.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 14:24:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A3 1.8 T - problemy (ABS),temperatura silnika,przepływom
PostNapisane: 13.kwi.2012 09:15:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacznij od podpięcia VAG/VCDS a.....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A3 1.8 T - problemy (ABS),temperatura silnika,przepływom
PostNapisane: 16.kwi.2012 05:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Adii_91 napisał(a):
Witam. Mam następujace problemy z niedawno kupioną A3 1.8 T.

1. Pali sie kontrolka (ABS) cały czas i ogólnie nie działają ABSy.. czy może być odłączony jakis czujnik i dlatego czy to coś poważniejszego ??
2. Temperatura silnika sie nie podnosi caly czas jest 60 stopni a nawet poniżej. Czy to termostat jest winny ?
3. Kolejnym problem jest przepływomierz.. Przy wymianie oleju okazało sie że przepływomierz byl zalozony ale nie wszczepiony :/ taka prowizorka sprzedającego.. Gdy się go podłaczy auto automatycznie nie odpala :/ Czy to normalne ? I czy wystarczy wymiana przepływomierza ?
4. Ostatnią rzeczą która mnie nie pokoi jest to że po odpaleniu auta silnik lekko zadrży po chwili po czym chodzi rowno ale jak dodam gazu nawet lekko i puszcze to zadławi sie (zadrży) i dalej chodzi równo.. jak sie rozgrzeje jest okej.

Prosze o pomoc !! Jak ktoś miał podobne problemy licze na wasze opinie i porady !! Póki co nie moge jechać do mechanika gdyż nie posiadam tablic i dopiero dokumenty do restracji sie wyrabiają.. Z góry DZIEKI !

1. Po zapięciu VAG`a dowiesz się że któryś z czujników nie działa. Błąd będzie dokładnie opisany.
2. Wygląda to na zużyty termostat - do wymiany na oryginał z ASO (żadnych zamienników, dobrze radzę).
3. Objawy wskazują na uwalony lmm. Podmień z innego sprawnego auta i powinno być ok.
4. Patrz pkt 3.


5. Odważny z Ciebie człowiek, że kupujesz taki motor bez diagnozy VAG`iem przed zakupem. Powodzenia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 114 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: