.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 10:40:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 8P 1.9 PD BKC] Prośba o analize logow
PostNapisane: 11.lip.2011 02:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Witam
Auto ladnie przyspiesza juz ponizej 2000 obr.jednak w okolicy 2000-2200 obr/min wyraznie slabnie.odpuszczenie i ponowne wcisniecie gazu powoduje ze auto dalej przyspiesza.problem wystepuje tylko w momencie gdy silnik z gazem wcisnietam 100% przechodzi przez obr w okolicach 2000.
vag bledow nie pokazal.chwilowo nie mam mozliwasci zrobienia logow.czy w silniku BKC(105 km) w okolicy 2000obr/min nastepuje przesterowanie turbiny?
czekam na wskazowki
pozdrawiam

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Ostatnio edytowano 19.lip.2011 09:08:11 przez lukt5, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 09:49:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie wystepuje.
Im szybciej wykonasz logi tym lepiej.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 10:54:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
przemik
moze orientujesz sie jakie logi moge zrobic w BKC?słyszalem ze ten silnik ma niepelna diagnostyke

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 13:44:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To zle slyszałes.

Wykonaj logi dynamiczne grup 011, 010 oraz 008, kazdą grupę oddzielnie.
Jak wykonac logi dynamiczne znjadziesz na forum.

pzdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2011 21:13:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
witam
wklejam logi.wykonane na 4-tym biegu
003
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52165.html
008
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52166.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52167.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52168.html

bede wdzieczny jesli ktos spojrzy.moze uda sie ustalic czemu auto od ok2000obr slabo przyspiesza
dzieki
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2011 23:08:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Auto na trasę i ostra ganianka pod 4200rpm.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2011 00:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
dzieki za adpowiedz.myslisz ze jest poprostu zamulone?nie znam sie na logach ale w kazdym z podanych logow widze ze te wartosci w okolicach 2000rpm jakos spadaja.tak jak pisalem auto najlepiej przyspiesza 1600-2000rpm.powyzej to nawet moj golf 4 alh 90km duzo lepiej sie zbieral.ten spadek mocy wyraznie sie czuje(oprocz 1 i 2 biegu).tak jakby chcial a nie mogl.
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2011 14:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
przegonilem go dzis 40 km ale efektu zadnego nie czuje.jedyne co mi do glowy przychodzi to przeplywka lub zatkany wydech.co myslicie?
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2011 14:27:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lukt5,

zrób wszystkie logi - dynamiczne oraz statyczne wraz z grupą 023.
przyczyn może być kilka [choćby problem z zasilaniem paliwowym - ale do oceny tego są potrzebne BIPy].
kiedy był wymieniany filtr powietrza i paliwa?
lmm, EGR - OK.

przeładowaniem bym się nie martwił - mam obecnie 8P BKD i ciśnienie dochodzi do 2601mbar [każdy egzemplarz tak ma, stąd krótki żywot rumuńskich Garrett'ów], lecz nie ma po nim dziury. jedyne co może niepokoić w Twoim przypadku do dołek po OB.
niemniej jednak - zaczynamy od pełnych logów.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2011 15:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
meszrum,
no wlasnie chodzi o ten dolek.przeladowywaniem wogole sie nie martwie.chodzi o to ze ayto batdzo slabo przyspiesza.wrazenie takie jakbym w okolicach 2 tys obr lekko wcisnal hamulec.ciezko sie wyprzedza powyzej 100km/h.oleje,rozrzad,filtry-wszystko wymienione w zeszlym tygodniu.auto mam od 2 tygodni.bipy na jednym cyl w okolicach 30.na pozostalych 10-20.co do EGR to nie mam pojecia.dzis specjalnie na zimnym silniku sprawdzilem i przyspiesza duzo lepiej niz na rozgrzanym.moglbys podac jakie bloki zrobic dynamicznie a jakie statycznie?
wielkie dzieki
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2011 09:27:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Utrzymuje ze problem tkwi w sterowaniu cisnieniem doladowania.
Albo VTG sie lekko przycina lub uklad podcisnieniowy kuleje.
Niemniej jednak logi statyczne i BS rozjasnia sprawe.

Potrzebujemy
Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
Statyczne BS - 003 i 011

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2011 18:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
witam
zrobilem logi tak jak radziliscie
statyczne:
001
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52361.html
003
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52362.html
004
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52363.html
007
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52364.html
013
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52365.html
018
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52366.html
023
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52367.html


bs:
003
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52368.html
023
http://vaglog.rtnet.pl/lukt5_52369.html
mam nadzieje ze dobrze wykonane.moze teraz cos sie uda ustalic.wydaje mi sie ze po przeciagnieciu go na trasie pod 4200rpm jest jednak lapiej
czekam na sugestie.
dzieki
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 01:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
czy jesli przycinaloby sie sterowanie turbina to nie powinien przeladowywac i wchodzic w tryb awaryjny?bede wdzieczny jesli ktos wypowie sie na temat logow.
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 02:33:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
grupa 013 wskazuje wartosci korekcyjne dawek paliwa w normie
natomiast
grupa 023 bipy wskazują na powoli kulejące pompowtryski, ale najpierw
grupa 003bs wskazuje na popranie działający EGR, natomiast
grupa 003s masa zadana w normie, masa rzeczywista przewyższa mase zadaną, czyżby EGR, lub sam zawór N18? niech sie wypowie jakiś guru bo ja z bezsenności snuje taką teorię
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 09:04:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pompki i EGR w porzadku. :)

Zasyfiony mechniazm VTG moze wywolywac zarowno przeladowanie jak i nie doladowywanie.
Pojezdzij dynamicznie tydzien czasu.
A potem znow wykonaj logi dynamiczne 011 - trzy prby jedna po drugiej.
Na trzecim biegu.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 11:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
ok.tak zrobie.wielkie dzieki
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 12:34:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
lukt5 witaj.
Bipy sa ok PD takze, wiec o tym juz mozesz spokojnie zapomniec...
Choc lanie stp do ropy wskazane.

011dyn. Praca VTG - wysterowanie ciśnienia.

Obrazek

Widac jak T po zbiciu ciśnienia z 2,3mBar (co jest normalnością), nie moze "chirurgicznie" naprostować łopat optymalnie po 2trpm.
Przemik ma racje, (105ps katalogowe, u mnie na dyno wyszlo 122ps) dla tego motoru to troche malo na solidną pracę VTG.
Posiadam ~2,3mBara przy 150ps więc zdecydowanie b.przepala i rusza zaluzjami.
Staraj sie nie butować z dolu od 1,3rpm na 100% bucie tylko 80% max mniej zasyfia, a przegonienie i wypalenie jak napisal Przemik trasa i ogien < 3,8rpm po 50km.
Jaki przebieg auta napisz to meritum, ~150tkm koniec sprzegla ect...
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 14:23:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
grejf
dzieki za wykresik.zrobie tak jak Ty i inni radza.przebieg auta 211tys.o sprzeglo sie nie boje bo auto po vinie sprawdzone i sprzeglo bylo wymieniane.jedyny problem to wlasnie to przymulanie i ciezkie odpalanie na cieplo.z tym drugim to podobno norma.kiedys tam zmienie mape rozruchowa ale najpierw akku bo juz jest cienki a to tez moze byc przyczyna.
105ps na ten silnik to za malo i dlatego sie zasyfia?
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 16:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
przypadlosc podobna jak w AFN'ach... poczytaj na forum czemu...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2011 02:01:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
witam ponownie
auto przegonione wiele razy i poprawy znacznej nie ma.dodatkowo zauwazylem ,ze jak na postoju przegazuje i silnik schodzi z obrotow to w okolicach 2000 obr slychac dziwny dzwiek.tak jakby jakies blaszki o siebie uderzaly.na 90% dzwiek dochodzi z turbiny.czytalem troche i moze to byc efekt przeladowania.choc w logach tego nie widac.mysle nad czyszczeniem kierownic ale wyczytalem tez ze w PD kierownic sie nie czysci tylko wymienia.prawda to?
pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: