myślę, że mogła zrobić się nieszczelność w dolocie, proponuję wszystkie rurki wyjąć i obejrzeć. od gumy na przepływce, wszystko do silnika, wszystkie podciśnienia oraz rury od krokowca. Gdzies może być szczelina/rozcięcie. nieszczelnośc, nawet niewielka da właśnie takie objawy przy wtrysku mechanicznym.
zrób jeszcze jeden test, on będize związany z sondą lambdą, która mogła byc uszkodzona i rozregulowała korekcje wtrysku. Odłącz lambde. Skasuj korekcje w komputerze, odłączając kleme aku na 1min. i odpal bryke.
Jak będziesz szukał nieszczelności. To możesz odpalic zimny i jak będzie tak pyrkał to psikaj sprayem samostartem w okolicach przypuszczalnych nieszczelności. Jeśli takowa będzie to wciągnie tam szczeliną i na chwilę silnik zacznie inaczej pracować np obroty podskoczą, w ten sposób będziesz wiedział gdzie jest szpara.
P.S. sprawdz tez tarcze przepływki, czy nie jest wygięta -niby nie ma lpg, ale moze sie przycisn albo coś.
_________________ 200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8
|