.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:54:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku wtry
PostNapisane: 03.gru.2011 18:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam.
jak w temacie został zerwany gwint na wszystkich trzech śrubach na kole regulującym początek wtrysku koło w tej chwili spadło co zrobić nagwintować na nowo śruby i jak ustawić pompę wtryskową co trzeba zrobić wkleję zdjęcie o które koło mi chodzi zdjęcie nie jest najlepsze chodzi mi o koło na wałku rozrządu z góry dziękuje za pomoc
http://img19.imageshack.us/img19/5467/d ... slx.th.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku
PostNapisane: 04.gru.2011 10:50:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Poszukaj w okolicy kogoś kto ma taki zestaw do naprawy gwintów http://allegro.pl/zestaw-do-naprawy-gwi ... 26038.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku
PostNapisane: 04.gru.2011 17:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam
poszukam kogoś kto ma taki zestaw a co później jak ustawić pompę przestawiać ząbek po ząbku aż autko odpali czy jest jakiś inny sposób.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku
PostNapisane: 05.gru.2011 10:54:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Oddaj auto do mechanika :peace: bo znowu coś się ukręci [bez urazy]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku
PostNapisane: 05.gru.2011 16:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
a nie ma tam technicznej mozliwosci rozwiercic nagwintowac i wkrecic nagwintowana tulejke /na klej/? ewentualnie rozwiernic i nagwintowac na wieksze sruby? nie wiem, nie chce mi sie zagladac pod maske jak to wyglada ale mowimy o gwincie ktory nie jest raz na cale zycie skrecany i juz... inaczej mozna by przyspawac te kolko:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 2.5 tdi zerwany gwint na kole regulacyjnym początku
PostNapisane: 06.gru.2011 07:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam
temat zamknięty nagwintowałem na nowo otwory o numer większe M10 i po problemie miejsca na śrubę M10 jest dużo a co do pompy to przestawiałem ząbek po ząbku aż odpalił jest trochę roboty ale do zrobienia w garażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron