.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 08:00:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5 TDI AEL] Nie przyśpiesza powyżej 180 km/h
PostNapisane: 26.lip.2011 21:18:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Witam!
Tak jak w temacie auto przestało przyśpieszać powyżej 180 km/h i na 5 biegu kręci się tylko do 4 tys. obr.i więcej już nie chce wrzucenie 6 biegu tylko redukuje obroty do ok. 3,5tys. obr. Powiedzcie mi , które logi mam zrobić i wrzucić na forum.

P.S Raz miałem przypadek, że "zablokował się" przy 130 km/h ale zredukowałem na 4 bieg trochę go przegoniłem i zaczął znowu jechać te 180 km/h.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 08:58:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
dawaj do mnie

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 09:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Panowie dajcie pls rozwiązanie tematu, jak znajdziecie przyczynę.
Miałem kiedys podobny przypadek, ale w bardzo gęstym deszczu na autostradzie - ściana wody. Nigdy więcej się nie powtórzyło, może po prostu zmókł foiltr i nie przepuszczał odpowiedniej ilości powietrza - logi były robione - zero błędów.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 09:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Jak dla mnie to coś z turbina :/

_________________
Jest Bmw E39 530D Touring http://www.youtube.com/watch?v=PXqkiH1X ... el&list=UL
Bylo Audi 100 C4 AAT
Audi 80 B3 1,8 NE
Audi 80 B3 1,8 SF
Audi 80 B2 1,3 FZ
Audi 80 B2 1.6 YP
VW GOLF II 1,3
BMW E36 325TDS
BMW E34 2,0
Mercedes W202 2,0
Mercedes 190E 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 13:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Gustav napisał(a):
dawaj do mnie

Jak wrócisz to i tak Cię odwiedzę :). Póki co wrzucę logi na forum tylko niech ktoś mi powie, które logi mam zrobić.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 14:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2010 09:34:39
Posty: 294
Lokalizacja: Wrocław
Miałem podobny przypadek dwa razy w AEL-u quattro:) Za pierwszym razem zatkany jeden z katów...wycięte oba katy i auto znów śmiga jak trzeba. Po niecałym roku padł zawór N75 , wymieniony na inny uzywany i mój turbo-gnojarz ponownie śamiga jak trzeba. Nie wiem jak auta innych którzy posiadają A6 C4 2.5 AEL,ale prędkość jaką ja uzyskałem swoim to bez problemu 220 km/h... Więć jezeli twoje z cięzkim trudem zbiera się do 180 to jednak jest coś nie tak...

_________________
było Audi 80 Quattro b2 motor KK rocznik 1984...
było Audi 90 Quattro b2 motor KV rocznik 1986...
jest Audi A6 C4 Quattro Avant 2.5 TDI AEL...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 14:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
zbynio4x4 napisał(a):
Miałem podobny przypadek dwa razy w AEL-u quattro:) Za pierwszym razem zatkany jeden z katów...wycięte oba katy i auto znów śmiga jak trzeba. Po niecałym roku padł zawór N75 , wymieniony na inny uzywany i mój turbo-gnojarz ponownie śamiga jak trzeba. Nie wiem jak auta innych którzy posiadają A6 C4 2.5 AEL,ale prędkość jaką ja uzyskałem swoim to bez problemu 220 km/h... Więć jezeli twoje z cięzkim trudem zbiera się do 180 to jednak jest coś nie tak...

Wiem bo wcześniej również bez problemu jechał te licznikowe 220 km/h. Możliwości może być wiele...

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 19:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podpowie ktoś jakie logi zrobić?

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 21:24:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Statyczne - 000,001,003,004,007,013
Statyczne BS - 000,003,004
Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 21:27:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
przemik napisał(a):
Statyczne - 000,001,003,004,007,013
Statyczne BS - 000,003,004
Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Dzięki kolego o to mi właśnie chodziło jutro wieczorem postaram się wrzucić komplet logów.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 18:44:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
To moje pierwsze logi więc jeśli coś zrobiłem nie tak proszę pisać :). Kąt wtrysku przyśpieszyłem ze 3 tygodnie temu na oko bo nie miałem jeszcze vaga w najbliższym czasie poprawie bo trochę przesadziłem :D
BS:
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53252.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53251.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53250.html
Statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53253.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53254.html
Dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53255.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53256.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53257.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53258.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53259.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53260.html
http://vaglog.rtnet.pl/adek674_53261.html
Mógłby ktoś rzucić okiem na logi w wolnej chwili ?
Poprawione.

nie pisz proszę swojego posta jednego pod drugim/ emge

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Ostatnio edytowano 29.lip.2011 12:07:45 przez adrianzxv, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 08:40:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi są calkowicie nieczytelne. Skonwertowales je dwa razy stad wszystko sie rozlecialo.
Do poprawki.
Pamietaj ze logi dynamiczne wykonujemy kazdą grupe oddzielnie.
Na 3 biegu logujemy od 1500 do 4000... nie wolno odpuszczac gazu od podlogi w trakcie logowania.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 13:41:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
kiedy wymieniałeś filtr paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 14:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
bkm napisał(a):
kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

No zbliża mi się właśnie jego wymiana...

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 14:37:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Regulacja cisnienia doladowania lezy na obie lopatki.

Do sprawdzenia:
- szczelnosc przewodów ukladu nadcisnienia
- szczelnosc ukladu dolotowego
- sam zawor N75 (najbardziej podejrzany moim zdaniem)
- poprawnosc proacy zaworu upustowego

Katalizatory obligatoryjnie do wyciecia.... juz od dawna spelniają tylko role dławika w tym aucie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 15:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
przemik napisał(a):
Regulacja cisnienia doladowania lezy na obie lopatki.

Do sprawdzenia:
- szczelnosc przewodów ukladu nadcisnienia
- szczelnosc ukladu dolotowego
- sam zawor N75 (najbardziej podejrzany moim zdaniem)
- poprawnosc proacy zaworu upustowego

Katalizatory obligatoryjnie do wyciecia.... juz od dawna spelniają tylko role dławika w tym aucie.

Wielkie dzięki za sprawdzenie logów. Jak się okazało powodem całego zajścia był wypięty jeden z wężyków :)

Powiedzcie mi jeszcze co zrobić z tym katalizatorem czy wybijać środek czy też może sprzedać go w całości(chyba wtedy lepiej płacą) i zamontować coś takiego:
http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-vw- ... ?source=oo

Chciałbym jeszcze vagiem obadać pompe wtryskową, które logi przydałoby się zrobić?Bo te co są wyżej to się chyba nie nadają?

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 21:10:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
montuj zwykla rure tej same srednicy, kat. do sprzedania caly.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 21:43:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
VAG iem przez OBD nie mozna sprawdzic pompy wtryskowej.
Z logow wynika ze pompa poprawnie radzi sobie z wymaganym przez ECU kątem wtrysku.
To tyle. :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: