: 115
Lokalizacja: Kietrz-opolskie
Auto: 100 c4 AAH
Ja także jestem zdania,że nie ma sensu ruszać drugiej głowicy.
Uszczelniacze to pestka i wymienił bym je przy okazji zdjetej glowicy, zawory beda na wierzchu to mozna by je wyczyscic.

Zawsze wczesniej przed ich demontażem można sprawdzić ich szczelność...
Dzień zabawy i z glowy.

Jedyny problem to blokada rozrzadu i to jedyny problem.

_________________
... a gaz jest do kuchenek... Płać i płacz przy dystrybutorze, badz fajny i miej oryginalny podpis .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 07:01:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
witajcie koledzy:)chcialem sie pochwalic,ze problem znikl a jego przyczyna byla peknieta uszczelka pod glowica miedzy 2a3cylindrem:)..troche kasy poszlo ale autko chodzi jak zegarek znow:D.jesli jestescie z gliwic lub okolic to polecam warsztat na ul.Owczarskiej doswiadczona ekipa i do tego sympatyczni ludzi;)..pozdrawiam wszystkich uwielbiajacych swoje malenstwa:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 07:15:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czyli hans miał rację.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 09:41:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Leo napisał(a):
czyli hans miał rację.



Znaczy żeby ściągnąć obie głowice?, bo przedmuch już ustalił właściciel.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 09:48:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie trzepiaj się :P ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 17:23:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mały , jak siedzisz nad morzem to siedź a nie w komputerze :056:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 17:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
chyba za szybko sie pochwalilem:P..cosik z moim autkiem jest nie tak:/..w zasadzie pali,jezdzi jak zloto..przyspieszenie lepsze niz bylo i zrywniejszy,ale to bylo w pierwszy dzien:/..potem zaczely sie jajka jak berety otoz:auto jest zagazowane i na gazie w czasie jazdy strzelic potrafi,spada rura z kolektora i dupa 3ba sie zatrzymac,odpala i jezdzi,ale czesto gesto jest tak ze gdy dodaje gazu to tak jakby cos przerywalo przez moment,zebrac sie nie moze telepie silnikiem i bywa ze odposci a czasem musze przejsc na paliwo..ale zeby nie bylo tak fajnie zauwazylem uff one zjawisko rowniez na benzynie..dzwonilem do mechaniorow co mi robili i polecili pojechac do gazownika sprawdzic instalacje,tak zrobie..podepne go tez pod komputer ale cos mi sie w tym wszystkim nie podoba,objawy podobne do tych ktore mialem przy rypnientej uszczelce,ale potrafi przestac i idzie normalnie,potem z regulu nastepuje wybuch i 3ba zjechac zakladac rure:/..moze macie jakies pomysly koledzy oprocz wizyty u gazownika,komputerownika i ostatecznie mechanika..??na benzynie wiadomo,nie strzela ale czesto dusic go potrafi po czym..idzie normalnie..HELP??????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 18:14:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Świece/cewki/przepływka 100% sprawne?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 18:37:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a dolot cały szczelny? odmy czasem nie porwały się od strzału w dolot? nie porwały się inne podciśnienia podłączone do kolektora dolotowego?
Przepływka sprawna ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 19:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
hmm..jesli chodzi o swieczki i kabelki funkiel nowki wymienione tydzien temu;)..co do przeplywki nie wiem,musze rozkrecic i sprawdzic(nie sprawna znaczy ta sprerzynka w srodku zerwana??)..idac dalej jesli chodzi o dolot szczelny nie wiem czy wezyki z podcisnienia sprawne na calej dlugosci tam gdzie widac ok..jedna odma idaca do prawej glowicy od strony kierowcy ok,druga nie wiem czy na calej dlugosci..ale to tez sprawdze,dzieki za sugestie i przyjme kazda nastepna chlopaki;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 20:10:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
przeplywke dopiero jutro rozkrece,ale przy wypinaniu wtyczki i ponownym wpinaniu zero reakcji silnika,nie wiem jak to powinno sie odbyc,jak silnik powinien zareagowac,jesli chodzi o odmy ok,przewody podcisnieniowe tyle co zdolalem sprawdzic w tych ciemnosciach z latarka w rece tez okey,ale jutro rozbiore dolot i sprawdze dokladnie co tam glebiej jest..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 21:45:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przy odłączeniu przepływki na odpalonym silniku na wolnych obrotach silnik powinien zgasnąć.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2011 06:39:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
acha..no chyba tylko komputer pozostaje,chyba ze jak rozbiore to okaze sie ze sprezynka pekla..a czy przeplywka moze powodowac takie dziwne zachowanie sie silnika jak wyzej opisalem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: