Cześć,
jak to sprawdzić czy działa poprawnie?
Po odłaczeniu powinien silnik zgasnąć czy pracować dalej, zimny, ciepły?
Kiedyś go czyściłem,pisałem o tym, bo mam ciągle problemy, jakby wypadający zapłon, trzęsie się na wolnych. Kurcze, teraz nie sprawdziłem,ale wtedy jak wypinałem wtyczkę to gasł na gorącym.
Jak zimny to mniej, gorący-bardzo. Gubi zapłony i wtedy jakby przyspieszał i zwalniał obroty.
Wymieniłem ECU,nic, żadnych błędów na VAGu, żadnej poprawy. Iskry walą po rękach jak się przewody odepnie. Kolejnośc przewodów sprawdzałem, zamieniałem wyjścia cewek,i nic. Kopyto ma, spalanie norma,a nawet niskie >8L/100km w trasie przy 100km/h. Przygasa przy ruszaniu. Sondy NGK, nowe-mają z 10tys km. Dużo spadło spalanie jak je zamontowałem.
Temperatura gorącego silnika to ok 100st C wg blatu i Vaga. Olej 90st C.
Jak miałem gaz sekwencyjny było na nim identycznie. Silnik po remoncie bebechów, nic sie nie zmieniło.
|