.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 01:50:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.7bT] Szarpie lekko przy ruszaniu od dołu>rozwiąz
PostNapisane: 11.sie.2011 08:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
witam panowie. Pacjent a6 99r silnik AJK. Poszarpuje lekko na gazie przy ruszaniu i odpuszczeniu gazu i ponownym wcisnieciu. Nie zaleznie jaka predkość i bieg. Takie wrazenie jakby nie mogl zaskoczyc. Jakby delikatnie dodawal gazu to problem nie wystepuje. jakies porady przy sprawdzaniu swiec, kabli, cewki? Lub ewentualnie inne przyczyny. Vag bez bledow w silniku.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Ostatnio edytowano 13.sie.2011 18:35:58 przez solaris, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 08:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
A co masz tam za LPG ?
Na Pb też, czy nie ma tego zjawiska?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 09:02:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
cyklon BRC. Po wymianie filtrow gazu bez zmian. Chyba, ze to skutek ich nie wymieniania. Na benzynie pracuje super. Tylko na gazie.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 09:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
solaris napisał(a):
cyklon BRC. Po wymianie filtrow gazu bez zmian. Chyba, ze to skutek ich nie wymieniania. Na benzynie pracuje super. Tylko na gazie.


Leć tam, powinni pomóc - http://lpg-forum.pl
Ale coś z regulacją LPG, może przerost ciśnienia i go przylewa?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 09:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
na pewno odwiedze. A to nie jest tak, ze lpg jest dużo czulsza na przymeczone swiece albo kable? Dodam, ze na poczatku szarpal leciutko tylko zimny i na pierwszych 3biegach. Przy wymianie filtrow gazu byl podpinany pod kopma gazowego i wszystko było ok. Co nie wyklucza niefachowego gaziarza. Przy słabej iskrze powinno wyskoczyc misfire?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 09:24:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
solaris napisał(a):
na pewno odwiedze. A to nie jest tak, ze lpg jest dużo czulsza na przymeczone swiece albo kable? Dodam, ze na poczatku szarpal leciutko tylko zimny i na pierwszych 3biegach. Przy wymianie filtrow gazu byl podpinany pod kopma gazowego i wszystko było ok. Co nie wyklucza niefachowego gaziarza. Przy słabej iskrze powinno wyskoczyc misfire?


Dokładnie, gdyby to było powiązane z układem WN, to jakieś missfire by były w ECU, ja bym stawiał na delikatne niedomaganie cyklonu.
Kolejna sprawa, czy przy wyższych obrotach też się to zdarza, czyli idziesz pełną pytą ;), odejmujesz i za chwilę chcesz dołożyć i ..... też się przydławi?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 09:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
he he dobre sa lopatologiczne tlumaczenia. Ale jak daje pelna pyte odejmuje i wciskam ponownie to nie. Chyba, ze poczekam pare s jak obroty spadna to znow tak jakby nie szedl jeden gar przy wciskaniu gazu za chwile go zapnie i targa pod czerwone bez zajeknięcia. 0
edit
teraz zauwazylem, ze jak zimny to przy zmianie biegow tak jakby szarpnęło, ucieło lekko, jak sie zagrzeje to prawie nie zauwazalne.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 13:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
solaris napisał(a):
he he dobre sa lopatologiczne tlumaczenia. Ale jak daje pelna pyte odejmuje i wciskam ponownie to nie. Chyba, ze poczekam pare s jak obroty spadna to znow tak jakby nie szedl jeden gar przy wciskaniu gazu za chwile go zapnie i targa pod czerwone bez zajeknięcia. 0
edit
teraz zauwazylem, ze jak zimny to przy zmianie biegow tak jakby szarpnęło, ucieło lekko, jak sie zagrzeje to prawie nie zauwazalne.


No to by pasowało do znacznego przerostu ciśnienia w FL, dlatego po otwarciu znowu zalewa motor, po chwili ciśnienie spada i jest znowu OK.
Jak masz kabelek do BRC, to sprawdź jak rośnie ciśnienie w cutoff'ie, a najlepiej zarejestruj się i poproś o pomoc pod linkiem który Ci wysłałem.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 14:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
ok, zarejestruje się jak tylko znajdę chwilę

cały dzień dzisiaj pisałem z telefonu i jeździłem po towar w KRK

EDIT:
ostatni objaw, dwa razy zdarzyło się, że zgasł przy ruszaniu...też usterka od gazu?
czy jedak sprawdzić układ zapłonowy?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 15:32:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A z ciekawości- jest różnica czy pełny czy pusty zbiornik LPG?

Zacznij od świec- u mnie podobne objawy przeszły po ich wymianie jak ręką odjął. Pamiętaj że LPG wymaga instalacji elektrycznej i zapłonu w bdb stanie.

Podobne objawy jak jest za słabe ciśnienie na reduktorze/reduktorach. Nie znam się na tym, ale u mnie pogmeranie imbusem przy reduktorach załatwiło sprawę (nie mam pojęcia na czym polegało, po prostu to widziałem :diabel: ). Sprawdź też czy masz zmodyfikowany wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 16:51:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
martab99 napisał(a):
A z ciekawości- jest różnica czy pełny czy pusty zbiornik LPG?

Zacznij od świec- u mnie podobne objawy przeszły po ich wymianie jak ręką odjął. Pamiętaj że LPG wymaga instalacji elektrycznej i zapłonu w bdb stanie.

Podobne objawy jak jest za słabe ciśnienie na reduktorze/reduktorach. Nie znam się na tym, ale u mnie pogmeranie imbusem przy reduktorach załatwiło sprawę (nie mam pojęcia na czym polegało, po prostu to widziałem :diabel: ). Sprawdź też czy masz zmodyfikowany wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.


Nie ma różnicy właśnie czy pełny czy pusty bo jeździłem na 10l i 53l gazu.

W sobotę się za to wezmę bo teraz nie ma czasu niestety.
Co do świec i układu el. to by pasowało zwłaszcza, że poprzedni właściciel nie wyglądał na serwisanta i nie dokładał do niej...zapewne ani świece ani kable nie były wymieniane.

Co do cyklonu to się niestety nie znam..

Powiedz coś więcej o tym wielozaworze, z tego co piszesz to ja zrozumiałem, że w każdej chwili ma być dostępna nawet b. duża ilość gazu?o to chodzi....bo jeśli tak to przy obrotach jałowych i ruszaniu dużo ich nie trzeba....a...

widzę, że jesteś z Krk - polecasz jakiegoś uczciwego gaziarza?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2011 18:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
myślę, że przyczyną wszystkich problemów u mnie był jakiś niestyk tylko gdzie to nie mam pojęcia.
W piątek walczyłem z EGT i miałem rozebraną górę, musiałem coś docisnąć, dowrzeć a po tym wszystkie problemy jak ręką odjął. Zero szaprania, przyduszania.
Tylko co było tego winą? Macie jakieś pomysły co w okolicach prawego EGT mogło mieć wpływ na te objawy?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: