solaris napisał(a):
apropos wężyków to zaraz po swapie auto w ogólne nie jechało. Przyjechał spowrotem, coś z tyłu silnika, pomiędzy komorą a motorem coś przepieli, wpieli (nie wiem tak mi mówił tylko) a dalej już wiecie
Tej wersji się trzymaj. Skoro wcześniej wszystko było ok a po swapie zaczęło się chrzanić - szukaj tam , gdzie inni spieprzyli - zgodnie z logiką serwisową.
550 wywali od źle spiętej wtyczki pompy wtryskowej - masz 2 złączki / ew. jedną jeśli to nowszy model / pompy i tutaj zacznij - może coś urwali podczas rozpinania ew, jakichś załamany przewodzik (czasem pęknięcie jest pod izolacją - stare przewody są podatne na ułamanie , gdy kowal miał je w ręku).
575 - Zobacz czy podciśnienia siedzą na miejscu i są prawidłowo podłączone (mój Golf po zakupie pojechał na 89 KM z kompem od Caddy`ego - miał pochrzanione podciśnienia na N75) po ustaleniu podciśnień pojechał normalnie na 116 KM.
Gdy upewnisz się w 100% - wtedy loguj auto zgodnie z zaleceniami kolegów.