.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 18:21:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 06.lut.2012 08:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2012 18:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Auto: Audi 90 2,3 20V Quattro
Witam
czy to może być kwestia czujnika temperatury wody???
jak jest taki chłodny to zapala idealnie.
no i ma duży zapas mocy.


Ostatnio edytowano 06.lut.2012 08:58:19 przez cezarsob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 06.lut.2012 08:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
może, ale nie tylko, np. czujnik temp. z tyłu głowicy też może być, i masa innych rzeczy włąćznie z przestawionym rozrządem... :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 08.lut.2012 16:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 11:53:18
Posty: 2
miałem podobną sytuacje przy zimnym odpalał bez problemu a przy rozgrzanym nie .I okazało się że wine miał czujnik hala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 12.lut.2012 03:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2012 18:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Auto: Audi 90 2,3 20V Quattro
a ten diabeł jak zimny to też pali tylko w te mrozy nie lubi zapalać też. ten hal to jest czujnik wody?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 12.lut.2012 11:45:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie, hall jest w aparacie zapłonowym.

a jak tam wtryskiwacze? jak opornica wtryskiwaczy ? jak tam kołeczek na kole zamachowym?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 20V nie odpala na zimnym i na ciepłym też ciężko
PostNapisane: 12.lut.2012 17:03:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
cezarsob napisał(a):
a ten diabeł jak zimny to też pali tylko w te mrozy nie lubi zapalać też. ten hal to jest czujnik wody?



Nie lubię tego pisać, ale jedź do mechanika zanim coś popsujesz.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: