.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:18:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: All 2.5 TDI Powietrze wali w filtr?
PostNapisane: 10.paź.2011 20:32:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 13:39:28
Posty: 27
Witam

ruszając z postoju nagle zaczęło coś dziwnie walić w silniku.

wygląda to tak jakby powietrze waliło w filtr powietrza, nie jest to stukot metaliczny tylko taki ,,głuchy,, ,, dud-en,, samochód normalnie odpalam , pracuje równo lecz brakuje mu mocy.

Pomóżcie co może być przyczyną?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 17:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 18:35:42
Posty: 128
Lokalizacja: Norge
ja bym sprawdzil filtr powietrza, pewnie dawno niebylo tam zagladane... Pytanie jeszcze jaki to silnik ( v6 czy R5) ktory rok auta ?

_________________
Audi,audi,audi i tylko audi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 18:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
dzwigienka spadła i zgioł sie zawór , jest niedomkniety i kompresja wali w dolot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 18:13:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 13:39:28
Posty: 27
witam!
dziekuje za zainteresowanie!
silnik 2,5 tdi 150, v6
filtry paliwa i powietrza był wymieniane miesiąc temu.
Był podłączony pod kompa żadnych błędów moje cacuszko nie wykazało, silnik jednym słowem mówiąc igiełka, a tu trach jestem przerażona.
A najbardziej przeraz mnie koszt naprawy jeżeli były by to wałki rozrządu lud pompa wtryskowa? :/
chociaż ktoś powiedział mi ze może też byc to odma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 18:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 13:39:28
Posty: 27
A ZAPOMNIAŁA ROK AUDI 99,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 21:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wiola13306 napisał(a):
Był podłączony pod kompa żadnych błędów moje cacuszko nie wykazało, silnik jednym słowem mówiąc igiełka, a tu trach jestem przerażona.

Twoje cacuszko to juz ma najlepsze lata za soba.... jezeli trafilas do kogos kto diagnostyke rozumie jak odczytanie bledow to juz wiesz gdzie nie nalezy jezdzic z niczym wiecej niz wymiana oleju i klockow
Nalezy wykonanc logi statyczne (najlepiej do wyjasnienia autem nie jezdzic) czyli
- poczytac, poczytac, kupic kabelek i samemu to wykonac
- pojsc do kogos kto sie zna i zaplacic za to

dodatkowo metoda klasyczna czyli mechanik z wyczuciem sprawca stan zaworow/walkow, turbiny, moze cos w rozrzadzie stuka itp itd
Naprawy tego silnika moga siegnac w zaleznosci od opcji np 5+ kola wiec nie jest powiedziane ze ekonomicznie uzasadnione jest robiebie czegokolwiek w motorowni.. ale aby to wiedziec musi ktos znajacy te silniki i diagnostyke vag-com wypowiedziec sie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 21:32:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
na początku nie zwrócilem nawet uwagi na to ze pisała to dziewczyna
nie odpalaj tego auta nawet poki ktoś kumaty tego nie bedzie mogl odsluchac
trzeba nie miec serca zeby sprzedac kobiecie 2.5 v6 :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: