.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 06:52:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 1.8T AEB 150KM
PostNapisane: 13.lip.2011 07:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
Panowie przymierzam się do kupna a4 jak w temacie, oglądałem jedną, na vagu wyskoczył błąd sporadyczny "czujnik n75" objaw jest taki, że do 3 tys obrotów auto nie jedzie, muł totalny a gdy już wcisnę gaz w podłogę powyżej 3 tys to szarpie maksymalnie, nie próbowałem wkręcać na wyższe obroty bo szkoda auta. kolejnym błędem była sonda lambda oraz ABS/EDS (czy jakoś tak), też były to błędy sporadyczne, do tego wszystkiego słychać było takie mocne buczenie przy maksymalnym skręcie kierownicą, która bardzo ciężko chodziła a w zbiorniczku od płynu do wspomagania była jedna wielka piana. TERAZ MAM wielką prośbę do klubowiczów, ponieważ auto jest w bdb stanie wizualnym, ma nowe oponki, zafakturowaną wymianę zawieszenia przedniego i układu hamulcowego tarcze+klocki, łożyska, ponad 3tys zł, którą sam wizualnie potwierdziłem, a podczas jazdy było oka, Czy warto wziąć auto? czy turbina mogła dostać w przypadku dłuższej jazdy z niesprawnym N75? Cena jest atrakcyjna, właściciel jest w sanie zejść 1500zł od ceny wyjściowej, czy zmieszczę się w naprawach? POZDRAWIAM

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 08:28:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Z turbiną się nie zmieścisz, a kto wie co będzie jak wymienisz zawór, może specjalnie jest nagmerane przy nim, żeby ukryć niesprawność turbo?
Do tego śmierdzi mi ta sytuacja z pompą wspomagania :(
1,5k to mało, chyba, że uda ci się potwierdzić, że to tylko N75 i tylko wymiana płynu w układzie wspomagania, co do ABS to może czujnik, a może uwalona pompa - ja bym się mocno zastanowił, ogólnie auto podjechane, to że ktoś kupił zawias i założył, to jeszcze nic nie znaczy, bo to może być zawias na 20k km (Formax, czy inne g...o z IC).

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 08:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
dzięki, też mam takie zdanie, widziałem już kilka takich a4 w PL i wszystkie były miały jakieś problemy. Szukam 1.8T lub 2.6 lub 2.8 w quattro i jak nie most, to turbo, albo inne pierdoły. Może macie jakieś auto godne polecenia od uczciwego sprzedawcy? Na co dzień jeżdżę a4 AJL 180 km i wiem jak a4 z 1.8T powinna jechać, dlatego jestem rozczarowany stanem aut w PL. CHYBA do Niemiec muszę pojechać. Dziękuję.

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: