.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 10:50:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 b5 1,9 tdi ajm 115KM - prosze o analize logow pompek
PostNapisane: 11.lis.2011 11:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 11:07:25
Posty: 5
Bardzo proszę o analizę stanu pompowtryskiwaczy:

Grupy: 023,018,013 - http://vaglog.rtnet.pl/kopen_62516.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 11:15:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
4 pompka wyraznie słabsza... ECU pomaga jej nieco...
pozostałe OK.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 11:23:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 11:07:25
Posty: 5
Dziękuję bardzo za tak szybką reakcję.
Przy okazji chciałem dodać, że notorycznie występuje błąd 16688 (na rozgrzanym silniku), czyli wypadające zapłony 4 cylinder.
Czy pompka nadaje się już do wymiany?
Czy przyczyną mogą być również oringi na pompce?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 11:29:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tak oring moze powodowac takie objawy i najlepiej zaczac od jego wymiany.
Pamietaj aby kupic oring w ASO.
Przy okazji sprawdz wtyczke na 4 pompce.

Wymien i powtorz logi - jesli nic to nie da, obawiam sie ze czeka Cie zmiana pompki i niestety znow oringu. :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 11:38:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 11:07:25
Posty: 5
Hmm, ostatnio pompki byly wyciagane u mechanika, ciekawe, czy sprawdzil oringi. A co z tym błędem 16688?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 12:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
pompka zgon , 3 to jest koniec zakresu regulacji
ewntualnie zgięty korbowód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 13:40:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
A jak wygląda sprawa z temperaturą ?

Ja bym się przyjrzał głowiczce.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 14:07:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jaki korbowód zgiety :) ... co za bajdurzenie.... prosze nie siać zamętu
w wątku...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 16:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 11:07:25
Posty: 5
Co może być nie tak z temperaturą?
Jakie bloki zmierzyć?
Jakie oringi mam kupić? Wszystkie 3?
Najważniejsze pytanie: jakie potrzebuję klucze do zdjęcia jarzma pompki i dźwigni?

Przepraszam za nawał pytań...
[+]
proszę o pomoc bo jutro robota przy niuni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 17:17:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dawaj statyczne przy max nagrzanym slniku.. 001,004,007,013,018 i 023

Oring - jeden komplet Ci potrzebny na pompke ktorą bedziesz zmieniał.
Klucze ?... nie mam bladego pojecia... mam awersje do kluczy :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 18:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
przemik napisał(a):
Jaki korbowód zgiety :) ... co za bajdurzenie.... prosze nie siać zamętu
w wątku...


zdziwiłbys sie ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 22:32:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeszcze prośba ode mnie. Nie rób wszystkich logów na raz, bo odczyty są co około 1,5 sekundy.
Loguj pojedyncze grupy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2011 11:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 11:07:25
Posty: 5
Wczoraj zaopatrzony w zestaw kluczy i oringów na dwie pompki pojechałem 26,23km do garażu ojca. Nota bene spotkałem się z ciekawymi cenami: vw serwis -115zł za komplet na jedną pomkę, a ja kupiłem za 23,5zł za ten sam zestaw boscha. Coś mnie tknęło i postanowiłem jeszcze raz sobie povagować. Cóż, zdziwienie moje było wielkie:

http://vaglog.rtnet.pl/kopen_62641.html

Czyżby nastąpiła samonaprawa?
Tak jeździłem, sprawdzałem i wszystko OK.

I tym sposobem auto zrobiło mnie w jajo, bo po powrocie do domu wszystko wróciło do normy tzn nie jest dobrze jak wcześniej.
Jakim cudem przez moment było ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: