.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 06:56:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 b5 1.8T AEB quattro proszę o analizę logów
PostNapisane: 21.lip.2011 19:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY,

oprócz tych logów w autku, nie działa oświetlenie wewnętrzne, i brak ogrzewania, na logach klimatronika wyskakuje 0.0 wszystkie zapadki działają jak należy. Proszę o podpowiedzi?

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2011 19:46:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
co do oświetlenia to sprawdź najpierw bezpieczniki. jeśli nie ma problemy z jazdą to ja bym te błędy skasował pojeździł i zrobił ponowny odczyt. pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2011 07:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
na chwilę obecną nie ma żadnych problemów z jazdą, autko zbiera się normalnie aczkolwiek od 2700 obr/min, w a4 mojej żony 1.8T AJL, od 2100obr/min już zaczyna się coś dziać, te 30 koni różnicy musi być odczuwalne. Na zegarach ma 380 tys km, lecz po wnętrzu nie widać takiego przebiegu, nic nie jest wytarte, zawias nie puka, komora silnika w bdb stanie, wszystkie wężyki jak nowe, Niemiec mówił, że wymieniał licznik bo się ścieżki popaliły, ale tutaj rodzi się pytanie?? czy przebieg nie jest zapisywany na komputerze a licznik tylko wyświetla?? Chciałbym podnieść moc na chipie i nie wiem czy jest sens przy takim przebiegu o ile jest prawdziwy.

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2011 11:16:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
w Twoim modelu przebieg zapisywany jest tylko w sterowniku EDC15 licznika więc jeśli "niemiec" nie przeprogramował go na przebieg samochodu to możliwe, że wskazanie jest błędne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2011 20:16:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
pol22rr napisał(a):
na chwilę obecną nie ma żadnych problemów z jazdą, autko zbiera się normalnie aczkolwiek od 2700 obr/min, w a4 mojej żony 1.8T AJL, od 2100obr/min .
Zdrowy AEB wyraźnie zbiera się od 1900obr/min. Skasuj błędy przejrzyj bezpieczniki. Wyczyść przepustnice zrób adaptacje.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2011 19:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
bkm napisał(a):
w Twoim modelu przebieg zapisywany jest tylko w sterowniku EDC15 licznika więc jeśli "niemiec" nie przeprogramował go na przebieg samochodu to możliwe, że wskazanie jest błędne.
, w jaki sposób mogę sprawdzić faktyczny przebieg? Jak pisałem wyżej, auto nie ma śladów zużycia na 380 tys., Czy za pomocą vag-com bądź vag 4.9PL dam radę to sprawdzić? Jeżeli chodzi o błędy to po skasowaniu nic się na chwilę obecną nie pojawiło, wymieniłem bezpiecznik z pola 14 i mam oświetlenie, co dziwne, po skasowaniu błędów pojawiło się ogrzewanie, dziwne. Czy w polu nr 30 powinien być bezpiecznik? u mnie jest pusto.

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2011 20:24:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
nie jestem pewien ale numer 30 [20A] jest chyba od szyberdachu najlepiej jak upewnisz się sprawdzając w takiej samej furce. nie ma możliwości sprawdzenia przebiegu w Twoim samochodzie za pomocą vag. jedynie na przypuszczeniach jak zrobisz pełne logi, po korekcjach wtrysków ale to już musisz rozmawiać z guru np. meszrum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: