.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 07:21:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 06.lip.2011 20:27:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Witam.
Proszę o ocenę logów Audi A6 2,5 Tdi Quattro BAU 2004 przebieg 280 000
W silniku zero błędów
Z góry dziękuję za pomoc.

Próba statyczna:
Norm 001 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909756608/
Norm 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909757562/
Norm 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909759364/
Norm 007 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909198235/
Norm 010 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909198013/
Norm 013 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909199449/
Norm 014 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909755984/
Norm 018 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909198385/

Próba Basic Setting
BS 000 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909196731/
BS 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909199281/
BS 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909199735/
BS 011 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909759186/

Próba Dynamiczna
Dyn 001 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909755868/
Dyn 003 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909197277/
Dyn 004 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909199015/
Dyn 008 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909758876/
Dyn 010 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909198013/
Dyn 11 http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5909756416/

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 07.lip.2011 13:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
z loga 001S wynika, ze byl silnik pod obciazeniem podczas logowania - obstawiam, ze byla to klimatyzacja... niestety ciezko mi powiedziec czy dobrze chlodzi :peace: a fakt jej wlaczenia powoduje bezwartosciowosc logu 001S (kondycja pompy wtryskowej) - podobnie 13 i 14
T jakos ma tendencje do niedoladowywania - mozliwe, ze to polaczone z kondycja pompy (ale moze to wynika z samego T a moze wydech a moze cosik jeszcze innego...)
ogolnie te Bcos kulawo w 001S z pompa wychodza (a czy to choroba standardowa strych Bcos czy taka kosmetyczna cecha - nie wiem...)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 07.lip.2011 14:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
z loga 001S wynika, ze byl silnik pod obciazeniem podczas logowania - obstawiam, ze byla to klimatyzacja... niestety ciezko mi powiedziec czy dobrze chlodzi :peace: a fakt jej wlaczenia powoduje bezwartosciowosc logu 001S (kondycja pompy wtryskowej) - podobnie 13 i 14
T jakos ma tendencje do niedoladowywania - mozliwe, ze to polaczone z kondycja pompy (ale moze to wynika z samego T a moze wydech a moze cosik jeszcze innego...)
ogolnie te Bcos kulawo w 001S z pompa wychodza (a czy to choroba standardowa strych Bcos czy taka kosmetyczna cecha - nie wiem...)
Pozdrawiam,
Przemek

Dokładnie - logi były robione przy włączonej klimie. Zrobię je jeszcze raz tak jak ma być. Klima chłodzi dobrze ale w C5 ALG trochę lepiej chlodziła.
A o wtryskach można coś wywnioskować ??
Zrobie jeszcze raz logi i bedziemy myslec czy cos dłubać

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 10.lip.2011 11:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
z loga 001S wynika, ze byl silnik pod obciazeniem podczas logowania - obstawiam, ze byla to klimatyzacja... niestety ciezko mi powiedziec czy dobrze chlodzi :peace: a fakt jej wlaczenia powoduje bezwartosciowosc logu 001S (kondycja pompy wtryskowej) - podobnie 13 i 14
T jakos ma tendencje do niedoladowywania - mozliwe, ze to polaczone z kondycja pompy (ale moze to wynika z samego T a moze wydech a moze cosik jeszcze innego...)
ogolnie te Bcos kulawo w 001S z pompa wychodza (a czy to choroba standardowa strych Bcos czy taka kosmetyczna cecha - nie wiem...)
Pozdrawiam,
Przemek

Witam ponownie zrobiłem ponownie 001 013 i 14 stat bez klimy.
Czy mozesz teraz cos wiecej napisac o pompie
001 stat http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5921107557/
013 stat http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5921107473/
014 stat http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5921107401/

Wiem jeszcze ze zawor n18 za wolno steruje egrem.
Z góry dzieki za pomoc

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 10.lip.2011 11:31:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Krysti napisał(a):

gdyby to bylo AFB, AKN AKE to bym powiedzial ze pompa to trup (stosunkowo nieduza /maksymalnie srednia/ dawka z wysokim "czasem"/CK wychodzacym nawet poza przedzial opisany w naglowku jako prawidlowy/25? a u Ciebie 26/ ).. tyle, ze to Bcos i wszystkie inne Bcos co widzialem tak maja a teraz to sobie mozesz zinterpretowac na 2 sposoby:
1)
optymistyczny: Bcos tak maja i wszystko jest ok (inny przedzial wartosci poprawnych)
2)
pesymistyczny *): Bcos tak maja bo tam pompy "slabna" z wiekiem co odzwierciedla sie jako niedoladowanie/poznie zbieranie sie T i brak pelnej mocy

Faktem jest, ze cos "niedoladowuje" czasem u Ciebie (011D - niedociaganie cisnienia faktycznego/actual/ do zadanego/spec/) i to moze wynikac z niemoznosci podania wystarczajacej ilosci paliwa przez pompe (scenariusz 2) a moze wynikac z zupelnie czego innego (scenariusz 1) np niedomagan/rozregulowania/T, niedroznosci wydechu itp itd

Pozdrawiam,
Przemek
*) byly na forum tym czy innym ze 2-3 auta Bcos co byly hamowane np z okazji czipa i tam zawsze brakowalo wyraznie do serii...

EDIT:
nie wspomniales a ma to znaczenie dla interpretacji 001S (a posrednio tez 013 i 104S)... to tiptronic - ten na wolnych wiecej gnoju potrzebuje (opory skrzyni) wiec obstawiam, ze dla manuala zarowno dawka jak i CK byly troche mniejsze (np zamiast 4.5-> 3.5 a CK zamiast 26-27 -> 25) ale to zasadniczo nic nie zmienia.

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 10.lip.2011 11:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przemekk74 napisał(a):
gdyby to bylo AFB, AKN AKE to bym powiedzial ze pompa to trup


moje AKE (koncowka produkcji) ma takie same parametry w 001s
gdzies od jakis 50 tys km, (tyle nim przejechalem)
brak problemow z moca, odpalaniem itp.
wiec nie wiem czy taki trup, skoro jezdzi i nic sie nie dzieje?!

w 011d identycznie mi dmuchala T gdy mialem zapchane katalizatory.
ich wyciecie i wstawienie zwyklych rurek spowodowalo, ze cisnienie aktualne pokrywa sie z zadanym.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 10.lip.2011 20:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
zegar napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
gdyby to bylo AFB, AKN AKE to bym powiedzial ze pompa to trup


moje AKE (koncowka produkcji) ma takie same parametry w 001s
gdzies od jakis 50 tys km, (tyle nim przejechalem)
brak problemow z moca, odpalaniem itp.
wiec nie wiem czy taki trup, skoro jezdzi i nic sie nie dzieje?!

w 011d identycznie mi dmuchala T gdy mialem zapchane katalizatory.
ich wyciecie i wstawienie zwyklych rurek spowodowalo, ze cisnienie aktualne pokrywa sie z zadanym.

A jak auto sie sprawowalo przed wycieciem katów i po ??
Dlaczego zdecydowałeś sie na ich usuniecie

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2011 20:59:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przed wycieciem jechal do jakis 2500 tys. obrotow, pozniej bylo mu naprawde ciezko.
a jesli w aucie byly 4 osoby plus cos jeszcze to dynamika byla naprawde slaba.

a czemu wyrzucilem katalizatory?
gdzies jeden z kolegow opisywal swoj problem z T.
zrobil sporo, mimo to T nie osiagala zadanego cisnienia.
odpial wydech zaraz za T i auto zaczelo jezdzic
okazaly sie niedrozne katalizatory, pomyslalem ze nie zaszkodzi, okazalo sie ze trafilem i auto znowu zaczelo jezdzic!

po wycieciu katalizatorow w zakresie 1800-4000 przyspiesza rowno, bez zadnych oporow.

tutaj zostawie Ci logi przed i po.

przed wycieciem katalizatorow:
zwroc uwage na spore przeladowanie miedzy 2000-2500 obrotow,
a pozniej T nie mogla osignac zadanego cisnienia
Obrazek

bez katalizatorow
ladowanie pokrywa sie z zadanym
Obrazek

oraz 001s - ktory wyglda jak u Ciebie
Obrazek

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2011 21:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
bez katalizatorow
ladowanie pokrywa sie z zadanym

od 3 tys...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 02:57:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Logi zrobione zaraz po wyjechaniu z warsztatu.
Po tygodniu i przejechaniu okolo 500km powtorzylem 011d i wartosc zadana praktycznie pokrywala sie z rzeczywista.

Tak czy inaczej po wycieciu katalizatorow auto jezdzi jak trzeba.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 18:51:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
zegar napisał(a):
przed wycieciem jechal do jakis 2500 tys. obrotow, pozniej bylo mu naprawde ciezko.
a jesli w aucie byly 4 osoby plus cos jeszcze to dynamika byla naprawde slaba.

a czemu wyrzucilem katalizatory?
gdzies jeden z kolegow opisywal swoj problem z T.
zrobil sporo, mimo to T nie osiagala zadanego cisnienia.
odpial wydech zaraz za T i auto zaczelo jezdzic
okazaly sie niedrozne katalizatory, pomyslalem ze nie zaszkodzi, okazalo sie ze trafilem i auto znowu zaczelo jezdzic!

po wycieciu katalizatorow w zakresie 1800-4000 przyspiesza rowno, bez zadnych oporow.

tutaj zostawie Ci logi przed i po.

przed wycieciem katalizatorow:
zwroc uwage na spore przeladowanie miedzy 2000-2500 obrotow,
a pozniej T nie mogla osignac zadanego cisnienia
Obrazek

bez katalizatorow
ladowanie pokrywa sie z zadanym
Obrazek

oraz 001s - ktory wyglda jak u Ciebie
Obrazek

To u mnie nie ma takich problemów z mocą.
Narazie doprowadze sterowanie EGR-em i zobaczymy co dalej :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Proszę o ocenę logów 2,5 tdi BAU
PostNapisane: 13.lip.2011 08:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
Krysti napisał(a):

gdyby to bylo AFB, AKN AKE to bym powiedzial ze pompa to trup (stosunkowo nieduza /maksymalnie srednia/ dawka z wysokim "czasem"/CK wychodzacym nawet poza przedzial opisany w naglowku jako prawidlowy/25? a u Ciebie 26/ ).. tyle, ze to Bcos i wszystkie inne Bcos co widzialem tak maja a teraz to sobie mozesz zinterpretowac na 2 sposoby:
1)
optymistyczny: Bcos tak maja i wszystko jest ok (inny przedzial wartosci poprawnych)
2)
pesymistyczny *): Bcos tak maja bo tam pompy "slabna" z wiekiem co odzwierciedla sie jako niedoladowanie/poznie zbieranie sie T i brak pelnej mocy

Faktem jest, ze cos "niedoladowuje" czasem u Ciebie (011D - niedociaganie cisnienia faktycznego/actual/ do zadanego/spec/) i to moze wynikac z niemoznosci podania wystarczajacej ilosci paliwa przez pompe (scenariusz 2) a moze wynikac z zupelnie czego innego (scenariusz 1) np niedomagan/rozregulowania/T, niedroznosci wydechu itp itd

Pozdrawiam,
Przemek
*) byly na forum tym czy innym ze 2-3 auta Bcos co byly hamowane np z okazji czipa i tam zawsze brakowalo wyraznie do serii...

EDIT:
nie wspomniales a ma to znaczenie dla interpretacji 001S (a posrednio tez 013 i 104S)... to tiptronic - ten na wolnych wiecej gnoju potrzebuje (opory skrzyni) wiec obstawiam, ze dla manuala zarowno dawka jak i CK byly troche mniejsze (np zamiast 4.5-> 3.5 a CK zamiast 26-27 -> 25) ale to zasadniczo nic nie zmienia.

Przemek a mogłbyś zerknąc jeszcze na przepływomierz - moze on tnie dawkę paliwa??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 08:30:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
układ wtryskowy jest OK.

turbosprężarka pracuje dosyć dziwnie - zbyt wcześnie generuje OB, a następnie jest lekki dołek.
teoretycznie może być to winą samej turbosprężarka, N75 lub zatykającego katalizatora [n75 podmienisz, a wydech odepniesz we własnym zakresie].

co co EGR, to faktycznie pracuje wolno. tutaj masz dwóch podejrzanych: sam EGR oraz N18. EGR w BAU jest nieco bardziej zaawansowany, gdyż jest chłodzony.

lmm zaczyna lekko ciąć dawkę w górnej części obrotów. należy umyć lmm alkoholem izopropylowym.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 09:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
meszrum napisał(a):
układ wtryskowy jest OK.

turbosprężarka pracuje dosyć dziwnie - zbyt wcześnie generuje OB, a następnie jest lekki dołek.
teoretycznie może być to winą samej turbosprężarka, N75 lub zatykającego katalizatora [n75 podmienisz, a wydech odepniesz we własnym zakresie].

co co EGR, to faktycznie pracuje wolno. tutaj masz dwóch podejrzanych: sam EGR oraz N18. EGR w BAU jest nieco bardziej zaawansowany, gdyż jest chłodzony.

lmm zaczyna lekko ciąć dawkę w górnej części obrotów. należy umyć lmm alkoholem izopropylowym.

Dzisiaj bede miał nowy N 18 bo za mała siłę ssania ma, sam EGR raczej dobry - wyszczyczony wraz z dolotem.
CRC juz czeka w garazu na czyszczenie przepływomierza : ).
Jeśli chodzi o podmiane N75 to mam zamienić z innym N75 sprawnym ??
Czy po odpięciu wydechu bedzie duży hałas ??
Fajnie że układ wtryskowy jest oki :D resztę doprowadze do porządku
Dzieki serdecznie za pomoc :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 09:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, jeżeli chodzi o N75, to najlepiej byłoby podmienić na identyczne sprawne.

po odpięciu wydechu nie będzie wielkiego hałasu, niemniej jednak powinno zrobić się jedynie jedną, góra dwie próby dynamiczne [011d] z uwagi na temperaturę spalin. wydech odpinasz w ten sposób: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 15:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
meszrum napisał(a):
układ wtryskowy jest OK.


mozesz powiedziec, dlaczego tak wnioskujesz?
pierwszy lepszy spojrzy na 001s zobaczy cf26.5 poza norma i powie, ze to lipa.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 16:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
mozesz powiedziec, dlaczego tak wnioskujesz?
pierwszy lepszy spojrzy na 001s zobaczy cf26.5 poza norma i powie, ze to lipa.

pierwszy lepszy ktory do jednego worka wrzuci wszystkie odmiany silniki 2,5v6tdi.... problem jest taki, ze nie wiadomo (ja przynajmniej nie wiem) jaki jest zakres wartosci poprawnych dla silnika BAU (moze jest taki sam jak dla AFB i jest lipa a moze jest inny i nie ma sie co sugerowac wartosciami z naglowka loga dodawanego przeciez przez program vag-com a nie podsylanego przez ECU)
Nawet gdyby bylo to odstepstwo od normy i zalozmy ze przez to zdechlo np 7 koni to idzie to wyczuc? Obstawiam, ze nie... czy warto pakowac teraz np 2,5 kola by pompe naprawiac? chyba nie....
Generalnie to juz na tyle stare auto a naprawa jest na tyle droga ze jak to w niczym nie przeszkadza to "zlewamy" problem.
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 16:24:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przemekk74 napisał(a):
czy warto pakowac teraz np 2,5 kola by pompe naprawiac? chyba nie....
Generalnie to juz na tyle stare auto a naprawa jest na tyle droga ze jak to w niczym nie przeszkadza to "zlewamy" problem.
Pozdrawiam,
Przemek



wlasnie, tak jak mowisz Przemek, 2.5 tysia to sporo zeby wydac.
a nie mozna sie jakos dowiedziec/znalesc specyfikacji VP44 jakie powinna miec CF i dawke?

w BAU byly chyba te same pompy co w poliftowym modelu (od czerwca 2001) czyli w AKE, a ja mam dokladnie takie same parametry, wiec moze to nie pompa pada, tylko tak ma byc?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 16:33:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
wlasnie, tak jak mowisz Przemek, 2.5 tysia to sporo zeby wydac.
a nie mozna sie jakos dowiedziec/znalesc specyfikacji VP44 jakie powinna miec CF i dawke?

w BAU byly chyba te same pompy co w poliftowym modelu (od czerwca 2001) czyli w AKE, a ja mam dokladnie takie same parametry, wiec moze to nie pompa pada, tylko tak ma byc?

moze... ale
tu jest pierwszy lepszy log AKE - padlo na A6 "country" Grejfa
watek
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+ake
log
http://vaglog.rtnet.pl/oom_39860.html

ma dawke 5.6 i CF 18.9-19.9

Kolejny logowatek
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+ake
i log http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20619.html
wartosci podobne (mimo ze wolne obroty sa rozne)


Wychodzi na to, za albo zakres wartosci poprawnych jest baaardzo duzy albo Twoja pompa jest w wieku emerytalnym
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 16:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
a powiedz mi, z ta dawka mg/H to czym wiecej tym lepiej?

dlaczego jeden ma obroty 766 a drugi 742, a jakby tak zmniejszyc te obroty i wtedy zobaczyc?

Grejf jak pamietam ma w manualny swojego allllllroada, ma to jakies znaczenie?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: