.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 22:05:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 100 2.3 AAR]Rezystencja czujnika stukowego
PostNapisane: 24.paź.2011 16:59:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
miedzy 1 a 2 pinem w czujniku w samochodzie mam caly czas 1 (czujnik ma porwana gumowa oslone na 3/4 dlugosci)

miedzy 1 a 2 pinem w czujniku ktory kupilem (uzywka) mam 4900 Ohm

ktoy z nich jest sprawny?

i jeszcze jedno pytanie, po przekreceniu kluczyka w stacyjce na kostce do czujnika na kazdym z 3 pinow mam 0V, jakie tm powinno byc napiecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 17:20:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie wiem czy jego stan mozna okreslac omomierzem.
to jest kawalek kwarcu w srodku. nie jest zasilany od strony komputera, to on sam generuje impulsy.

p.s. jest krytyczną sprawą, żeby go dokręcić kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem, żeby wstępnie naprężyć kwarc w środku. to nieduży moment, zależnie od modelu bodajże kilkanaście Nm.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 19:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
Lukasik napisał(a):
nie wiem czy jego stan mozna okreslac omomierzem.
to jest kawalek kwarcu w srodku. nie jest zasilany od strony komputera, to on sam generuje impulsy.

p.s. jest krytyczną sprawą, żeby go dokręcić kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem, żeby wstępnie naprężyć kwarc w środku. to nieduży moment, zależnie od modelu bodajże kilkanaście Nm.


moment 20Nm ciekawi mnie jednak ta rezystencja, wiem ze ona nie jest wyznacznikem sprawnosci dzialania jednak swiadczy o czyms...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 11:00:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
O niczym nie świadczy bo ie można zmierzyć rezystancji czujnika piezoelektrycznego.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 14:08:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
szogun0 napisał(a):
O niczym nie świadczy bo ie można zmierzyć rezystancji czujnika piezoelektrycznego.


zakres ustawilem na 20M

na kupionym pomiedzy pinami 1 i 2 pokazuje 4,800

na starym 1

teraz w autodacie znalazlem ze pomiedzy pinami powinna byc nieskonczonosc

stary z auta byl na bank niesprawny bo po jego wyjeciu okazalo sie ze ma przerwany jeden z kabelkow teraz kwestia tego kupionego czy jest sprawny skoro wskazuje 4,800

mam prosbe moglby ktos rozpiac swoj czujni i zmierzyc rezystencje miedzy 1 i 2 pinem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: