Witam,
Jestem posiadaczem A100 C3 z 1989r 1.8 90km B+G
Przed zdjęciem gaźnika silnik chodził jak zegarek.
Wymieniłem w nim 2 uszczelki (jak się okazało niepotrzebnie) wyczyściłem nasmarowałem i założyłem.
Auto pali średniawo, gdy już zapali chodzi na strasznie wysokich obrotach (ssanie wyłączone, linka od ssania wyregulowana) doszedłem do tego ze "Zawór, system zasysania powietrza wtórnego PIERBURG" czyli to
http://img18.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2248745708przepuszcza powietrze co za tym idzie "ciągnie" linkę od pedału gazu. Z tego co się orientuje to urządzenie ma właśnie zablokować powietrze aby tej linki nie pociągać czego w efekcie auto chodzi jakby na ssaniu.
Problem w tym ze kabelki które łączą się z tym urządzeniem , po zmierzeniu nie mają napięcia, tzn coś w stylu 0,10 V.
Nie dochodzi więc prąd albo jakiś czujnik czy inne urządzenie nie każe mu się włączyć - moje domysły
jeszcze jak się odepnie rurkę od tego urządzenia która zaciąga powietrze to silnik chodzi i nie gaśnie, chodzi może nie zanajlepiej ale chodzi ( mysle ze kwestia regulacji )
Ktoś wie od czego zacząć ? jaka może być przyczyna ?