.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 06:49:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 D11 4.2] problem z wysokim spalaniem i obrotomierzem
PostNapisane: 11.lip.2011 22:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
silnik chodzi równo na brak mocy tez nie narzekam lecz problemem jest ogromne spalanie tzn. przy normalnej jezdzie w miescie min,spalanie to 26-30 litrów ,czasem równiez obrotomierz przestaje dzialac podczas jazdy dodam że nie zawsze ,zazwyczaj jest tak jak jade to wskazówka spda do zera po czym wskakuje na swą pozycje i dziala dalej,

odnosnie tego spalanie myśle na wymiana sondy lub jakiego czujnika czy tez przepływomierza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 23:15:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Zacznij od podłączenia VAG-a.
Później będziesz wymieniał. :)

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 07:28:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Primo - vag
Secundo - po co zakładasz dwa takie same tematy? Jeden już założyłeś w dziale paliwa http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=111541 i go nie kontynuujesz.
Tertio - wróżąc z fusów - masz padnięty czujnik temepratury silnika i stąd to abnormalne spalanie. Chyba, że jeździsz na krótkich odcinkach 2-5 kilometrów, lub w stylu który opisałem w paliwach to wtedy może ci tak palić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 14:59:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
zioolko napisał(a):
Primo - vag
Secundo - po co zakładasz dwa takie same tematy? Jeden już założyłeś w dziale paliwa http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=111541 i go nie kontynuujesz.
Tertio - wróżąc z fusów - masz padnięty czujnik temepratury silnika i stąd to abnormalne spalanie. Chyba, że jeździsz na krótkich odcinkach 2-5 kilometrów, lub w stylu który opisałem w paliwach to wtedy może ci tak palić.


który to jest dokładnie czujnik bo jeden jest w chłodnicy a drugi w przy silniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 16:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Przy silniku, ale skoro nie zvagowaleś, to co chcesz z nim robić??

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 17:34:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
rogra napisał(a):
zioolko napisał(a):
Primo - vag
Secundo - po co zakładasz dwa takie same tematy? Jeden już założyłeś w dziale paliwa http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=111541 i go nie kontynuujesz.
Tertio - wróżąc z fusów - masz padnięty czujnik temepratury silnika i stąd to abnormalne spalanie. Chyba, że jeździsz na krótkich odcinkach 2-5 kilometrów, lub w stylu który opisałem w paliwach to wtedy może ci tak palić.


który to jest dokładnie czujnik bo jeden jest w chłodnicy a drugi w przy silniku


A dokładnie "przy silniku" masz dwa czujniki temp. płynu. Ciebie interesuje ten z tyłu prawej głowicy (biały).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 18:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
a czy przypadkiem nie bedzie to sonda lambda???

caly czas zastanaiwam mnie komp który po skasowaniu na 0 po przejechaniu kilku metrów samoczynnie wzrasta na nim spalanie dodaje az do 50la jak juz jade ze stala szybkoscia to maleje do 26-30


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 19:27:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A ja mam pytanie - to ogromne spalanie wychodzi Ci przy dystrybutorze, czy tylko na komputerze pokładowym?;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 19:31:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
rodzynek napisał(a):
A ja mam pytanie - to ogromne spalanie wychodzi Ci przy dystrybutorze, czy tylko na komputerze pokładowym?;)

Strzał w 10. Pewnie spalanie chwilowe na kompie ustawione.
Ja tylko dodam od siebie, że lambda ma w V8 dużo mniejszy wpływ na spalanie niż czujnik temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 19:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
rodzynek napisał(a):
A ja mam pytanie - to ogromne spalanie wychodzi Ci przy dystrybutorze, czy tylko na komputerze pokładowym?;)


za 60zł 98PB przejade 30km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 19:48:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
rogra napisał(a):
rodzynek napisał(a):
A ja mam pytanie - to ogromne spalanie wychodzi Ci przy dystrybutorze, czy tylko na komputerze pokładowym?;)


za 60zł 98PB przejade 30km


Nic mi to nie mówi, bo nie wiem ile kosztuje 98, nie wiem ile litrów spalasz, wiem jedynie, że przejeżdżasz 30 km.

Zatankuj do pełna (cóż, poświęć się, zresztą, to paliwo i tak jest dla Ciebie) przejedź jakieś 200 km i znów zatankuj do pełna. Będzie wiadomo ile pali.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 20:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
chwile temu odnalazlem ten czujnik ,widac że cieknie z niego płyn i wtyczka cala mokra ,po odłaczeniu go i przejachiu sie na benzynie jak i na gazie auto dostało ducha jeszcze nigdy tak nie szlo ,więc wiychodzi że to chyba ten czujnik,gdzie moge taki dostac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 20:35:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
InterCars, Fota, ASO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 20:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
ok,a dlaczego cały czas średnie spalanie głupieje i ucieka w kosmos??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 20:43:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Bo BC nie dostaje dobrych danych np. o prędkości auta (a ten układ tak działa, ze na postoju zawsze leci w górę). Czasem w zegarach, choć w V8 stosunkowo rzadko, lubią dziać się zimne luty.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 21:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
na postoju to własnie nie jak juz jade,odnośnie prędkosci to licznik pokazuje szubkosc lecz BC juz nie zostaje przewaznie na 17 i tak cały czas w czym tu moze tkwic problem?? ,licznik zmieniałem,czujnik prędkosci również i cały czas to samo i na pewno dlatego BC szaleje tak jak mowisz bo nie widzi prędkosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 21:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
Obrotomierz - jak postukasz, to wraca na właściwą pozycję? Miałem podobny problem w C3, zniknął po wymianie zegarów, a w zasadzie samego obrotomistrza.

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: