.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:47:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN] - 1.9 TDI 110KM odcina turbo przy przyspieszaniu
PostNapisane: 29.sie.2011 21:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2011 17:03:03
Posty: 2

Witam
mam problem z turbosprężarką. Posiadam audi a4 b5 1.9 TDI AFN 110 KM.
Przy 3 tyś obr/min odcina mi turbo.. Dodam ze z wlewu oleju tryska olej... I najistotniejsza wiadomość która mnie intryguje.. Do czego służy "filterek" (dość duży o cylindrycznym kształcie widoczny po zdjęciu osłony silnika) przy układzie podciśnienia.. w wielu modelach go nie ma.. wąż który łączy go z tym czarnym krażkiem na głowicy zaworów jest pęknięty.. czy to może wpływać na wytrysk oleju oraz na rozłączanie turba? Chcę podłączyć ten układ bez tego filtra tak jak z 1Z i zaobserwować zmiany ale trochę się boje..


Ostatnio edytowano 30.sie.2011 08:15:56 przez dawid9111, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2011 07:57:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Przeczytaj to: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=32223
Potem popraw temat, bo zgodnie z linkiem poleci do kosza.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2011 09:36:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ten "filterek" to miejsce gdzie gromadzi się olej ktory krązy w odmie. Nie wszystkie auta go mają. Powinno sie wymieniac tą puszke co jakis czas.
Pekniety wąż nalezy wymienic.
"Odcinanie" turbo nie jest wprost zwiazane z "sączącym sie olejem".
Podlącz VAG i odczytaj błedy z pamieci... przydałoby się tez wykonac logi dynamiczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2011 10:57:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2734
Lokalizacja: Kr
do tego przywitać, wpisac w szukaj: kierownice turbo, vtg, notlauf.. itp

no i logi :peace: :peace:

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2011 16:14:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2011 17:03:03
Posty: 2
Czy ta odma może być powodem wypluwania oleju przez korek i pokrywę zaworów? Bo ubywa mi olej..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 09:10:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No moze byc - jak jest zapchana...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: