.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:46:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [all 1.9 TDI] - jak jest z tą awaryjnością PD?
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:02:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Witam.
Planuję zmienić swojego paska B5 1.9TDI (AFN) na A6 też 1.9 TDI.
(Dylematy z wyborem miedzy A4 B6 i A6 C5 już rozwiane i chcę A6)
Jako że obecne auto jest z1999r to chciałem chociaż o rok młodsze następne.
I tu się zaczęły schody.
Szukałem 110Km bo ten silnik po chipie już jeździ (mój właśnie jest chipnięty), jest trwały i teoretycznie cichszy niż 1.9 130Km na PD (mówię teoretycznie bo nie miałem okazji sprawdzić) i co najważniejsze pojedzie na wszystkim.
Taki silnik i ten rocznik spowodowały to, że zarówno w kraju jak i za granicą (wstępnie zleciłem w miejscowym komisie poszukanie takiego celem sprowadzenia) jest bardzo mało ofert - to ostatni wypust z takim motorem.
Chciałem mieć sedana, manual, tapicerkę inną niż ta w kratę oraz jako wisienka na torcie FIS.
I tak po przefiltrowaniu ogłoszeń zostało prawie "0".

Więc pomyślałem, że może dołożę trochę grosza (dobiję do 30tyś) i poszukam 130 (116 nie wchodzi w grę). i ze skrzynią 5 (podobno trwalsza niż 6 a na ostanim biegu wsumie niema różnicy w obrotach)
No ale tu zaczyna się wyrywanie włosów z głowy jak będzie z trwałością silnika. W końcu to już PD.
Wiem, wiem napiszecie tankuj tylko na sprawdzonej stacji i będzie Ok.
Ale mam układ z szefem że raz w miesiącu mogę zalać 60l ON na firmę (z racji dojazdów) co pokrywa jakieś 60-70% mojego zapotrzebowania. Niestety jest to na konkretnej stacji a nie dowolnie wybranej i nie jest to duża znana sieć tylko "Tracom".
Z tego bonusa nie mam zamiaru rezygnować a opcji zmiany na inną stację niema.
Mógłbym w sumie co miesiąc dolewać jakiegoś cleanera czy coś do pompek i pozostałe 30-40% paliwa lać tylko z Schela ale wciąż nie wiem jaki to będzie miało wpływ na pompki.
A legend o padniętych wtryskach już po 1 tankowaniu się nasłuchałem.

Może ktoś zna tą sieć paliw lub sam tankuje PD na mniej znanych stacjach i ma jakieś zdanie w temacie?
Czy może lepiej uzbroić się w cierpliwość i szukać 110 na pompie?

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:40:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Jeżdżę z takim silnikiem(AVF) w Passacie i nie mam z nim żadnych problemów a to, że jest głośniejszy od tych na zwykłej pompie to chyba żart. Wszystko zależy w jakim stanie jest motor i jak jest ustawiona synchronizacja rozrządu.
Miałem okazję jeździć Passatem 1999r. na zwykłej pompie i Octavią 2003r bez PD i w porównaniu do mojego auta to traktory.
A teraz o jakości paliwa: Mój kumpel jeździ Pięć lat autem z pompkami i leje tylko opał bez dodatków, na razie nic złego z silnikiem się nie stało a pacjent to passat 2000r na PD i 400.000km przebiegu(z czego 150.000km na opale)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:44:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bierz C5 z AWX/AVF - skrzynia 5 lub 6 biegowa (bardziej awaryjna, co za bzdura :))

Obydwa motory są bardzo dobre jesli chodzi o trwałość. Układ korobowtłokowy jest wzmocniony w stosunku do AFN/AVG wiec praktycznie niezniszczalny nawet w autach na megakoksie.

Slaboscią są same PD, jak i bardzo sporadycznie pękajace glowice. Ale wynika to raczej ze złego sposobu uzytkowania, niz ze slabosci samego silnika.

Ten motor nie jest mniej trwały... jest po prostu drozszy w utzymaniu niz "stodziesiatka".

Jesli kupisz auto z potwierdzonym przebiegiem i w logach bez zastrzezeń ,posluzy długo.
Chociaz niespodzianki się zdarzają... ale to jak w kazdym ;)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:51:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
ernieball napisał(a):
A teraz o jakości paliwa: Mój kumpel jeździ Pięć lat autem z pompkami i leje tylko opał bez dodatków, na razie nic złego z silnikiem się nie stało a pacjent to passat 2000r na PD i 400.000km przebiegu(z czego 150.000km na opale)


No tylko że już kiedyś czytałem że opał może być lepszy niż niepewny ON.

przemik napisał(a):
Bierz C5 z AWX/AVF - skrzynia 5 lub 6 biegowa (bardziej awaryjna co za bzdura :))

A jak wygląda sprawa przełożeń ? Czy rzeczywiście jest tak, że ostatnie jest bardzo podobne a w "6" tylko trzeba się więcej namachać lewarkiem?

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:55:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
E tam... jezdziłem takim autem (A4) i ujezdzam teraz A3 z 6 biegami... i jak dla mnie rewelacja.

Bedzie fajna "szóstka" bierz , bedzie fajna "piatka" tez dobry temat.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:03:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
No masz rację. Wiadome że wybiorę tą która będzie w lepszym stanie.
A masz może porównanie jak to jest z tymi obrotami na ostatnim biegu?

Mam nadzieję, że ktoś jeszcze się wypowie na temat tej sieci "Tracom" lub innych mniej znanych i ryzyka jakie to niesie dla PD.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:51:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafaello napisał(a):
ernieball napisał(a):
A teraz o jakości paliwa: Mój kumpel jeździ Pięć lat autem z pompkami i leje tylko opał bez dodatków, na razie nic złego z silnikiem się nie stało a pacjent to passat 2000r na PD i 400.000km przebiegu(z czego 150.000km na opale)


No tylko że już kiedyś czytałem że opał może być lepszy niż niepewny ON.

przemik napisał(a):
Bierz C5 z AWX/AVF - skrzynia 5 lub 6 biegowa (bardziej awaryjna co za bzdura :))

A jak wygląda sprawa przełożeń ? Czy rzeczywiście jest tak, że ostatnie jest bardzo podobne a w "6" tylko trzeba się więcej namachać lewarkiem?

Zdecydowanie wygodniejsza jest skrzynia 5-biegowa. 6-ka oznacza zmęczoną prawą rękę. Ja bym brał 5-biegową.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie wiem jak w 1.9 - ale tez przeciez jest pewnie n rodzajow (rodzice maja a4 1.9pd 116km czy jakos tak i nic sie nie dzieje takiego specjalnego - ot zwykle szmelcwagenowe przypadlosci: zapieczone turbo, padniety termostat, padajace cos w mechanizmie roznicowym - skrzynia 5tka...) ale w 2,0tdi bylo n rodzajo pompowtryskow i niektore padaja nagmiennie a inne nie ... pamietam, ze doczytalem gdzies , ze w glowicach 8v pompowtryski wyrabialy czesciej gniazda niz chyba w 16v itp itd) - temat zglebialem po lebkach kiedys bo przymierzalem sie na cos z 2,0PD ale wkoncu padlo na 2.0TDI CR
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 12:07:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Jeździłem z 5 i 6 skrzynią, ostatnie przełożenie jest bardzo podobne jak nie identyczne.
Przy 140km/h równo po 2700obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 13:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
ernieball napisał(a):
Jeździłem z 5 i 6 skrzynią, ostatnie przełożenie jest bardzo podobne jak nie identyczne.
Przy 140km/h równo po 2700obr/min

No to w takim razie nie widzę zalet skrzyni 6.
No chyba, że oprócz przełożeń ma coś lepszego (np. mocniejsze sprzęgło, lepszy materiał etc.)

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 13:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Skrzynia 6 ma sprzęgło 240mm a 5 228mm co za tym idzie AVF ze skrzynią 6 wytrzymuje większe przeciążenia(chip tuning).
Wyprzedzając pytanie, nie da się założyć sprzęgła 240mm do skrzyni 5-bieg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 13:40:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
AVF - 310 Nm - 6 bieg przelozenie 0,600
AWX - 295 Nm - 5 bieg przelozenie 0,686

Prawie robi roznice. :)

Ja bym brał ten pierwszy.... z 6.... ale to nie salon tylko handel starzyzną.... bierz co sie trafi w lepszym stanie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 14:32:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ja mam 2 modele w rodzinie AWX'a i jestem troche zniesmaczony...

1. 200tkm, juz kucajace T, g62 zwarcia pali 11l, dymi stefan blue. Rozpad dwumasa. Wiadome jest to do zrobienia, lecz wałek jest juz chyba starty to ich wada, przed w/w awariami by na hamowni wygenerowal 119ps logi byly no, w porzadku ;)
2. Strzelily PD 2 szt. w innym...

sa to wujowie w wieku sred po 50tce.

co do AWX... AVF nie wiem.

AFN jest zdecydowanie trwalsze od AWX.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 21:00:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Obawiam sie, ze te fury wujków nie mialy oryginalnych przebiegów :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 21:23:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kolega od nowości ma Passata B5FL z AWX-em. Aktualny przebieg to ponad 320 tys km. Zrobione przy silniku: 3x rozrząd, po 300 tys nowa turbina, nieszczelność dolotu i... tyle. Żadne wtryski, żadne wałki- autko śmiga aż miło, fakt że do tej pory serwisuje w ASO. Taqnkuje na brandowych stacjach, wszystko wymienia na czas- ot co. Jedynie co, to sprzęgło już na samym końcu ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 09:49:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pusta dyskusja... zasada prosta: im prostrzy (blizszy konstrukcji siekiery) silnik tym mniej sie psuje
Od AFN bedzie mniej awaryjny jakis wolnossacy np 1,9D bo jest blizszy siekiery i tyle
walki w 1,9PD napedzaja pompki wiec sa bardziej obciazone i wieksze prawd. ze sie wyjada niz w AFN...
Turbina w AWX dmucha mocniej niz w AFN wiec bedzie bardziej narazona na zgon
Sprzeglo w AWX przenosi wiekszy moment wiec tez szybciej w d... dostanie
AWX to troche mlodszy piernik niz stary piernik AFN wiec czesci do AWX beda drozsze i wiecej(taniej) gratow bedzie po szrotach do AFNa jakby co (typu glowica, pompa vp37 itp)
Taniej jest "dziadowac" z AFNem niz z AWXem :diabel:

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 11:51:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
przemekk74 napisał(a):
pusta dyskusja... zasada prosta: im prostrzy (blizszy konstrukcji siekiery) silnik tym mniej sie psuje
Od AFN bedzie mniej awaryjny jakis wolnossacy np 1,9D bo jest blizszy siekiery i tyle
walki w 1,9PD napedzaja pompki wiec sa bardziej obciazone i wieksze prawd. ze sie wyjada niz w AFN...
Turbina w AWX dmucha mocniej niz w AFN wiec bedzie bardziej narazona na zgon
Sprzeglo w AWX przenosi wiekszy moment wiec tez szybciej w d... dostanie
AWX to troche mlodszy piernik niz stary piernik AFN wiec czesci do AWX beda drozsze i wiecej(taniej) gratow bedzie po szrotach do AFNa jakby co (typu glowica, pompa vp37 itp)
Taniej jest "dziadowac" z AFNem niz z AWXem :diabel:


AWX/AVF będzie młodszy od AFN i prawdopodobnie będzie miał mniejszy przebieg więc nie ma co pisać, że AFN będzie tańszy w eksploatacji.
Wszystko zalezy od kondycji silnika i przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 12:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
przemekk74 napisał(a):
AWX/AVF będzie młodszy od AFN i prawdopodobnie będzie miał mniejszy przebieg więc nie ma co pisać, że AFN będzie tańszy w eksploatacji.
Wszystko zalezy od kondycji silnika i przebiegu.

wielka roznica czy piernik ma 9-10 czy 11-12 lat? chyba nie jest to kluczowe
Dodajmy do tego, ze polowa przebiegu takie starego diesla jest zrobiona w 3-5 pierwszych lat (gdy trzaskano nim po 30 do 50tys rocznie).... a pozniej ilosc km/rok spada (bo nikt potrzebujacy auta do gestej jazdy nie bedzie sie palowal ze starym dziadziem - bierze nowe w leasing i bije km....a stare idzie "na wschod")
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 06:29:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
martab99 napisał(a):
Żadne wtryski, żadne wałki- autko śmiga aż miło, fakt że do tej pory serwisuje w ASO. Taqnkuje na brandowych stacjach

No właśnie ale jak już wspominałem we wstępie bym tankował na "Tracomie"
http://www.tracom.pl/paliwaa.html
Na innym forum poradzono mi (tu pozwolę sobie zacytować kolegę)
Cytuj:
ja tankowałem na małej stacji i zawsze było ok ale za radą forumowiczów lałem STP co jakieś 5 tys km i sprawdzałem i pompki dają paliwa na VAGu. kabel za 40 pln pomoże ci to kontrolować i będziesz wiedział czy się zalepią pompki czy nie.
Myślałem że chcesz opałowy lać do PDka ale jak się martwisz o jakość to VAG i STP przyjdą ci z pomocą

Kabel mam (pasujący do AFN ale pewnie tu też sobie poradzi)
Tylko czy jak już VAg pokaże (w której grupie?) to czy ten STP potrafi pomóc?

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 07:10:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Rafaello napisał(a):
martab99 napisał(a):
Żadne wtryski, żadne wałki- autko śmiga aż miło, fakt że do tej pory serwisuje w ASO. Taqnkuje na brandowych stacjach

No właśnie ale jak już wspominałem we wstępie bym tankował na "Tracomie"
http://www.tracom.pl/paliwaa.html
Na innym forum poradzono mi (tu pozwolę sobie zacytować kolegę)
Cytuj:
ja tankowałem na małej stacji i zawsze było ok ale za radą forumowiczów lałem STP co jakieś 5 tys km i sprawdzałem i pompki dają paliwa na VAGu. kabel za 40 pln pomoże ci to kontrolować i będziesz wiedział czy się zalepią pompki czy nie.
Myślałem że chcesz opałowy lać do PDka ale jak się martwisz o jakość to VAG i STP przyjdą ci z pomocą

Kabel mam (pasujący do AFN ale pewnie tu też sobie poradzi)
Tylko czy jak już VAg pokaże (w której grupie?) to czy ten STP potrafi pomóc?

STP na pewno nie zaszkodzi a na pewno coś pomoże.
Z tego co pamiętam to pompki sprawdzasz w engin->meas blocks->i w grupie 13 masz wartości pracy pompek.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: